Moriusz Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Witam i prosze o pomoc w analicie problemu. mam problem taki ze moja kochana a4 b5 pozera przeguby. Max co 5k mil musze je wymieniac bo sa rozwalone i strzelaja. Cale przednie zawieszenie jest wymienione na nowe ( gora, dol, drazki + amory). Ustawiona geometria prawidlowo, kola seria 16". Byla dlubnieta na wiecej wiec sie tym nie przejmowalem od momentu umierania turbo wrocila do serrii i nadal jest to samo.. czy ktos mial cos podobnego u siebie ew jakie dobrze przeguby zakupic i zamontowac do mojej niuniu bo zachwile zbankrutuje na wymianach( robie sam) i na kosztach geometri... Z gory dzieki. Moriusz
fanthomas18 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Jakiej firmy przeguby zakładasz? Może półosie krzywe?
Moriusz Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 byly Q-Drive CV Joint Kit (tanie) GKN Lobro CV (drogie) zadnej roznicy. Organoleptycznie osie wygldaja ok nie mam zadnych oporow ani innych rzeczy skrzynia zalozona dobrze. Auto jezdzi i nawet calkiem sprawienie sie odpycha. Bylem robic przeglad to mi diagnosta dokrecil sruby na odpowiedni moment i nadal to samo.. no moze troche lepiej bo jakies 600 mil wiecej zanim zaczelo stukac... zakladalem przeguby z i bez tego wewnetrznego zabezpieczenia przed wypadnieciem z oski ale zadna roznica do 5k mil i wymiana;/
fanthomas18 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Półosie musiałbyś sprawdzić na tokarce czy proste są, bo niemożliwe żeby przegub lobro padł po 8tys km
piotrsob1 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Jak osłony przegubu całe i podczas montażu były solidnie napełnione smarem, to po takim przebiegu pada tylko jakościowe badziewie Chyba że masz ze 400 koników i 800 niutków z motorówki , ale to wtedy prędzej padła by skrzynia i sprzęgło
wesz82 Opublikowano 25 Lipca 2014 Opublikowano 25 Lipca 2014 Półosie musiałbyś sprawdzić na tokarce czy proste są, bo niemożliwe żeby przegub lobro padł po 8tys km Już nie raz słysząłem też o loobro złe słowa... Ja u siebie 10 tys temu też zmieniłem na loobro bo moje stare nie miały luzów ale najzwyczajniej w swiecie spadały,pewnie jakbym chciał sie pobawić z zawleczką to nie musiałbym. Do autora: Sam to zmieniasz???Czy robi Ci to "mechanik" Zrób tak,kup ośki z b5 PD tj 115 z wew przegubami w dobrym stanie i zapodaj nówki loobro,ewntualnie SKF-a. Dlaczego,bo są wiekszę od tych na VP i mocniejsze. Ja tak zrobiłem,właśnie wracam z takiej wymiany bo od poł stary ori przegub nie chciał się posypać nawet z rozwaloną osłoną Jak się ogarnę wstawię fotę do porównania. Ponoć te ośki można zaadaptować pod 320 tarcze:naughty:
Moriusz Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Opublikowano 25 Lipca 2014 hmm tarcze sa juz z a6 bo dlubie z autkiem wczesniej nie mialem problemow ale nie znam pelnej histori auta na liczniku 180k mil a cala reszta wskazuje na conajmniej 400k mil przeglad z przed 4 lat pokazywal 350k wiec watpie ze nagle ma 180
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się