Salin92 Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 Witam. Mam taki problem, otóż od jakiegoś czasu zauważyłem w swoim Audi ja jak jadę na 5 biegu i czuję ze wolno się rozpędzam i nagle przy 120km/h jest blokada i dalej nie idzie. Jak zgaszę samochód i odpalę to jedzie normalnie, ale to już coraz częściej mi się zdarza. Co może być przyczyną tego ? Jak już mi zaczyna mulić przy odpaleniu to na każdym biegu powoli się rozpędza. Dodam że jak samochód postoi dłużej nie odpalany to po odpaleniu przy kopci jasno szarym dymem. Proszę o szybka pomoc, pozdrawiam
mnetzimny Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 Zapewne ci samochód wpada w tak zwany "notlauf" , weź sprawdź jak jedziesz na 5-tym biegu i ci auto muli przy dodawaniu gazu , odejmnij nogę z gazu i wyłącz i włącz stacyjkę . Jeśli przejdzie to na 100 % turbo do czyszczenia ,
Mesus Opublikowano 19 Lipca 2014 Opublikowano 19 Lipca 2014 podepne sie. Mam podobnie ale miałem nieszczelny Ic, wymieniłem i teraz przy 140 tak jest a dodam ze turbo mam z AWX po regeneracji więc tak szybko by sie zamuliło ? co prawda mam na nie gwarancje ale czy moge normalnie jezdzic samochodem bez Turbinki ?
Salin92 Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Opublikowano 20 Lipca 2014 Zapewne ci samochód wpada w tak zwany "notlauf" , weź sprawdź jak jedziesz na 5-tym biegu i ci auto muli przy dodawaniu gazu , odejmnij nogę z gazu i wyłącz i włącz stacyjkę . Jeśli przejdzie to na 100 % turbo do czyszczenia , Dokładnie takie mam obajwy, myślę może na początek wymienić filtr paliwa czy myślicie że to może nie być to? Jaki jest orientacyjny koszt czyszczenia turbo?
animavili Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Było już sto razy na forum.Jak turbo zaczyna przypuszczać olej ,czyli wywala go przez egr ,znajduje się w wezach i intercoolerze to tylko regeneracja.jak oleju jest niewiele ,a po zdjęciu węża z turbo luz na osce wirnika jest mały to kierownice do czyszczenia.opis jak to zrobić jest na forum. Wysyłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2
Mesus Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 a czy np moze być tak ze jak dolot był nieszczelny to turbawka mogła wycisnać olej do dolotu ? bo co prawda miałem ja regenrowana a raczej takową kupiłem i jezdze na niej dopiero hmm, 2 czy tam 3 miesiąc,
athek Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 Bardzo prawdopodobne że geometria. sprawdź jeszcze połączenia podciśnieniowe od N75 do gruszki przy turbo czy nie ma nieszczelności.. no i fakt że temat poruszany na forum setki razy.. o ile sie nie mylę to masz idento turbo jak w AFN więc tak szukaj.. jeśli podejrzewasz że może ci pobierać olej przed turbo to od razu ją zregeneruj i będzie po problemie. może z 600 zł zapłacisz za regenerację a będziesz miał spokój.
Mesus Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 najlepiej powymieniam wszystkie weżyki podcisnienia wyczyszcze cały dolot i go przegonie, wtedy sie okaze chyba ---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:46 ---------- jeszcze zrobie komplet logów moze ktoś coś wyczaruje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się