Maniusiek28 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 z tego co widać na stronie producenta to około 19 cm mi tam wyglada na jakieś 15cm...pytam z ciekawości ...zastanawiam sie jaka wysokość tam wejdzie
miro_x Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 wysoki wejdzie byle nie szerszy jak 40-45 cm i gleboki na 5-6 cm
guardian Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2009 po testach dlugo i krotko dystansowych w roznych warunkach pogodowych moge tylko powiedziec: WARTO po prostu samochod nie dostaje zadyszki i ma stały ciag na kazdym biegu co do belki > mam oryginalna co do wysokosci to jest to okolo 17cm
miro_x Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 Pare pytań. 1. Gdzie kupiłeś redukcje/złączki i za ile. 2. Obniżałeś całą chłodnicę klimy. Czyli tylko przekręciłeś śrubki czy wiecej z tym roboty?
guardian Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 Pare pytań. 1. Gdzie kupiłeś redukcje/złączki i za ile. 2. Obniżałeś całą chłodnicę klimy. Czyli tylko przekręciłeś śrubki czy wiecej z tym roboty? ad 1 > USA ad 2 > cala ale jak sie temu przyjrzec dokladnie to roboty jest na 30min
miro_x Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Aha to super bo u siebie chcę włożyć dosyć spory cooler i to mocowanie zawadza jak cholera. A jak obniże ile tam sie da to już go może minę.
guardian Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Opublikowano 8 Lipca 2009 ten patent pozwala wlozyc spory cooler > szkoda tylko ze sam musialem na niego wpasc
miro_x Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Ktoś musi być pierwszy. Niewiadomo co ja odkryje przy montażu
guardian Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Opublikowano 8 Lipca 2009 zycze jak najmniej kombinacji > mnie to ogolem zajelo 2 dni ale wszystko robilem sam od A do Z
miro_x Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Licząc spawanie coolera i rurek dolotowych to mi to zajmie więcej niż tydzień.
guardian Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Opublikowano 8 Lipca 2009 jezeli masz mozliwosc zrobienia tego TANIO i SOLIDNIE z naciskiem na to 2-gie to czemu nie. Jezeli natomiast szukasz oszczednosci 100-200zł to nie warto bawic sie w az taka rzezbe
miro_x Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Wszytsko będzie spawane Tigiem w osłonie argonu. Złączki nie wiem jakie ale coś się wymyśli solidnego.Badziewia nie będzie.
marcin j Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 guardian , wypas jakie koszty , bez robocizny??
guardian Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Opublikowano 8 Lipca 2009 ciezko to przelozyc na polskie warunki bo graty byly sciagniete ze stanów
wrclaguna Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 .... fajny efekt wyszedl z tym intercoolerem.... niedlugo dostane (.... do przymiarki) .... z A4 B8 2.0 TDI intercooler ...zobacze co wyjdzie z tego
Maniusiek28 Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 ....a co to jest za patent z ta rurką aluminiowa przy błotniku????..........jakiś dodatkowy dolot powietrza czy co???
guardian Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Opublikowano 25 Marca 2011 sorry ze az tyle mi zajelo odpisanie ale moze komus sie przyda taka informacja: tak, to dodatkowy dolocik
trzeciaq Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jaka masz teraz temp w dolocie ?? przy rozgrzanym silniku ?
KoJ@K Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 Daloby sie jakos odswiezyc fotki w pierwszym poscie?
C4NC3R Opublikowano 4 Września 2015 Opublikowano 4 Września 2015 jedynie autor musiałby upnąć jeszcze raz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się