cinek88 Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 Witam! Czy ktoś się orientuje, jakie są prawidłowe (fabryczne) wartości grubości lakieru w A4 B5? Mam mierzyć trybem normalnym, do blach stalowych, czy może inaczej, z racji ocynkowania? Pozdrawiam!
Korzeń Opublikowano 12 Września 2008 Opublikowano 12 Września 2008 100-120 mikrometrow to norma czym nizej tym mniej jakiego narzedzia uzywasz?
GRazny Opublikowano 13 Września 2008 Opublikowano 13 Września 2008 a Ja napisze 110-140 :gwizdanie: czy to się tyczy również B6 i B7?
kepasa Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 z tego co wiem na dachu jest fabrycznie grubsza warstwa lakieru....
Cristoforo Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 u mnie jest od 117-160 spr w aso i w mojej firmie wiec moja lala jest nie draśnieta ogolnie norma w innych autach jest do 240 kolejna warstwa lakieru połozona przez laiernika to ok 150
Korzeń Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 u mnie jest od 117-160 spr w aso i w mojej firmie wiec moja lala jest nie draśnieta ogolnie norma w innych autach jest do 240 kolejna warstwa lakieru połozona przez laiernika to ok 150 norma w innych autach do 240 ? 240 to juz 3 razy malowany !!!
Cristoforo Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 na niektórych elementach jest tego lakieru wiecej nawet o 40-70 np. na fordzie (salonowym) można dostać oczopląsów tyle tam róznej grubosci lakieru
wojtas-audi Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 srednio do 180 jest norma, ale czesto zdarza sie tak ze autka maja 200-220 i tez sa nie bite .... zalezy kto malowal i ktora zmiane mial
Rafal_ Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 Ja na swoim autku mam 140 mikronów (+- kilka) nie spadło ani poniżej ani nie wzrosło ponad Co dziwne jak kiedys kupowalem Seata Toledo II to na całości miał w granicach 80 mikronów-ciekawe dlaczego tyle mniej?
GRazny Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 Ja na swoim autku mam 140 mikronów (+- kilka) nie spadło ani poniżej ani nie wzrosło ponad Co dziwne jak kiedys kupowalem Seata Toledo II to na całości miał w granicach 80 mikronów-ciekawe dlaczego tyle mniej? pasta "TEMPO" po całości 2 razy w roku zrobiła swoje
kepasa Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 może wersja afrykańska, tam mniej kładą lakieru bo i tak płowieje...
cinek88 Opublikowano 22 Września 2008 Autor Opublikowano 22 Września 2008 100-120 mikrometrow to norma czym nizej tym mniej jakiego narzedzia uzywasz? używam czegoś takiego: tester karoserii LAK-002 http://www.elmarco.net.pl/lak002.html
maniek598 Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 0-100 mikronów lakier bez podkładu 100-200 norma 200-300 drugi laker 300-500 trzeci lakier 500-900 szpachla
Korzeń Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 0-100 mikronów lakier bez podkładu 100-200 norma 200-300 drugi laker 300-500 trzeci lakier 500-900 szpachla
joho Opublikowano 23 Lipca 2010 Opublikowano 23 Lipca 2010 witam Kupilem sobie tester lakieru i mam pytanie odnoscie grubosci. Wszystkie 4 drzwi mają grubosc okolo 130 jak rowniez bagaznik. Natomiast maska, dach ma okolo 200, i pytanie jesli samochod nie byl bity czy grubosc powinna byc identyczna wszedzie czy nie? dzieki za odpowiedz pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się