rafal9119 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Siema po prawie 7 miesiacach od regeneracji zacisku prawego z tyłu, reczny dalej trzyma dopiero jak czyms stukne w mocowanie linki to odbija. wymieniane było uszczelniacze w srodku ,tłoczek,guma ochronna i nasmarowany był specjalnym smarem. dzis po przejechaniu 7 km tarcza była tak goraca ze przypaliłem palucha . w czym tu lezy problem??? regenerowałem go oczywiscie sam i do tej pory nie było z nim problemow. podejrzewam ze bede musiał jeszcze raz go rozebrac??
wesz82 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Kup używke lub oddaj to dla Tomka bo samemu to szkoda roboty
rafal9119 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2014 zebym wiedzial to bym dawno to zrobił a tak to wpakowałem w nie 3 dychy
Dev Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 i jeszcze wpakujesz jak nie ogarniesz tego sensownie podejrzewam ze go nawet nie rozebrali
rafal9119 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Dev a ile bys chciał za zacisk prawy tył do mojego auta??? chodzi mi bardziej o zacisk po regeneracji a ja bym ci swoj poznij odesłał
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Regeneruje tylko zaciski klientow, swoich nie mam
wesz82 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Daj mu od razu dwa a sobie zaślep tył i pojeździsz ze 4 dni na samym przodzie
rafal9119 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 moj drugi zacisk jest troche inny od tego zepsutego tez zeliwny ale jakis taki troche inny. jak zmieniałem klocki to on działał bardzo dobrze tak wiec nie ma potrzeby regenerowac oba. Dev a powiedz mi jaki bedzie tego koszt. ile za wysyłke płace itd
Dev Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Koszt zalezny od stanu zacisku i co trzeba w nim wymienic, jezeli nic to 120zl z wysyłką
rafal9119 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2014 mam do Ciebie nr tel jak by co to bede dzwonił
daro87 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 mam do Ciebie nr tel jak by co to bede dzwonił widziałem kiedyś jak ktoś dodał dodatkową sprężynę i działało to ok
1santi Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Napiszę krótkie info, jakby ktoś chciał sam regenerować. Z zaciskami jest ten problem, że jak tylko rozruszasz + WD40, to i tak po jakimś czasie się będą zacinać. Trzeba zdemontować taki zacisk (Zdjąć linkę ręcznego, odkręcić 2 śruby mocujące, odkręcić przewód hamulcowy-zaślepić go). Wyjęty zacisk na stół i wtedy dopiero cała frajda Wcześniej trzeba też kupic "Zestaw naprawczy" (czyli komlet uszczelek) -ok. 25zł. Znajomy mi to już dalej rozbierał, więc szczegółowo nie pamiętam. Zdejmujemy sprężynę. Odkręcamy śrubę. Tłoczek wykręca się kluczem jak do szlifierki kątowej, głęboko w środku jest pierścień segera - trzeba przygotować długie szczypce żeby go wyjąć. Wszystko czyścimy i ew. szlifujemy, wymieniamy uszczelki smarujemy i składamy.Trzeba uważać, na uszczelkę znajdującą się w środku żeby dobrze się ułożyła przy skręcaniu. Po zamontowaniu wszystkiego trzeba zwrócić uwagę czy zacisk nie ma wycieków.
Dev Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Otworzyles otwarte juz drzwi. Temat byl dawno temu opisany
marjon Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/77561-b5-all-naprawa-cieknacych-zaciskow-tyl/page-3?hl=%2Bzaciskow+%2Btylnych#entry2582623 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/16655-all-b5-remont-hamulcow-malowanie-zaciskow/?hl=%20zaciskow%20%20tylnych
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się