imbusek Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Panowie jak widac zabrałem sie z kolektor ssący bo jak pisalem wczesniej slysze z niego ten halas i buczenie na ssaniu. Kolektor w środku troszkę mokry od oleju z odmy i troche wiadac zużyte gumy łączące plastikowy kolektor z tym elementem aluminiowym przykreconym do bloku zamowie nowe w dniu jutrzejszym i odrazu uszczelke pod tez chciałbym zamowic czy wie ktoś z jakim momentem trzeba dokrecac kolektor?
Mesiah Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 Moment to Ci potrzebny jak masz nowe śruby. Na starych wyciągniętych na nic Ci to. Dokręcasz z wyczuciem na 2-3 razy. Nie dowalaj od razu do maksa tylko leć turami i z wyczuciem..
imbusek Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Sprawdzał ktoś czy tej dolegliwości nie powoduje czujnik spalania stukowego? wkrecony jest w kolektor dolotowy z dołu
rafal9119 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Dzis u mnie problem znow sie pojawił po odpaleniu przez 10 sekund i przestaje .. troche to dziwne bo ssanie trzyma tylko lekko faluja ale po wszystkim wraca do 1200obr. Sprawdzał ktoś czy tej dolegliwości nie powoduje czujnik spalania stukowego? wkrecony jest w kolektor dolotowy z dołu gdzie on sie znajduje
karol2984 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 są 2 czujniki, ale ich nie ruszaj lepiej, one chyba tylko pokazują jakieś wartości tylko a nie dają je do komputera żeby czymś sterować, są pod kolektorem takie jak by dociśnięte blaszkami sztuk 2
rafal9119 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 znalazłem . A czemu mam ich nie ruszać????
karol2984 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 kiedyś gdzieś czytałem że go trzeba mocować pod odpowiednim kątem i odpowiednią siłą przykręcać, ale z tymi wartościami to zapomij co pisałem, a jakie napięcia co pokazuje na kanale 016?
suchy97 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 mialem bardzo podobny problem z falowaniem obrotow itp,wymiana cewki,przewodow,przeplywki nic niedala,dopiero wymiana czujnika cieczy i adaptacja przepustnicy garazowym sposobem bez kompa,z odpieciem aku rozwiazala moj problem,wiec wszystkim borykajacym sie z tym problemem doradzam zaczac od tego czujnika,koszt nie jest duzy w porownaniu do cewek itp
rafal9119 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Tak właśnie czujnik a wymieniał ktoś z was jeszcze czujnik temperatury???
imbusek Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 ja wymienialem i nic nie dalo chyba ze trzeba orginalny kupić
suchy97 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 moze nie w kazdym przypadku winny jest czujnik u mnie akurat byl on,ja za nowy niby orginalny zaplacilem 70zl.mozna go sprawdzic poprostu odlaczyc wtyczke i zapalic auto,u mnie bez podlaczonego czujnika auto chodzilo dobrze na benzynie,ale na lpg troche swirowalo
imbusek Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) ja robilem tak ze odlaczylem i odpalilem to silnik chodzil bardzo ladnie. Ale jak odlaczylem przepływomierz, sonde lub czujnik Spalania stukowego też bardzo ładne pracowal widocznie po odlaczeniu tych rzeczy chodzil w trybie awaryjnym i pracowal na stalych przypisanych wartosciach. Edytowane 12 Października 2014 przez imbusek
suchy97 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 niewiem byc moze,u mnie bez czujnika na benzynie chodszil dobrze ale na gazie troche odwalal,po zalozeniu nowego czujnika na jednym i drugim wrucilo do normy u mnie po odlaczeniu przeplywki tez chodzil rowno,ale ciezko nazwac to idealnie i tak jakby treoche zamulal,ale myslalem ze to dlatego ze calkiem jest odlaczona,po wymianie na druga nie bylo zadnej poprawy
imbusek Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 jestem ciekaw czy był ktoś z tym problemem w serwisie audi Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
suchy97 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 pewnie ktos byl,tylko ci ktorzy byli raczej nie szukaja pomocy na wlasna reke i nie odwiedzaja takich forum jak my.wizyty w serwisie sporo kosztuja a tamci mechanicy czesto tez szukaja rozwiazania metoda prob i bledow
imbusek Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 pożyczyłem od kolegi czujnik temperatury cieczy orginalny i d*pa silnik tez wariuje na ssaniu Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka
rafal9119 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Jutro wyciagne wtryski i sprawdze jak rozpyla. i mam takie pytanie po ich wyjeciu bede potrzebował jakiś uszczelek lub oring???
imbusek Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 ja nie potrzebowalem bo stare byly w dobrym stanie Wysłane z mojego LG-P760 przy użyciu Tapatalka tylko moim zdaniem jesli wtryski były by walniete to silnik caly czas by źle pracował a nie tylko na ssaniu
Mesiah Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 No mój cały czas źle pracuje a mimo to wtryski mam ok. Bynajmniej na oko tak wyglądają. rozpylają cholernie mocno i sporą dawkę paliwa.
imbusek Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 No mój cały czas źle pracuje a mimo to wtryski mam ok. Bynajmniej na oko tak wyglądają. rozpylają cholernie mocno i sporą dawkę paliwa.No mój tylko na tym cholernym ssaniu najchętniej to bym wyłączył jakoś to ssanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się