Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 Adr Nierówna Praca I Wypadanie Zapłonu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To raczej nie rozwiąże problemu. Prędzej czy później zacznie się pewnie non stop.

Opublikowano

ale z tego co widać to bardzo mało ludzi radzi sobie z tym problemem

Opublikowano

Mniej niż mało ale ja nie odpuszczę.

Opublikowano

hehe twardy jestes ja juz dwa lata mam z tym problem mase czesci wymienionych rozbierania itp i d*pa bez efektu. A jak twoja cewka?

Moje auto stało całą noc bez ruchu i dzisiaj postanowiłem odpalić i sprawdzić temperatury na klimatroniku kanał 49 zaczyna się od 30 stopni i idzie systematycznie do góry a od 60 stopni idzie równomiernie ze wskazówka na zegarach. Ale za to na kanale 51 pokazuje inna temperature jak np kanał 49 pokazuje 45 stopni to na kanale 51 pokazuje 34 czy to jest normalne ? A gdy silnik jest już trochę rozgrzany to kanał 49 pokazuje 82 stopnie i rośnie kanał 51 pokazuje 90 stopni a wskazówka na blacie 90 stopni. Czy ktoś jest w stanie mi powiedzieć czy takie rozbieżności na zimnym silniku mają być aaaa i jeszcze ssanie wyłącza sie w okolicy 43 stopini

Opublikowano

Na moim ADR Kanał 51 temp. rano na zimnym systematycznie dochodzi do 50* i potem stoi, jakby czekała na zegary gdy na zegarach wskazówka idzie od 60 temp. sie zgadzaja z klimatronikiem, jest moze roznica 2-3* na oko ale to normalne tez mnie zastanawia ten klimatronik na kanale 49 mam 0 tylko moj ADR jest z 96 i kanał 49 moze za cos innego odpowiadac. a u innych z 96r. co sie wyswietla na kanale 49 ? Mesiah widze masz ADR 'a z tego samego roku.

Opublikowano

Panowie czy da sie sprawdzic napiecie na cewce? vagiem?

Opublikowano

a w twoim roczniku nie da się już sprawdzić wypadaniu zapłonu? chyba kanał 30, napięcia na cewce nie sprawdzisz

Opublikowano

Po czyszczeniu przepustnicy od czterech dni pali normalnie. Dzis rano była taka wilgoc ze az kable były mmokre i nawet nie dławił sie a kable i swiece sa stare . chyba czas juz na wymiane ich

Opublikowano

a w twoim roczniku nie da się już sprawdzić wypadaniu zapłonu? chyba kanał 30, napięcia na cewce nie sprawdzisz

no wlasnie nie mam pojecia jak moge sprawdzic cewke mowisz kanal 30 tak? i jakie wartosci tam pokazuje jak to czytac
Opublikowano

Nie pokaże wartości tylko missfire czyli wypadanie zapłonu, ale nie wiem czy twój silnik już ma tą opcję sprawdzania bo mój stary 96 nie ma

Opublikowano

Jak narazie problem z szarpaniem silnikiem ucichł. Ale zauważyłem ze jak go odpalam to obroty na ssaniu ma 1300 a zawsze miał 1200. dlaczego tak jest????

Opublikowano

a wie ktoś wogóle jak sprawdzić to wypadanie zapłonu w silniku ARG albo APT który blok w VAG

Opublikowano

Jak narazie problem z szarpaniem silnikiem ucichł. Ale zauważyłem ze jak go odpalam to obroty na ssaniu ma 1300 a zawsze miał 1200. dlaczego tak jest????

kolego ssanie działa tak :) ja mam podobnie chwile a później normalnie ;)

Opublikowano (edytowane)

Szukaj kanały pokolei, missfire ale coś po polsku, wypadanie zapłonu

Edytowane przez karol2984
Opublikowano (edytowane)

Witam dzisiaj mialem na chwile urządzenie (Skaner diagnostyczny V-SCAN VAG KKL+CAN 5053 PL z kablem OBD2) test robiłem na kanale 30 ( Kontrola Puk puk napięcia czujnika(wzmacniacz)

26-Pomiar na 4 cylindrach wartość w (V)) jest to tłumaczenie kanalu z forum. Czy ktos moze mi powiedziec co to dokładnie oznacza ponizej zamieszczę filmik ponieważ te wartosci u mnie bardzo mocno skaczą. Poczatek filmu to bieg jalowy obroty 800 pozniej nieco ponad 2000 a potem okolo 2500 tys. Czy to jest pomiar dzialania cewki?

http://youtu.be/9YopDg46wv8

Edytowane przez imbusek
Opublikowano

Po czyszczeniu przepustnicy i uszczelnieniu węży od układu chłodzenia i dokładnym czyszczeniu przewodów odmy problem od tygodnia znikł . Auto odpalałem może z 8 razy i ani razu sie nie zadławił


Panowie potrzebuje szybkiej pomocy a mianowicie na starych kablach miałem przebicie ale tylko w miejscach ktore dotykały do obudowy. kupiłem kable NGK i dalej jest przebicie tam gdzie kable dotykaja do obudowy a jak dodam gazu to iskrzenie zwieksza sie. co jest tu problemem???

Opublikowano

Powiedz kolego po cholere jest ten wątek? Masz pisane z 10 razy tylko w tym wątku i może ze 100 na całym forum żeby kabli NGK nie kupować. Kable tylko i wyłącznie BERU. Teraz masz za swoje. Nie raz widziałem nowe NGK z przebiciami albo takie które się ich nabawiły po maks roku. W ogóle patrząc na ceny naszych cewek szkoda by mi było ją męczyć tandetnymi kablami i świecami.

Opublikowano

Kable moge oddac ale dlaczego jest w tym samym miejscu przebicie co na starych?? tak samo sa ułożone.

Opublikowano

O jakiej obudowie mowa? Ogólnie łuna na przewodach może być ale nie iskrzenie. Sprawa jest dziwna.


Oddaj te przewody i weź BERU. Nawet jeśli będzie to samo iskrzenie będziesz pewien , że to nie wina kabli. Świece NGK też sobie daruj i kupuj BERU albo jeszcze lepiej Denso ik20.

Opublikowano

chodzi mi o pokrywe zaworów. . No dobra a jak to nie bedzie wina kabli to co wtedy???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...