rysiu2006 Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Mam problem z olejem w silniku ponieważ dość szybko mi ubywa a wycieków żadnych nie widać co może się dziać gdzie znika? miałem walnięty przewód od odmy ten pod kolektorem myślałem że przez to ale został wymieniony i dalej jest to samo olej znika nie mam pojęcia gdzie:facepalm:
szadziorek Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Auto nie dymi Ci na niebiesko? Przyczyn może być wiele, uszczelka pod głowica, zapieczone pierścienie, nieszczelne zawory.
Bartoszzz Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Ile tego oleju ubywa na ile kilometrów? Jesteś pewny, że nigdzie nie leci? Często się zdarza, że puszcza oring przy chłodniczce oleju i wtedy może dużo ubywać.
rysiu2006 Opublikowano 28 Lipca 2014 Autor Opublikowano 28 Lipca 2014 0,5L, 1L tak na 1000km albo nawet trochę mniej
TrollGun Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 Jak puszcza oring przy chłodniczce oleju to wyciek zdecydowanie widać Przetestowane.
Bartoszzz Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 0,5-1,0l na 1000km to jednak już dość spore zużycie jak na ten silnik, więc jak nie ma nigdzie widocznych wycieków, auto nie zostawia plam po sobie, to jedynie silnik już ma dość i trzeba myśleć powoli o wymianie lub remoncie. Choć jak mówisz że nie ma niebieskiego dymu to by przyjrzał się jeszcze raz dobrze całemu silnikowi czy gdzieś nie ma wycieku, bo olej nie wyparowuje sobie ot tak tylko albo się spala albo wycieka.
danio8001 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 umnie tak samo wycieków nie ma nie dymi tylko inny zapach jest spalin i wiem że mam uszczelniacze do wymiany napewno zawori i pierscienie a co do wymiany silnika to moim zdaniem nie ma sensu wymieniać te same pieniądze za inwestujesz i zrobisz remont głowicy i pierscienie wymienisz i wiesz na czym jedziesz a tak może okazać się że gorsze padlo wsadziłeś ja mam dobrego mechaniora co robi mi zawsze i za remont głowicy chce 600zł a do 1000 zrobi mi z pierscieniami
Labiel Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Co do tego niebieskiego dymu to nie koniecznie musi być. U kumpla w Hondzie silnik brał ponad 1l oleju a nie było ani grama dymu - ale katalizator sprawny więc wsio przepalił. Inna sprawa że u mnie przy wywalaniu kata gdzie silnik nie brał oleju, katalizator mimo swoich lat był czyściutki jak łza a u niego było wydać że zawalał się nagarem. Więc dym to nie wyrocznia.
rysiu2006 Opublikowano 29 Lipca 2014 Autor Opublikowano 29 Lipca 2014 dziś pogrzebałem przy aucie i może być uszczelka miski oleju bo po lewej stronie jest mokro od oleju
Labiel Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Jakby pół 0,5-1l oleju rzygało ci w tym miejscu, to uwierz mi, wszędzie gdzie byś staną zostawiałbyś za sobą ślady. Ale oczywiście wyciek trzeba usunąć.
rysiu2006 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 no własnie mam osłonkę silnika i są tam ślady oleju ale narazie jej nie zakładałem, wyczyściłem to miejsce i zobaczę czy coś wyjdzie z tego Koledzy sprawa wygląda tak wymieniłem uszczelkę pod klawiatura dolałem olej tak do max i jeździłem tak ok 300km sprawdzam olej teraz częściej wszystko było ok teraz na liczniku jest ok 400km i poziom oleju jest poniżej polowy na bagnecie. jeszcze się poci trochę kolo misy ale nigdzie nie widać śladów oleju na postoju nic nie kopci. kolega ma BMW i mu prawdopodobnie spala olej i czuć ze dym idzie taki dziwny zapach umnie tego nie ma.
Labiel Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 umnie tak samo wycieków nie ma nie dymi tylko inny zapach jest spalin i wiem że mam uszczelniacze do wymiany napewno zawori i pierscienie a co do wymiany silnika to moim zdaniem nie ma sensu wymieniać te same pieniądze za inwestujesz i zrobisz remont głowicy i pierscienie wymienisz i wiesz na czym jedziesz a tak może okazać się że gorsze padlo wsadziłeś ja mam dobrego mechaniora co robi mi zawsze i za remont głowicy chce 600zł a do 1000 zrobi mi z pierscieniami Tu nie mogę się zgodzić. Taki kompletny remont to pewnie z 2k jak nie więcej. Remonty typu wymiana pierścieni jeśli są zajechane to można o kant d** Jak masz już cylindry podjechane to po wymianie pierścieni w po krótkim okresie niby spokoju może być gorzej niż było przed. Jeśli problem tyczy się samej głowicy to można jeszcze podjąć się remontu. Ale jak chcemy ruszać blok to lepiej dać ten silnik na złom i szukać nowego motora. Na rynku jest pełno anglików, silnik kupisz za 500 zł, zalewasz nowe płyny i jedziesz dalej.
Wojtek1995 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 u mnie jak olej ciekł z chłodniczki oleju przez jakiś czas nie było tego widać dopiero po jakiś paru dniach czy nawet tyg jak zauważyłem że mam filtr oleju uwalony . olej kapał na belkę pod silnikiem i cały dół łącznie z miską był uwalony
Dev Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Uszczelniacze na zaworach zdechly
rafal9119 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 A uszczelniacze da rade wymienic bez sciagania głowicy???
Dev Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) mozna ale bardzo cięzko to ogarnąc, za ciasno na ssących jak masz wyklepane prowadnice to wymiana uszczelniaczy niewiele pomoze Edytowane 27 Października 2014 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się