Kowi87 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Skoro masz odcinki, tryb awaryjny to auto jest nie sprawne, założysz wtryski będzie jeszcze bardziej wyraźny problem. Problemem moze być turbo, przepływka czy masa innych pierdół, zanim coś zaczniesz modzić zrób porządna diagnostyke
TOM3K Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 no wiadomo ze najpierw musi wszystko grac . Myslałem ze przed samym softem bede musiał jeszcze sprawdzac...
vp-tdi Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Skoro masz odcinki, tryb awaryjny to auto jest nie sprawne, założysz wtryski będzie jeszcze bardziej wyraźny problem. Problemem moze być turbo, przepływka czy masa innych pierdół, zanim coś zaczniesz modzić zrób porządna diagnostyke dokładnie ,dobrze kowi pisze ,zresztą jak byś pojechał na chipa i jak by auto nie było sprawne podziekowali by ci lub zaproponowali naprawe oczywiscie za $$$
TOM3K Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) No to wiadomo za darmo nic nie ma a jak zrobię logi to ktoś mi to pomoże rozszyfrować? Edytowane 13 Września 2014 przez Tomaszia4
vp-tdi Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 a jak zrobię logi to ktoś mi to pomoże rozszyfrować? napewno
TOM3K Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 Malina postaram się zrobić jak najszybciej może jutro się uda
Goldeq Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Panowie nie bede zakładać nowego tematu a mam pytanie . Posiadam Ahu z softem , jak wiadomo mocy z czasem braknie a zwłaszcza jak sie jezdzi na 225 . Planuje w najbliższym czasie zmienić turbo i wtryski a potem jechać na korekte softu . Pytanie moje brzmi jakie trubo wsadzić ? od AWX czy może jakąś hybryde stworzyć o ile to możliwe ? oraz czy cooler frontowy bedzie potrzebny po tych modyfikacjach ?
ciahciah Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 IC i turbo to już jest zabawa, wymień wtryski, doprowadź do ładu silnik i czipa, po twoich planowanych wymianach jeżeli i silnik i czip nie będzie zrobiony jak należy to wcale lepiej nie będzie się odpychać...
lapek85 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 w starym 1Z z przebiegiem ponad 550 tys km wymieniłem wtryski na używane z AFNa, wywaliłem kata i egr, doprowadziłem silnik do ładu i soft od Kostrza. Po tym zabiegu 1Z objeżdza AFN i AJM. Pojeździłem na tym modzie około roku i padł wtrysk, dałem wszystkie do regeneracji do Nadarzyna. Po naprawie i zamontowaniu sprawnych wtrysków odczucie jest takie jakby doszło kolejne 10PS Odnośnie turbo do 1Z/AHU widziałem hybrydy ze środkiem z AWX 130, ale kto to robi to nie podpowiem.
Goldeq Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Soft jest podobno zrobiony nie przezemnie bo ja już go kupiłem z softem ale 110 spokojnie objezdzam , jaka moc jest po sofcie dowiem sie prawdopodobnie po hamowni ktora odbedzie sie 25.10 . Po logach można jakos stwierdzić czy soft jest zrobiony "poprawnie?" jeżeli tak jaką grupe musze zlogować .
fanthomas18 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Lapek, pucuj się co wiesz o hybrydzie 1Z
konrdaw111 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Może ktoś by da jakieś namiary do Kostrz co softy wgrywa. Pozdrawiam
Kenek_2005 Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Witam-jeśli odcina turbo to żadna przepływka a czujnik doładowania turbiny N75.U mnie w AHU odcinało przy 120km/h--.wymieniłem i jest jak powinno.Wiedzy nabyłem oczywiście na tym forum.----zapytam się jeszcze- czy do AHU można włożyć wtryski 216 Bosch albo Bosio ? Edytowane 20 Listopada 2014 przez Kenek_2005
TOM3K Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Opublikowano 17 Listopada 2014 można, można Nie koniecznie musi być zawór N75 ja już u siebie też ten problem rozwiązałem, a powodem tej odcinki było przeładowanie turbiny tak była ustawiona że miała 2.5 bara na kompie . Ktoś sie przedemną ładnie bawił ...
Mozgu Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 N75 to zawor regulacji turbiny a nie czujnik. Czujnik cisnienia doladowania jestna plastikowej rurze miedzy intelooclerem a kolektorem dolotowym. Od niego tez moze odcinac turbo jezeli pokazuje zle wartosci. A jak bedzie geometria zapieczona to nawet czujniki z ameryki nie pomoga.
TOM3K Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 w AHU raczej geometria się nie zapiecze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się