marcinch001 Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 No właśnie też szperałem w necie bez skutku a nie chcę się wrąbać w to że je założę i położy mi auto na glebie Kolego eibacha nie ma z takim oznaczeniem 211500303VA a jeśli juz jest to napewno nie do twojego samoch . Powinieneś mieć jak masz pro kit nr E10-15-003-06-22
Bluebird Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Jest - to jest numer pojedynczej sprężyny a nie całego zestawu. Jutro sprawdzę Tobie ten numer i wszystko się wyjaśni.
Wegor Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Tak dokładnie to jest nr. z jednej sprężyny dokładnie to sprężyna przednia
tomaszstn Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Mi tylko chodzi ze czasem mam wrazenie jakbym jechal statkiem tak czasem zabuja na podeojnej dziurze. Mam tylko obawy o miske olejową żeby jej nie uwalić [emoji15] Sent from my iPhone using Tapatalk Bo to wina amorków, wsadzisz dobre o skróconym skoku i nie będzie tego efektu oraz znacznie się utwardzi.
witjacrf Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 No będę musiał pomyśleć chyba nad tym, a jakie amorki polecacie na przód? Muszę zmieniać kpl tzn amory tył i przód czy wystarczy przód? Dzisiaj przy wolnej przejażdżce przez próg niestety ale zgrzytło coś pod spodem dokładniej w miejscu pod tyłkiem jakby karoserią ( na dole są takie jakby "sanki" i chyba tym) fakt faktem nic się nie stało no ale jest dyskomfort :/
tomaszstn Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Radzę wszystkie 4 szt bo auto będzie się dziwnie zachowywać.
kkam Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 mam ten sam problem. Eibach + amorki monroe reflex 1BA, padły i buja. Jakie wstawić amorki blistein b6 czy koni?
tomaszstn Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 Bardziej Bilstein B8 ale w którymś z tematów piszą ze ori 1BE można mieć za 407 zł więc może jednak warto to przeanalizować.
witjacrf Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 A panowie jeszcze pytanie jak wrzucę ORI sprężyny, które miał ten model seryjnie polepszy się to i owo?
kqba Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 A stabilizator nie ma tu znaczenia? Gdyby wymienić tuleje i inne gumowe elementy?
Trewor87 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 nie chcę się wrąbać w to że je założę i położy mi auto na glebie ...i właśnie tu objawia się przewaga gwintu, gdzie możesz sobie sam ustalić wysokość Szufladkowanie gwintów jako wyłącznie betony jest mocno na wyrost. Wiele tu zależy od marki. TA/MTS owszem są sztywne i auto potrafi piłeczkować. Miałem swego czasu KW V2 (co prawda nie w Audi, ale chodzi o przykład ) - twardość skręcona na max a mimo to jakieś tam wybieranie nierówności jeszcze było. Z nowych rozsądne cenowo jest AP. Warto też przyjrzeć się gwintom ST. Ceny są przyjemne a w praktyce to jest prawie to samo co KW. Główną różnicą jest materiał z jakiego zrobiono obudowę. KW ma nierdzewkę, ST ma ocynk. Gdybyś decydował się na nowe komponenty, nieważne czy sprężyny czy gwint to daj znać, może pomogę
Julsonbejbe Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Jeśli pozwólcie ze sie wtrące w temat:) Opłaca sie kupować MTS/TA do B6, skąd taka różnica cenowe no bo tysiąc za gwint to ja myślałem ze to jakaś pomyłka była w aukcji?
Wegor Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Chętnie kupę gwint ale używany bo nie bardzo mi wydawać kupę kasy na nowy, wiem że nowy to nowy no ale mam w planach kilka modów jeszcze i dlatego mój budżet jest ograniczony
Czaszy Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 A panowie jeszcze pytanie jak wrzucę ORI sprężyny, które miał ten model seryjnie polepszy się to i owo? jezeli amory sa sprawne i wlozysz fabryczne springi to bedzie fabrycznie miekko i wysoko
Kogut-WP Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Mógłby ktoś powiedzieć ile powinno wynosić fabryczne zawieszenie do avanta, żadne sportowe Wysokość od ziemi do najwyższego miejsca w wycięciu błotnika??? Opony 205/55R16
wrclaguna Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 A czytałes cos na FORUM ?--- > http://a4-klub.pl/index.php?/topic/151805-all-b6b7-akcja-zbiorowa-rozkminiamy-zawieszenie-1ba-vs-1be-kat-mas-osi/#entry2179070
Kogut-WP Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Szukałem nie znalazłem, ale spokojna głowa jak będę miał taki staż jak Ty oraz tyle wypowiedzi w różnego rodzaju postach, to też bez problemu znajdę odpowiedz na tak blachę pytanie i też będę pomocny jak Ty. Dziękuje Temat można usunąć
emil523 Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Panowie jak bardzo różni się zawieszenie sportowe s-line BE w kombi od sedana?? Można włożyć od kombi do sedana? Jeżeli tak to o ile obniży sie od serii BA??
Mesiah Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Podobno dość często trafiają się wkłady w promocji na ich stronie : http://www.fk-shop.de/?websale7=fk-automotive&act=start&Ctx={ver%2f7%2fver}{st%2f3ec%2fst}{cmd%2f0%2fcmd}{m%2fwebsale%2fm}{s%2ffk-automotive%2fs}{l%2fDeutsch%2fl}{type%2fdetail%2ftype}{fc%2fx%2ffc}{p1%2f258f3cf7aa06d3a36fe176963dc6fc10%2fp1}{md5%2f171ad411fec8a7ee2e420878aa59f5de%2fmd5}
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się