Mesiah Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 Czemu wkleiłeś to drugi raz?
karol2984 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 to czujnik wałka a tamto położenia wału
Mesiah Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 No tak czujnik wałka tak jak pisałem. Nie był podpięty.a auto chodziło bez zmian. Co do otwory z tyłu silnika to go sprawdzałem i owszem jest ze znakiem. Masakra Nie mam teraz klucza żeby wałem zakręcić bo dostęp jest utrudniony.
karol2984 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 podnieś jedno koło i na biegu pokręć
Mesiah Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 Wstępnie się zgadza. Tylko , że na obudowie kosza sprzęgłowego nie ma żadnego znaku. Na kole zamachowym pokazuje się 0 czyli pewnie GMP i nie wiem jak dokładnie to ustawić. Staję na krawędzi zaznaczonej żółta kreską (widać na zdjęciu) i 0 się z nią pokrywa. Innej opcji nie widzę Jeszcze zauważyłem wyciek oleju. Uszczelkę pokrywy już wymieniałem i było extra. Teraz widzę świeży olej na misce ale leci z góry. Wygląda na to , że oring chłodniczki oleju jest walnięty. Nad filtrem oleju już jest sucho. Korci mnie żeby drugi raz zwalić kolektor. Wtedy nie zajrzałem do odmy która jest pod. Jeśli jest nieszczelna albo zapchana to kicha. Ogólnie jeśli ktoś ma wibracje itp powinien od tej odmy zacząć. Czasami jest jak nowa a czasem rozłazi się w rękach. Też powinieneś to sprawdzić.
karol2984 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 od razu sprawdź czy masz ten zaworek w rurze przed przepustnicą co pisałem w innym temacie, a co z g28? odme wyjmowałem nie dawno i robiłem testy ciśnieniowe, była szczelna
Mesiah Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 Nie znalazłem tego g28. Jutro wywalę kolektor i będę miał lepsze dojście. W którym dokładnie miejscu jest ten zaworek?
karol2984 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Wpisz w Google i obrazy, koło filtra z dołu nią widać za bardzo wymacac można
Mesiah Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 Już wiem o który chodzi. Mam go. Poprzednio go oglądałem.
Audi8020 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Witam koledzy w moim przypadku przy takich objawach winna była pompa paliwa, po wymianie zupełnie inne auto i dużo zywszy silnik. pozdrawiam
Mesiah Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 Jakie miałeś jeszcze objawy? Przed wymianą auto ciągnęło do końca obrotów? Sprawdzałeś w jakiś sposób ciśnienie paliwa?
Chmielu_B3 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 I jak są jakieś postępy? Próbowałem pożyczyć sprawną pompę paliwa, ale nikt chętny do pożyczki nie jest, a nowej/używanej nie będę kupował. Niby ciśnienie jest jakieś. Dobrze by było czymś sprawdzić.
Audi8020 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 witam przed wymiana auto ciagnelo ale było troszkę zmulone ,wypadaly zaplony ,były bledy spalania stukowego,wymienilem wszystko co możliwe i na końcu pompa paliwa została ,kupiłem nowa i wszystkie usterki zniknely i jak już z pol roku zero błedów .pozdrawiam
Labiel Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Zawsze na początek możesz sprawdzić wydajność pompy - opis w sam naprawiam.
Mesiah Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) Wyjąłem drugi raz kolektor i dobrałem się do odmy. Jest jak nowa. Elastyczna i szczelna. W środku zero osadu. Na darmo robota. G28 jakoś nie mogę zlokalizować. Edytowane 15 Września 2014 przez Mesiah
Chmielu_B3 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 Pompa wymieniona, filtry, rozrząd, świece i NIC już mam dość tego auta. Też miałem brudne wtryski, ale ciśnienie w normie. Tyle kasy poszło w piz*u i nic. Dalej drga. Cholera jasna jakieś pomysły ?
Mesiah Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 Widzę jesteśmy w podobnej sytuacji. Dzisiaj testowałem swoją pompę i daje jak głupia. Według tabelki z sam naprawiam jest z zapasem. Przy 12.8v na aku sika z powrotu jak z węża strażackiego. U mnie też na bank nie jest to pompa. Też wysiadam powoli. Rozrząd 100% sprawdzony? Może faktycznie tylko podmiana ECU została.
chudy30 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 panowie mam ten sam problem co wy i czekam na wizytę u elektronika i powiem wam że już dwóch znawców postawiło u mnie na sterownik dam znać jak ogarnę to
Mesiah Opublikowano 15 Września 2014 Autor Opublikowano 15 Września 2014 Koniecznie daj znać. Oby to była wina sterownika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się