Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż Modułu Drl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś tez wrezałem DRL od sprzedawcy z 1 posta.

Wiec musze zadzwonić i zapytać jak on widzi te wstawienie opornika zeby potem nie było..

Pytanko do tych co dawali CLH pod co podpinacie przewód z modułu???

Chciałem pod kierunki tj bezp o nr 2 ale jak go wyjąłem to kierunki dalej działały wiec zostawiłem go na razie luzem tymbardziej ze czasu mało...



Dzwonilem do gostka i powiedzial ze do a4 mam nie montowac tego modulu bez dodatkowych diod.cale szczescie ze jestem na wakacjach a auto stoi nie ruszane pod domem.diody podejrzewam ze mial na mysli opprniki podesle poczta i mam ze zamontowac miedzy lampa a przewodem koloru szarego tj od swiatel drogowych.Takze na przyszlosc pisac od razu mu do czego to bedzie montowane cbodz w aukcji slowewm o tym nie napisal...
Pany a co z tym CLH pod co zamontowac ????
Opublikowano

te diody to pewnie tylko po to aby nie paliła sie lampka od świateł długich na zegarach gdy są właczone światła drl ja ich nie montowałem bo przynajmniej wiem że działają światła drl

Opublikowano

Tak piotrek jak piszesz po montarzu diod na desce ciemność :decayed:

Pytanko do tych co dawali w miejsce długich ledy,jak to sie sprawuje i czy w ogóle mogę dać ledy zamiast balonów????

Opublikowano

Koledzy a dawal ktos z Was wyłącznik do modulu? Np na czas przegladu lub gdyby znudzily mi sie drl? Wytrzyma wylacznik czy sie spali? Ilo amperowy musi byc minimum?

Wysłane z mojego GT-I9060 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Podepne się pod temat bo mam w planach montaż tego u siebie.

CLH jeśli chce żeby świeciły drogowe przewmigelne i tył trzeba połączyć odp kable pod odpowiednie wejście ?

Opublikowano

Witam serdecznie. Mam mały problem z modułem może wy pomożecie, generalnie moduł chodził bez zarzutów do wczoraj :) mianowicie światła się odpalaja lecz po chwili coś się z nimi dzieje i włączają się i wyłączają, gdzie szukać przyczyny ?

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ja miałem takie skutki u siebie ale pierwsze co sprawdziłem to ładowanie i tu był właśnie problem bo jak jeździłem bez klimy było ok a jak na klimie to właśnie tak mi się działo ale znalazłem używany drugi i oczywiście sprawdzony przed montażem oraz wymienione szczotki i coś tam jeszcze i po tej operacji jest teraz git nawet na klimie. Ten moduł aby się załączył potrzebuje mieć ładowanie 13.6 musisz zobaczyć u siebie czy w momecię kiedy tak się dzieje to jakie jest ładowanie na aku jesli małe to zajął bym się alternatorem a jak nie chcesz to moduł mozna też podpiąć tak aby nie załączał się po osiągnięciu pewnego ładowania tylko po zapłonie bezpośrednio

Opublikowano

Okej, dzięki za odpowiedz. A powiedz mi podłączenie po zapłonie to po prostu podłączyć kabel (+) (czerwony) do któregoś z kabli po stacyjce ? Jakbyś mógł to jeszcze powiedz mi gdzie najlepiej sie wpiąć :)

Opublikowano

jeżeli masz ten sam moduł co ja to nie pamiętam dobrze ale w instrukcji to powinno być że czerwony szedł do plusa a jeszcze był przewód w kostce modułu chyba czarny albo jakis inny który był zbędny i to właśnie jego powinno się podłaczyć po stacyjce nie odłączając tego czerwonego od stałego plusa. Nawet w pierwszym moim poście masz opisane który kabelek do czego słuzy i tam pisze własnie o czarnym i wtedy dajesz czerwony do stałego plusa a czarny pod kierownicą do styku gdzie się pojawia napiecie dopiero po stacyjce i wtedy moduł sie włącza zaraz po stacyjce a nie jak osiagnie wymagane ładowanie

Opublikowano (edytowane)

Pod drl fajny moduł co prawda troche drogo i do golfa ale chyba i do audi by podeszło :)

http://www.aliexpress.com/store/product/Auto-Headlight-Head-Light-Sensor-And-Switch-For-VW-Golf-4-New-Bora-Polo-Lavida-2015/1711589_32359149041.html

Edytowane przez mcaris
Opublikowano

a montował ktoś już moduł firmy LEPARD?

http://allegro.pl/modul-swiatel-dziennych-drl-swiatla-dzienne-usb-i5423019991.html

przekonuje mnie tym że jest hermetyczny - IP65 i można go spokonie zamontować pod maską np w okolicy przekażników tuż obok zbiorniczka płynu wspomagania...

Opublikowano (edytowane)
z kostki od razu można wypiąć kabelek czarny oraz biały ponieważ czarny jest potrzebny do tych aut które mają problem z ładowanie i tym kabelkiem się daje plus po stacyjce.

W przypadku mojego modułu Canbus światła nie działałaly bez podłączenia kabelka od plusa stacyjki pod jakikolwiek plus. Krytycznym czynnikiem jest napięcie 13,2V między przewodami od stałego + i masy

Edytowane przez Undisclosed
Opublikowano

W warsztacie masz temat kolegi Ucho o montażu do B6. Generalnie te modele niczym się nie różnią.

Opublikowano

Witam panowie. Dziś podłączyłem moduł z allegro świeci wszystko ładnie ale zostaje mi kabel brązowy czyli od doswietlania kto mi podpowie gdzie go dołożyć? Piszecie że pod kierunki czyli z rozpiski wychodzi bezpiecznik mały nr 2 10amp. Dokładam probowka i próbuje zamknąć albo otworzyć drzwi probowka nic. Czyli to nie może być nr 2 z rozpiski bezpieczników. Spoko probowka sprawna. Czekam na pomoc pozdrawiam 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...