Voucher Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 (edytowane) Sprezarka byla wymieniana na regenerowana i czynnik uzupelniany do pelna. Jakie cisnienie powinna dawac sprezarka i gdzie w vagu moge sprawdzic ilosc czynnika? Edytowane 1 Października 2017 przez Voucher
MaTeo85 Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 ilości czynnika w wagi nie sprawdzisz, posrednio można określić czy mniej więcej jest ok poprzez ciśnienie w układzie na wyaczonym silniku, np. Po nocy. W zależności od temperatury zewnętrznej ciśnienie w układzie będzie zmienne. wymieniales kompresor, jaka była przyczyna? Zatarcie? Co było robione czy wymieniane jakieś inne elementy układu? Dysza, skraplacz itp? co do za niskiego ciśnienia sugerowanego przez kolegę @romanzlasu to nie zgadzam się ponieważ w naszych B6/B7 sprężarka sterowana jest zaworem regulacyjnym a nie czujnikiem ciśnienia i przez to ciśnienia są z reguły niższe zależne od wymaganego zapotrzebowania przez sterownik
Voucher Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 (edytowane) Wymieniłem sprężarkę, ponieważ sprzęgiełko zwrotne, które bylo przykręcone na śrubke z klejem, odpadło ucinając łepek od śruby. Ogólnie odkąd mam auto tj. 3 lata, sprzegiełko spadło ze 3 razy, więc stwierdziłem ze cos jest nie tak. Dodatkowo klin w osłonie sprzęgła był już wytarty. Została wymieniona sprężarka na regenerowaną, nowy osuszacz oraz nabijanie czynnika. W układzie nie było żadnych opiłków. Dodatkowo mam jakies dziwne akcje z klapami... https://a4-klub.pl/topic/119271-błędy-silników-klap-nagrzewnicy-rozmieszczenie-opis-nastawy-podstawowe/?page=13&tab=comments#comment-5185767 Edytowane 1 Października 2017 przez Voucher
romanzlasu Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 nie zauważyłem patrzyłem na inny post temperatura na parowniku ok więc sprężarka bedzie ok wiec coś ze sterowaniem raczej będzie
piwoszek28 Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Przycina się sprężarka raczej ze tak sprzeglo często padaWysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Voucher Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 A czy powodem nieprawidłowego działania klimatyzacji może być climatronic?
piwoszek28 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Raczej nie bo co ma się tam uszkodzić Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Voucher Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Z poniższego linka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3056489.html#14896627 Cytuj Przyczynami problemu były przycinający się zaworek w sprężarce oraz zbyt niskie napięcie wychodzące z uszkodzonego panela sterującego. Dodano po 21 [minuty]:Założyłem inny panel i klima działa dobrze ale szwankuje w nim co innego więc chciałem naprawić swój panel w którym jak cie okazało przypaliły się cztery rezystory łączone równolegle na ścieżce pomiędzy zaworkiem sprężarki a układem go zasilającym(prawdo podobnie spełniają funkcję zabezpieczenia układu scalonego). I mam pytanie czy ktoś zna dokładną wartość tych rezystorów bo wynosi ona ok 1-2 oma ale nie mogę z całą pewnościom odczytać kolorów a w tamtym miejscu niewielka różnica oporności będzie miała spory wpływ na prąd płynący do zaworka co może powodować rozbieżność temperatury. Paski to czerwony niebieski brązowy złoty albo srebrny i brązowy ale o trochę innym odcieniu i dlatego nie mam pewności co do ich wartości. Jeśli ktoś przerabiał ten temat to prosił bym o pomoc.
MaTeo85 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 napisz co dalej jest nie tak z tą Twoją klimatyzacją. Jak możesz wklej zdjęcia z blokami pomiarowymi po nocy na wyłączonym silniku, podczas pracy na rozgrzanym silniku przy temp ustawionej na komfortową oraz podczas pracy na temp ustawionej na LO minimum to foty bloków 01, 02 i 10.
piwoszek28 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Aha no to może i tak Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
piwoszek28 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Idzie lato więc o klimie będzie coraz więcej postów [emoji4]Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Voucher Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Opublikowano 10 Kwietnia 2018 W dniu 6.04.2018 o 12:19, MaTeo85 napisał: napisz co dalej jest nie tak z tą Twoją klimatyzacją. Jak możesz wklej zdjęcia z blokami pomiarowymi po nocy na wyłączonym silniku, podczas pracy na rozgrzanym silniku przy temp ustawionej na komfortową oraz podczas pracy na temp ustawionej na LO minimum to foty bloków 01, 02 i 10. Ogólnie cały czas mam problem z mało wydajną klimatyzacją. Ogólnie klima chłodzi, ale wydaje mi sie ze gorzej niż przed zmianą sprężarki. W weekend postaram sie zrobić logi i wkleic na forum.
MaTeo85 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 W dniu 10.04.2018 o 20:43, Voucher napisał: Ogólnie cały czas mam problem z mało wydajną klimatyzacją. Ogólnie klima chłodzi, ale wydaje mi sie ze gorzej niż przed zmianą sprężarki. W weekend postaram sie zrobić logi i wkleic na forum. A panel klimy miales juz kiedys wymieniany na jakis inny? Np. Przejscie z 1din na 2din? No nic na poczatek wklej bloki pomiarowe i dolacz do nich dodatkowo blok z informacjami z czujnika naslonecznienia.
marky2552 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 witajcie a ja mam tak że z lewej kratki kierowcy leci lodówka a z pozostałych kratek letnie powietrze adaptacja zrobiona nastawy podstawowe zero błędów wiatrak się kręci na pierwszym biegu węże od klimy zamarznięte i co może być nie tak wcześniej tzn przed zimą chłodziła jak wściekła
piwoszek28 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 witajcie a ja mam tak że z lewej kratki kierowcy leci lodówka a z pozostałych kratek letnie powietrze adaptacja zrobiona nastawy podstawowe zero błędów wiatrak się kręci na pierwszym biegu węże od klimy zamarznięte i co może być nie tak wcześniej tzn przed zimą chłodziła jak wściekła Też problem z silniczkiem klapyWysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wihajster Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 1 minutę temu, marky2552 napisał: węże od klimy zamarznięte mało czynnika
marky2552 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 silniczki sprawdzane są ok druga sprawa to ciśnienie od 4-6 bar do tej pory było git i tera od tak czynnik wyparował ? no i trzecia sprawa jak kompresor się załączy to czasem tak piszczy jak by pasek był zjechany a nie jest bo wszystkie wymieniane były potem jakieś screeny wstawię z vaga
Wihajster Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 2 minuty temu, marky2552 napisał: ciśnienie od 4-6 bar do tej pory było git i tera od tak czynnik wyparował węże nie mogą byc zamarznięte
marky2552 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 węże nie mogą byc zamarznięte [emoji6] No u mnie są Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wihajster Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Teraz, marky2552 napisał: No u mnie są Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka węże zamarznięte to za mało czynnika w układzie i dlatego źle klima działa 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się