kielbu Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Witam poniżej dwa linki na zimnym oraz rozgrzanym silniku: Zimny: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Ciepły: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Z góry wielkie dzięki.
kkam Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Jest dobrze. Ale dla pewności zrób jeszcze logi grupy 18, 23 oraz dynamiczne 11 i 8
kielbu Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Opublikowano 22 Lipca 2014 Ok dzięki jak tylko dorwę kogoś do pomocy to zrobie dynamiczne
przemik Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 Zrob statyczne na cieplym - 001,004,007,013,018 i 023 Inaczej nie bedziesz mial pełnego obrazu stanu pompek.
kielbu Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 Dodaje bloki statyczne o których pisał "przemik" 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 018 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 023 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Bardzo proszę o ocenę.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Masz rozjechany kąt synchronizacji. Kiedy rozrząd wymieniałeś ?
Dev Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Popraw synchronizacje wałka rozrządu Jest jeszcze w tolerancji
kielbu Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Rozrząd dopiero będę robił, poprzedni właściciel wymieniał ok 30kkm temu więc zastanawiam się na pilnością tego zabiegu, czy przy takim kącie dużo jest pracy?
Dev Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 Vag, klucz 18 i 13 i płaski śrubokręt. 5 minut roboty.
kielbu Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Ok, dzięki, a w której grupie to widać i jak powinno być po regulacji
kkam Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 ustaw sobie delikatnie na minus(w przedziale -1 do 0), samochod bedzie lepiej sie zbierac. Widac to w grupie 4 - Synchro, angle
kielbu Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Opublikowano 24 Lipca 2014 Sorry za laickie pytanie, czy trzeba ściągać zderzak do ustawienia tego kąta
kkam Opublikowano 24 Lipca 2014 Opublikowano 24 Lipca 2014 nie trzeba, sciagasz tylko gorna oslone silnika(3 sruby) i oslone rozrzadu. W dziale warsztat jest dokladny opis
kielbu Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 Witam, Panowie udało mi się wyregulować kąt synchronizacji, teraz dodaje logi dynamicze, bardzo proszę o ich ocenę, auto nie ma takiego kopa jak powinno mieć - tak mi się wydaje, ale nie wiem gdzie szukać przyczyny, bardzo proszę o ocenę logów i podpowiedzi. MIałem problem z dodaniem logów na vaglog więć wklejam w takiej postaci.Grupa 000: http://naforum.zapodaj.net/fe3e3a70e14d.jpg.htmlGrupa 003: http://naforum.zapodaj.net/432badd546a5.jpg.htmlGrupa 004: http://naforum.zapodaj.net/41e1dbba9693.jpg.htmlGrupa 008: http://naforum.zapodaj.net/4b258d114e12.jpg.htmlGrupa 010: http://naforum.zapodaj.net/75a5d67d0eb6.jpg.htmlGrupa 011 bieg 3: http://naforum.zapodaj.net/a898d338c522.jpg.htmlGrupa 011 bieg 4: http://naforum.zapodaj.net/c6fe7a4f4ccc.jpg.html
Dev Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Synchronizacja powinna byc -1....0 a u Ciebie jest w plusie. Kiedy zmieniałeś rozrząd bo Ci wszystko lata.
kielbu Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 Poprzedni właściciel wymieniał ok 2 lat temu, teraz będę go robił, poza tym katem coś widać? Auto ewidentnie nie idzie tak jak powinno. Rozrząd dojdzie do mnie w przyszłym tygodniu od kolegi z forum, czy z logów rzuca się coś w oczy, przepływomierz, turbo, któryś z zaworów itp.? Up! Rozrząd wymieniony część org od naszego kolegi z forum, czy mam powtórzyć logi dynamiczne, interesuje mnie turbo i przepływka bo ciągle mam wrażenie że auto nie idzie jak powinno.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się