Mesiah Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Witajcie. Zbieram graty do swapu przednich hebli z litych 280 na wentyle 312. Najważniejsza sprawa to jakiej firmy kupić tarcze i klocki. Jeśli chodzi o klocki to wstępny wybór padł na Ferodo. Co do tarcz to nie mam pojęcia na co się zdecydować. Wiem tylko , że Bosch i Ate odpadają bo to lipa i jestem zaciekawiony tarczami Zimmermann ale takich nie testowałem.. Polecicie coś porządnej firmy ale bez jaj cenowych? Ma być skutecznie i w miarę bez pylenia o ile to możliwe. Z góry dzięki. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez Mesiah
eRniś Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 dużo osób proponuje takie zestawienie - tarcze zimmerman + klocki ferodo.. ale z tego co mi wiadomo to tarcze wentylowane nie będą należeć do najtańszych, na alledrogo same przednie pod 312 - najtańsze widzę ze 298 PLN, ale wiadomo - na alledrogo jest duża szansa że to jakieś pojebki - ja napisałem o wycenę zestawu zimmermann + ferodo kpl na przod i tyl tylko gładkich tarcz (288 przod) do dzika, zobaczymy jak to wyceni
Mesiah Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Jak coś daj znać ile krzyknął. Właśnie czytam wątki na różnych forach i wychodzi na to , że Zimmermann to bdb tarcze. I chyba na nie padnie. Jestem przygotowany na wydanie ok 500zł za dwie przednie wentylowane. W razie czego masz tu namiary na całkiem tani i pewny sklep z heblami : http://www.lewian.pl/ . U góry wejdź w sklep i przeglądaj ceny. Według mnie bdb. Czytam dalej te opinie na temat Zimmermanna i są strasznie podzielone. Dużo osób pisze , że się wichrują nawet jeśli się na nie uważa. Jeszcze z rok temu na bank bym kupił Ate ale podobno podupadły przez ostatni czas i są raczej średnie a wręcz kiepskie w swojej cenie. Wydając ok 500zł na dwie tarcze wolałbym kupić coś pewnego. A textar? Opinie dobre wśród mechaników. Przykładowa oferta : http://allegro.pl/klocki-tarcze-textar-przod-audi-a4-312mm-i4479472444.html
Mauros88 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Od dłuższego czasu montujemy do aut właśnie tarcze Zimmermana i jak narazie ani razu sie nie zawiedliśmy. Nie bierz tylko TRW. U mnie spękały po paru tyś. km a u znajomego zaczęły bic też po paru tyś km. Kupowane w sklepie a nie przez allegro.
Mesiah Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 TRW nie brałem nawet pod uwagę ale dobrze wiedzieć.
edekxp Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Ja od siebie mogę polecić http://www.sklepmartec.pl/p10895,tarcze-hamulcowe-312mm-klocki-przod-audi-a4-od-2000r.html#m1-tab To jest do B6 tarcze 312 Zrobiłem już ponad 5tys km i jestem zadowolony.Hamulce się poprawiły i klocki nie pylą test: http://turbodiesel.hswg.pl/test-tarcz-i-klockow-rotinger-i-steinhof-rok-i-19000-km/ Zamawiając telefonicznie można dostać rabat Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez edekxp
Mesiah Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Test wypadł bdb i bardzo mnie zainteresował. Cena za komplet też jest masakrycznie niska. Produkt polski to i pewnie podróbek nie ma. Jeśli ten test jest chociaż w połowie miarodajny to warto. Czy ktoś może potwierdzić , że tarcze z linku podejdą do mojego zestawu na swap? Nie wiem z jakiego auta są zaciski i jarzma ale pasują pod żeliwną zwrotnice i mają rozstaw bodaj 94mm. Mnie także wydaję się , że warto wspierać Polski przemysł o ile produkt jest tego wart.
