Mesiah Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 To raczej nie rozwiąże problemu. Prędzej czy później zacznie się pewnie non stop.
imbusek Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 ale z tego co widać to bardzo mało ludzi radzi sobie z tym problemem
Mesiah Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 Mniej niż mało ale ja nie odpuszczę.
imbusek Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 hehe twardy jestes ja juz dwa lata mam z tym problem mase czesci wymienionych rozbierania itp i d*pa bez efektu. A jak twoja cewka? Moje auto stało całą noc bez ruchu i dzisiaj postanowiłem odpalić i sprawdzić temperatury na klimatroniku kanał 49 zaczyna się od 30 stopni i idzie systematycznie do góry a od 60 stopni idzie równomiernie ze wskazówka na zegarach. Ale za to na kanale 51 pokazuje inna temperature jak np kanał 49 pokazuje 45 stopni to na kanale 51 pokazuje 34 czy to jest normalne ? A gdy silnik jest już trochę rozgrzany to kanał 49 pokazuje 82 stopnie i rośnie kanał 51 pokazuje 90 stopni a wskazówka na blacie 90 stopni. Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć czy takie rozbieżności na zimnym silniku mają być aaaa i jeszcze ssanie wyłącza sie w okolicy 43 stopini
rhinbac Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Na moim ADR Kanał 51 temp. rano na zimnym systematycznie dochodzi do 50* i potem stoi, jakby czekała na zegary gdy na zegarach wskazówka idzie od 60 temp. sie zgadzaja z klimatronikiem, jest moze roznica 2-3* na oko ale to normalne tez mnie zastanawia ten klimatronik na kanale 49 mam 0 tylko moj ADR jest z 96 i kanał 49 moze za cos innego odpowiadac. a u innych z 96r. co sie wyswietla na kanale 49 ? Mesiah widze masz ADR 'a z tego samego roku.
imbusek Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Panowie czy da sie sprawdzic napiecie na cewce? vagiem?
karol2984 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 a w twoim roczniku nie da się już sprawdzić wypadaniu zapłonu? chyba kanał 30, napięcia na cewce nie sprawdzisz
rafal9119 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Po czyszczeniu przepustnicy od czterech dni pali normalnie. Dzis rano była taka wilgoc ze az kable były mmokre i nawet nie dławił sie a kable i swiece sa stare . chyba czas juz na wymiane ich
imbusek Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 a w twoim roczniku nie da się już sprawdzić wypadaniu zapłonu? chyba kanał 30, napięcia na cewce nie sprawdziszno wlasnie nie mam pojecia jak moge sprawdzic cewke mowisz kanal 30 tak? i jakie wartosci tam pokazuje jak to czytac
karol2984 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Nie pokaże wartości tylko missfire czyli wypadanie zapłonu, ale nie wiem czy twój silnik już ma tą opcję sprawdzania bo mój stary 96 nie ma
rafal9119 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Jak narazie problem z szarpaniem silnikiem ucichł. Ale zauważyłem ze jak go odpalam to obroty na ssaniu ma 1300 a zawsze miał 1200. dlaczego tak jest????
darkb Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 a wie ktoś wogóle jak sprawdzić to wypadanie zapłonu w silniku ARG albo APT który blok w VAG
Arkadiush Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Jak narazie problem z szarpaniem silnikiem ucichł. Ale zauważyłem ze jak go odpalam to obroty na ssaniu ma 1300 a zawsze miał 1200. dlaczego tak jest???? kolego ssanie działa tak ja mam podobnie chwile a później normalnie
karol2984 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Szukaj kanały pokolei, missfire ale coś po polsku, wypadanie zapłonu Edytowane 15 Października 2014 przez karol2984
imbusek Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 (edytowane) Witam dzisiaj mialem na chwile urządzenie (Skaner diagnostyczny V-SCAN VAG KKL+CAN 5053 PL z kablem OBD2) test robiłem na kanale 30 ( Kontrola Puk puk napięcia czujnika(wzmacniacz) 26-Pomiar na 4 cylindrach wartość w (V)) jest to tłumaczenie kanalu z forum. Czy ktos moze mi powiedziec co to dokładnie oznacza ponizej zamieszczę filmik ponieważ te wartosci u mnie bardzo mocno skaczą. Poczatek filmu to bieg jalowy obroty 800 pozniej nieco ponad 2000 a potem okolo 2500 tys. Czy to jest pomiar dzialania cewki? http://youtu.be/9YopDg46wv8 Edytowane 15 Października 2014 przez imbusek
rafal9119 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Po czyszczeniu przepustnicy i uszczelnieniu węży od układu chłodzenia i dokładnym czyszczeniu przewodów odmy problem od tygodnia znikł . Auto odpalałem może z 8 razy i ani razu sie nie zadławił Panowie potrzebuje szybkiej pomocy a mianowicie na starych kablach miałem przebicie ale tylko w miejscach ktore dotykały do obudowy. kupiłem kable NGK i dalej jest przebicie tam gdzie kable dotykaja do obudowy a jak dodam gazu to iskrzenie zwieksza sie. co jest tu problemem???
Mesiah Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 Powiedz kolego po cholere jest ten wątek? Masz pisane z 10 razy tylko w tym wątku i może ze 100 na całym forum żeby kabli NGK nie kupować. Kable tylko i wyłącznie BERU. Teraz masz za swoje. Nie raz widziałem nowe NGK z przebiciami albo takie które się ich nabawiły po maks roku. W ogóle patrząc na ceny naszych cewek szkoda by mi było ją męczyć tandetnymi kablami i świecami.
rafal9119 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Kable moge oddac ale dlaczego jest w tym samym miejscu przebicie co na starych?? tak samo sa ułożone.
Mesiah Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 O jakiej obudowie mowa? Ogólnie łuna na przewodach może być ale nie iskrzenie. Sprawa jest dziwna. Oddaj te przewody i weź BERU. Nawet jeśli będzie to samo iskrzenie będziesz pewien , że to nie wina kabli. Świece NGK też sobie daruj i kupuj BERU albo jeszcze lepiej Denso ik20.
rafal9119 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 chodzi mi o pokrywe zaworów. . No dobra a jak to nie bedzie wina kabli to co wtedy???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się