Wojtek1995 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 mianowicie mnie przy wymianie nie było wiem że był problem na początku bo znajomy nie wiedział jak się za to zabrać ponieważ miska jest nad belką aż w końcu spuścił silnik z łap i jakoś miał dostęp bez jego wyciągania co do pompy bo znalazłem kwitek kosztowała 240zł za całość dałem 400
Mesiah Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Ciekawe co to jest za pompa. W tej cenie nic nie widziałem. Była nowa? Albo to pompa za ok 110zł i Cie wydymali albo załatwili Ci coś pokroju Febi z mega upustem.
Wojtek1995 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2014 jestem przekonany i dał bym łeb uciąć że to jedna z tych droższych bo sam mi powtarzał że bym szykował się na większy wydatek bo taniochy mi nie wsadzi a tym bardziej do regeneracji że bym za 2 miesiące mu nie jęczał że chcę swap bo silnik zatarłem a dobrze wie że mniej niż 2.6 nie chcę co za tym idzie kupa roboty nówka tylko pudełko poszło w śmietnik razem z skruszonym przegubem
przemek16z Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Witam miałem podobny problem w ostatni weekend rozwiązany w końcu... a mianowicie silnik chodził jak diesel, została wymieniona pompa, też miałem takie drobinki czegoś( jakby jakiś plastik) ale koloru zielonego w misce i w pompie, po wymianie pompy silnik stracił moc nie szło jechać, miałem 2 błędy na silniku, 515 i 17934( nastawnik napinacza) i został wymieniony napinacz z łańcuszkiem i samochód zaczął chodzić jak nowy tylko że u mnie jest zmienna faza rozrządu proponuję Ci podłączenie pod kompa i sprawdzenie błędów na pewno coś powiedzą
Mesiah Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Czy zmienne fazy rozrządu czy nie to przy walniętym napinaczu i tak przestanie jechać bo wałki tracą synchronizacje. Ogólnie z tymi napinaczami to jakaś kpina. Może i przesadnie się nie sypią (po 200tyś mają prawo a często wytrzymują po 300) ale gorzej z ich zakupem. Mam wersje bez zmiennych faz rozrządu która jest tańsza a i tak nie mogę upolować 100% pewnego oryginału. Wszyscy trąbią , że oryginał za 400zł ale i te jak i te za 150zł mają wybite znaki oooo i weź tu bądź mądry. W serwisie pewnie ok tysiaka taki napinacz a tyle nie wydam.
Wojtek1995 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 No ch*j mnie strzeli przepraszam za wulgarność .... szybka odpowiedz skąd ten wodospad leci po skrzyni http://www.directupload.net/file/d/3728/ptgtr356_jpg.htm Woda
przemek16z Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) też tak miałem u mnie to było jakiś plastik KRÓCIEC WODY kosztowało to ok 15zł tam był czujnik z temperaturą, jakieś rozgałęzienie, zobacz z tyłu za napinaczem czy tam nie masz mokre... mi wykruszyło plastik i uszczelka nie trzymała http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i4475295509.html kup taki kabelek napewno się kiedyś przyda jak nie chcesz płacić po 100zł za odczyt błędów podłącz i sprawdź jakie masz błędy program vcds lite lub vag-com 409.1 podaj je tutaj i będziem działać Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez przemek16z
Wojtek1995 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 przymierzałem się do kupna ale co chwile coś się sypie w ciągu 4 dni co innego co dziennie tak że floty brak
Mesiah Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Króciec jak kolega wyżej pisze. Plastikowy w którym są dwa czujniki. Zaraz pod napinaczem. Nie wspominałeś nic ,że Ci płynu ubywa.
Wojtek1995 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 za porady wielkie dzięki stawił bym porządną flachę na stół ale ciężko z kasą :/ mówiłem że wczoraj był problem z tym wężykiem od zbiorniczka dzisiaj do 15 był spokój nic nie ciekło ani nic nie ubywało pojechałem do sklepu wracam na parking z zakupami a pod samochodem kałuża zaglądam pod niego a tu normalnie Niagara po skrzyni się leje na szczęście wczoraj kupiłem płyn to jakoś dojechałem pod blok .zaraz do mechanika jadę go odstawić a jutro będziemy naprawiać
Mesiah Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Ile masz przebiegu w tym aucie? Czytając to co się dzieję u Ciebie trochę się dziwie bo jest tego sporo. W porównaniu do Ciebie ja chyba nie mogę narzekać ale mam na budziku niby 217 tyś.
Wojtek1995 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2014 273 prawie 4 auto stało dość długo przed kupnem
Mesiah Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 To tez niedużo o ile nie był kręcony. I wiem po sobie , że auto które stoi umiera 3x szybciej niż jeżdżące.
Wojtek1995 Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2014 podobno pół roku . ojciec miał b4 80 no igła zadbana i wgl jedyne co to podsufitka opadła i skrzynia biegów już była zmęczona półtora roku stała jedyne co się stało o dziwo to rozregulował się gaźnik auto jak marzenie no ale rodzice nie myśleli i zezłomowali a szkoda bo nigdy się nic nie psuło a jak już to taśma perę rurek w bagażniku parę kluczy i śrubokręt można było naprawić nawet w trasie by dojechać jakoś do celu nie to co dzisiejsze samochody dodam że nie raz już latała po polach podkreślam latała i nic jednak dbało się o nią
Mesiah Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Audi 80 to super auto. Mam do dzisiaj B4 avant 2.8 i nie sprzedam:) Nie do zdarcia
Wojtek1995 Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 To są samochody dzisiejsza motoryzacja w większości opiera się silnika 1,2 z turbiną porażka -.- Mam pytanie czy woda która leci z skraplacza pary wodnej od klimy może dostać się do układu wydechowego ?
Mesiah Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Nie bardzo bo niby którędy? Czemu pytasz?
Wojtek1995 Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 Bo leci z rury wydechowej wiem że woda się zbiera zawsze ale w małych ilościach a w moim czasami leci jej sporo.. uszczelki na szczęście są nowe tak że nie wiem czemu aż tyle tej wody bo z tego co wiem to woda z klimatyzacji dokładnie z parownika leci na rurę
Mesiah Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 (edytowane) Może i tak jest. U mnie też jest od groma wody aż pluje nią po odpaleniu ale mam dziurawy ostatni wydech i to chyba przez to. Próbuje właśnie zamówić go ale chce dwururkę od 1.8t a nie pojedynczy i zaczynają się chody bo każdy twierdzi co innego pasuje/nie pasuje. Edytowane 1 Września 2014 przez Mesiah
Wojtek1995 Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 co ma popsuć tak samo mi z gazem doradzali odradzali aż w końcu z nerwów walnąłem łapą o stół że nie będę jeździł kuchenką na kołach bo trochę to 1.8 pali a wyszło w praniu że da rade przetrwać tak że lepiej w takich sytuacjach zaufać sobie i sprawdzić oczywiście jak opinie są dwu znaczne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się