Pab_lo Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Też w swoim aucie miałem z przodu 280x22 tarcze. Po poszukiwaniach tarcz wybór padł na firmę rotinger którą kolega wypróbował w swojej 3 litrowej BMW E39. Po rozmowie z przedstawicielem tej firmy postanowiłem nie szczędzić i zdecydowałem się na tarcze "sportowe". Link do tarcz które kupiłem http://allegro.pl/tarcze-rotinger-sport-gt-audi-a4-a6-przod-312mm-i4468112346.html. Na tył też zakładałem "sportowe" które są nacinane i nawiercane tzw perforowane. Zrobiłem na nich już ponad 600 km i za każdym razem jak wciskam hamulec to mam rogala na twarzy. przy okazji wymiany oczywiście płyn i odnowione zaciski i jarzma do 312. Jak dla mnie mega różnica na plus oczywiście. Nie widzę żeby mi klocek mocno pylił a tym bardziej nie usłyszałem żeby coś piszczało.
Mesiah Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Wygląda kozacko Ciekawe czy na tył mają w takiej samej wersji (245mm i piasta zintegrowana z tarczą). Będę musiał do nich skrobnąć i chyba wypróbuje. Do tego klocek Steinhof czy coś z wyższej półki? Z tego co wiem dobranie klocków do tarczy jest bardzo ważne.
edekxp Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Tak jak pisałem to zrobiłem 5tys km a w teście 19tys ale pochwalam działanie Po założeniu klocki się trochę docierały tzn. nie hamowały po całej powierzchni tarczy. Po około 500km tarcza równo wytarta i hamulce super. To jest trzecia firma polska z jakiej jestem zadowoly pierwsza to http://motgum.com/ druga to http://www.gold-gum.pl/ Polak potrafi Z tego co wiem dobranie klocków do tarczy jest bardzo ważne. Chciałem kupować same tarcze ale pan z obsługi właśnie zasugerował aby kupić komplet i tak zrobiłem. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez edekxp
elmo814 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 polecam tez zestaw tarcza zimermana i klocek trw
Mesiah Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Zimmermann to raczej takie pewniaki które przewijają się w prawie każdym wątku. Opinie podzielone ale raczej pozytywne. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez Mesiah
Mesiah Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Luftmysza:) Co to jest OZ? FDSP to chyba klocki Ferodo. Widziałem jak w innym wątku polecasz te tarcze ale nie wiedziałem co to jest. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez Mesiah
Dev Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Otto Zimmermann, jełopie FDSP = Ferodo DS Performance Dopiero ten zestaw robi robote
Mesiah Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Jeszcze wziął i mnie wyśmiał Po co ten Otto;] Domyślałem się już. Nie masz PW widzę. Ile weźmiesz za proszek na zaciski , jarzma i osłony? Komplet 312mm. Zaciski mam wysłać całe czy rozebrane do zera? I tak będę je regenerował więc będą rozbabrane. Zimmermann + Ferodo. Widzę pierwsza myśl najlepsza. Niech już tak zostanie. Ten komplet kupie. Cholera te klocki kosztują ponad 400zł na jedną oś One są aż tak cudowne? Po wydaniu prawie tysiaka na sam przód spodziewam się kotwicy a nie hebli. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez Mesiah
Dev Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Zaciski wysylasz kompletne, reszte zalatwimy przez tel. Mam alergie na PW
Mesiah Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Wysłać je przed regeneracją czy już po na nowych tłoczkach i uszczelkach? Zaklepuje tę usługę u Ciebie bo partaczom w okolicy nie oddam. No ale to po zakupie tarcz i klocków bo mnie to wyciśnie 0 a jeszcze tył zostanie. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez Mesiah
Dev Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Wysylasz mi graty, reszte juz sam zalatwiam.
Mesiah Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Nie robiąc offtopu zadzwonię jak będzie cash. Powiedz czy te FDSP są warte swojej ceny? W tej kasie można kupić zestaw tarcze + klocki:) Choć nie ukrywam zależy mi przede wszystkim na bezpieczeństwie. Tym bardziej , że zimą prawdopodobnie wlatuje 1.8t AJL pod machę i mody na jakieś 230-250km. Do ośki więcej nie ma sensu. Edytowane 16 Sierpnia 2014 przez Mesiah
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się