Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

zacisk prawy tyl nie odbija


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema po prawie 7 miesiacach od regeneracji zacisku prawego z tyłu, reczny dalej trzyma dopiero jak czyms stukne w mocowanie linki to odbija. wymieniane było uszczelniacze w srodku ,tłoczek,guma ochronna i nasmarowany był specjalnym smarem. dzis po przejechaniu 7 km tarcza była tak goraca ze przypaliłem palucha :kwasny: . w czym tu lezy problem??? regenerowałem go oczywiscie sam i do tej pory nie było z nim problemow. podejrzewam ze bede musiał jeszcze raz go rozebrac??

Opublikowano

Kup używke lub oddaj to dla Tomka bo samemu to szkoda roboty :wink:

Opublikowano

zebym wiedzial to bym dawno to zrobił a tak to wpakowałem w nie 3 dychy

Opublikowano

i jeszcze wpakujesz jak nie ogarniesz tego sensownie

podejrzewam ze go nawet nie rozebrali

Opublikowano

Dev a ile bys chciał za zacisk prawy tył do mojego auta???


chodzi mi bardziej o zacisk po regeneracji a ja bym ci swoj poznij odesłał

Opublikowano

Regeneruje tylko zaciski klientow, swoich nie mam

Opublikowano

Daj mu od razu dwa a sobie zaślep tył i pojeździsz ze 4 dni na samym przodzie :wink:

Opublikowano

moj drugi zacisk jest troche inny od tego zepsutego tez zeliwny ale jakis taki troche inny. jak zmieniałem klocki to on działał bardzo dobrze tak wiec nie ma potrzeby regenerowac oba.

Dev a powiedz mi jaki bedzie tego koszt. ile za wysyłke płace itd

Opublikowano

Koszt zalezny od stanu zacisku i co trzeba w nim wymienic, jezeli nic to 120zl z wysyłką

Opublikowano

mam do Ciebie nr tel jak by co to bede dzwonił

Opublikowano

mam do Ciebie nr tel jak by co to bede dzwonił

widziałem kiedyś jak ktoś dodał dodatkową sprężynę i działało to ok :decayed:

Opublikowano

To nic nie da.

Opublikowano

Napiszę krótkie info, jakby ktoś chciał sam regenerować. Z zaciskami jest ten problem, że jak tylko rozruszasz + WD40, to i tak po jakimś czasie się będą zacinać.

Trzeba zdemontować taki zacisk (Zdjąć linkę ręcznego, odkręcić 2 śruby mocujące, odkręcić przewód hamulcowy-zaślepić go). Wyjęty zacisk na stół i wtedy dopiero cała frajda :)

Wcześniej trzeba też kupic "Zestaw naprawczy" (czyli komlet uszczelek) -ok. 25zł. Znajomy mi to już dalej rozbierał, więc szczegółowo nie pamiętam. Zdejmujemy sprężynę. Odkręcamy śrubę. Tłoczek wykręca się kluczem jak do szlifierki kątowej, głęboko w środku jest pierścień segera - trzeba przygotować długie szczypce żeby go wyjąć. Wszystko czyścimy i ew. szlifujemy, wymieniamy uszczelki smarujemy i składamy.Trzeba uważać, na uszczelkę znajdującą się w środku żeby dobrze się ułożyła przy skręcaniu. Po zamontowaniu wszystkiego trzeba zwrócić uwagę czy zacisk nie ma wycieków.

Opublikowano

Otworzyles otwarte juz drzwi.

Temat byl dawno temu opisany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...