Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

4e459eb66d3bfaa7d855a71976071795.jpg

Panowie jak widac zabrałem sie z kolektor ssący bo jak pisalem wczesniej slysze z niego ten halas i buczenie na ssaniu. Kolektor w środku troszkę mokry od oleju z odmy i troche wiadac zużyte gumy łączące plastikowy kolektor z tym elementem aluminiowym przykreconym do bloku zamowie nowe w dniu jutrzejszym i odrazu uszczelke pod tez chciałbym zamowic czy wie ktoś z jakim momentem trzeba dokrecac kolektor?

Opublikowano

Moment to Ci potrzebny jak masz nowe śruby. Na starych wyciągniętych na nic Ci to. Dokręcasz z wyczuciem na 2-3 razy. Nie dowalaj od razu do maksa tylko leć turami i z wyczuciem..

Opublikowano

Sprawdzał ktoś czy tej dolegliwości nie powoduje czujnik spalania stukowego? wkrecony jest w kolektor dolotowy z dołu

Opublikowano

Dzis u mnie problem znow sie pojawił po odpaleniu przez 10 sekund i przestaje .. troche to dziwne bo ssanie trzyma tylko lekko faluja ale po wszystkim wraca do 1200obr.


Sprawdzał ktoś czy tej dolegliwości nie powoduje czujnik spalania stukowego? wkrecony jest w kolektor dolotowy z dołu

gdzie on sie znajduje

Opublikowano

są 2 czujniki, ale ich nie ruszaj lepiej, one chyba tylko pokazują jakieś wartości tylko a nie dają je do komputera żeby czymś sterować, są pod kolektorem takie jak by dociśnięte blaszkami sztuk 2

Opublikowano

kiedyś gdzieś czytałem że go trzeba mocować pod odpowiednim kątem i odpowiednią siłą przykręcać, ale z tymi wartościami to zapomij co pisałem, a jakie napięcia co pokazuje na kanale 016?

Opublikowano

mialem bardzo podobny problem z falowaniem obrotow itp,wymiana cewki,przewodow,przeplywki nic niedala,dopiero wymiana czujnika cieczy i adaptacja przepustnicy garazowym sposobem bez kompa,z odpieciem aku rozwiazala moj problem,wiec wszystkim borykajacym sie z tym problemem doradzam zaczac od tego czujnika,koszt nie jest duzy w porownaniu do cewek itp

Opublikowano

Tak właśnie czujnik a wymieniał ktoś z was jeszcze czujnik temperatury???

Opublikowano

ja wymienialem i nic nie dalo chyba ze trzeba orginalny kupić

Opublikowano

moze nie w kazdym przypadku winny jest czujnik u mnie akurat byl on,ja za nowy niby orginalny zaplacilem 70zl.mozna go sprawdzic poprostu odlaczyc wtyczke i zapalic auto,u mnie bez podlaczonego czujnika auto chodzilo dobrze na benzynie,ale na lpg troche swirowalo

Opublikowano (edytowane)

ja robilem tak ze odlaczylem i odpalilem to silnik chodzil bardzo ladnie. Ale jak odlaczylem przepływomierz, sonde lub czujnik Spalania stukowego też bardzo ładne pracowal widocznie po odlaczeniu tych rzeczy chodzil w trybie awaryjnym i pracowal na stalych przypisanych wartosciach.

Edytowane przez imbusek
Opublikowano

niewiem byc moze,u mnie bez czujnika na benzynie chodszil dobrze ale na gazie troche odwalal,po zalozeniu nowego czujnika na jednym i drugim wrucilo do normy


u mnie po odlaczeniu przeplywki tez chodzil rowno,ale ciezko nazwac to idealnie i tak jakby treoche zamulal,ale myslalem ze to dlatego ze calkiem jest odlaczona,po wymianie na druga nie bylo zadnej poprawy

Opublikowano

jestem ciekaw czy był ktoś z tym problemem w serwisie audi

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

pewnie ktos byl,tylko ci ktorzy byli raczej nie szukaja pomocy na wlasna reke i nie odwiedzaja takich forum jak my.wizyty w serwisie sporo kosztuja a tamci mechanicy czesto tez szukaja rozwiazania metoda prob i bledow

Opublikowano

pożyczyłem od kolegi czujnik temperatury cieczy orginalny i d*pa silnik tez wariuje na ssaniu

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jutro wyciagne wtryski i sprawdze jak rozpyla. i mam takie pytanie po ich wyjeciu bede potrzebował jakiś uszczelek lub oring???

Opublikowano

ja nie potrzebowalem bo stare byly w dobrym stanie

Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka

tylko moim zdaniem jesli wtryski były by walniete to silnik caly czas by źle pracował a nie tylko na ssaniu

Opublikowano

No mój cały czas źle pracuje a mimo to wtryski mam ok. Bynajmniej na oko tak wyglądają. rozpylają cholernie mocno i sporą dawkę paliwa.

Opublikowano

No mój cały czas źle pracuje a mimo to wtryski mam ok. Bynajmniej na oko tak wyglądają. rozpylają cholernie mocno i sporą dawkę paliwa.

No mój tylko na tym cholernym ssaniu najchętniej to bym wyłączył jakoś to ssanie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...