nico39 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Witam. W moim A4 B6 1.8T (2003) dzieje się cos dziwnego, auto pracuje sobie normalnie, temperatura trzyma, klima chodzi, silnik pracuje miarowo. A tu nagle (bez różnicy czy w czasie drogi czy postoju) z za przedniego lewego nadkola wydobywa się dziwne buczenie, po minucie lub dwuch zanika i wszystko wraca do normy. Jeżdżę dwa trzy dni i nic, a tu znów wyskakuje buczeni bez przyczyny. Dodam tylko , że autko ma webasto choć nie sądzę aby to miało znaczenie gdyż jest nie włączone (używane) tempratury sa plusowe. Ma ktos pomysł co to jest? Dodam , że Vag nic nie pokazuje, nie ma błędu.
jacek70 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) U mnie tak buczało pod filtrem powietrza. Powodem była rurka plastikowa która spadła z tak zwanego odkurzacza (nie znam prawidłowej nazwy). Można to zobaczyć ściągając kratkę przy halogenie. Po odkreceniu halogena widać lepiej. Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez jacek70
nico39 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2014 U mnie tak buczało pod filtrem powietrza. Powodem była rurka plastikowa która spadła z tak zwanego odkurzacza (nie znam prawidłowej nazwy). Można to zobaczyć ściągając kratkę przy halogenie. Po odkreceniu halogena widać lepiej. Dziękuję sprawdzę, oby to było to. Już na prawdę nie mam siły na to. Chciałem problem zdiagnozować ale co ruszyłem do warsztatu to w czasie drogi ustąpiło.
dynamiquedci Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 U mnie odkurzacz chodzi tylko na zimnym silniku. Po minucie sie wylacza
krzysiekml Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 to pompa SAI za pewne nie wszyscy tak mają bo już dawno kto mógł to wywalił ten badziew
Away Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 to pompa SAI za pewne nie wszyscy tak mają bo już dawno kto mógł to wywalił ten badziew U mnie pompa wywala błąd, ale nie wyje w ogóle. Myślałem nad wymianą, ale cudowania z tymi przewodami jest sporo, do tego zaworki itp. Czy usunięcie pompy spowoduję wywalanie check'a na desce? Da radę samemu to zrobić, czy trzeba kodować?
krzysiekml Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) wizyta u tunera,wywali to razem z drugą sondą i zrobisz program jaki nr. błędu wywala ? pompa pracuje cicho czy wcale ?bo przyczyn może być wiele i może okazać się drobiazg i naprawisz to za grosze. Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez krzysiekml
Away Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 wizyta u tunera,wywali to razem z drugą sondą i zrobisz programjaki nr. błędu wywala ? pompa pracuje cicho czy wcale ?bo przyczyn może być wiele i może okazać się drobiazg i naprawisz to za grosze. 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected Pompa nigdy mi nie hałasowała, po prostu tak jabky się wyłaczyła, po wykasowaniu błędu, bład powraca po ok tygodniu jazdy.
krzysiekml Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 sprawdz napięcie na wtyczce od pompy(wymuś vag-em test) jak nie będzie to przekaznik pompy do sprawdzenia znajdujący się obok ECU pod pokrywą 12V40A
Away Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 sprawdz napięcie na wtyczce od pompy(wymuś vag-em test) jak nie będzie to przekaznik pompy do sprawdzenia znajdujący się obok ECU pod pokrywą 12V40A Dzięki bardzo za wskazówkę, zobaczymy czy się uda coś wskurać, a jak nie to tutaj mam fajne fotostory http://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification
nico39 Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2014 Fajnie, że piszecie o takich rzeczach. Stało się coś dziwnego tak jak nagle wyło to teraz od paru dni nic nie wyje. Cudowne uzdrowienie czy co? Nurtuje mnie natomiast to, że odgłos był bardziej słyszalny od strony lewego nadkola (od kierowcy) , a pompa powietrza jest pod filtrem z prawej strony? A pod lewym nadkolem jest tak jak pisałem vebasto. Czy to możliwe, że aż tak by się przenosił dźwięk? Macie jeszcze jakieś pomysły?
Away Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) sprawdz napięcie na wtyczce od pompy(wymuś vag-em test) jak nie będzie to przekaznik pompy do sprawdzenia znajdujący się obok ECU pod pokrywą 12V40A Pytanie właśnie odnośnie tego przekaźnika, Pan w serwisie vw wg etki sprzedał mi przekaźnik "645" nr części 4H0 951 253 A. Natomiat na filmach przekaźnik (znajdujący się w puszce ECU) ten wygląda jak taki duży bezpiecznik. Kupiony przekaźnik wygląda tak: Czy jest to prawidłowy przekaźnik od pompy SAI i czy znajduję sie w puszcze ECU? Edytowane 11 Lutego 2015 przez Away
krzysiekml Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 powinien pasować,ma 4 piny ? bo po numerach to nie kumam może jest zastąpiony właśnie tym tak jest w puszce ecu
Away Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 powinien pasować,ma 4 piny ? bo po numerach to nie kumam może jest zastąpiony właśnie tymtak jest w puszce ecu Dzięki bardzo krzysiekml!! Tak ma 4-piny. Koledzy jest możliwość sprawdzenia na szybko czy pompa SAI w ogóle działa, poza samochodem? Nie wiem podpiąć pod akumulator?
Away Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Pod aku i powinna ruszyc. dzięki Kolego, zatem zabieram się za robotę
Away Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Nie wiem w jakim jest stanie, kupiłem przekaźnik i bezpiecznik i po prostu nie chce spalić tych elementów, w przypadku kiedy będzie np. zatarta od wody. Niestety nie mam kompa Edytowane 25 Lutego 2015 przez Away
nico39 Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Opublikowano 26 Lutego 2015 Witam. W moim A4 B6 1.8T (2003) dzieje się cos dziwnego, auto pracuje sobie normalnie, temperatura trzyma, klima chodzi, silnik pracuje miarowo. A tu nagle (bez różnicy czy w czasie drogi czy postoju) z za przedniego lewego nadkola wydobywa się dziwne buczenie, po minucie lub dwuch zanika i wszystko wraca do normy. Jeżdżę dwa trzy dni i nic, a tu znów wyskakuje buczeni bez przyczyny. Dodam tylko , że autko ma webasto choć nie sądzę aby to miało znaczenie gdyż jest nie włączone (używane) tempratury sa plusowe. Ma ktos pomysł co to jest? Dodam , że Vag nic nie pokazuje, nie ma błędu. Winna temu była pompa wody, przy okazji wyszło jeszcze , że jedne z zaworków nadciśnienia szwankował. Pompę udało się wymienić w sensownych pieniadzach, natomiast diagnostyka, silnika, odszukanie właściwego zaworku nadciśnienia za kolektorem (jest ich 12), wymiana + robocizna to koszt w serwisie jakieś 600zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się