ShatyMK Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Tak myślałem, thx czyli na porządny zawias trzeba te 4-5tys wydać niestety
marcin4x4 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Panowie ma ktoś w okolicy założone B8 i springi 1BE / Eibach -30 ? boje się że na r18 będzie trochę za duży hardcore na naszych pięknych wertepach.
Perver Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Nie będzie. To dobry zestaw na nasze drogi. Choć to też kwestia interpretacji "hardcoru". Ja ma gwint i 19x8,5 i tył 19x9,5 przy ogumowaniu 225/40 i 235/40 i to pewnie dla wielu już jest hardcore Dla mnie to 20 cali przy gwincie i oponie o profilu 30 to jest hardcore Tak myślałem, thx czyli na porządny zawias trzeba te 4-5tys wydać niestety Bzdura. AP kosztuje góra 2500zł i wg mnie to bardzo dobry gwint na nasze drogi. ST kupisz w granicach 3000zł o ile dobrze pamiętam i to też już jest dobry gwint. To są ceny internetowe od, których można coś urwać jak się postarasz Podejrzewam, że ja bym kupił te gwinty jakie 300-400zł taniej z racji tego, że jestem teoretycznie hurtownikiem Venoma. Edytowane 9 Stycznia 2016 przez aplikatorzy.pl
marcin4x4 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) Ja ma gwint i 19x8,5 i tył 19x9,5 przy ogumowaniu 225/40 i 235/40 i to pewnie dla wielu już jest hardcore a co na to torsen ? Choć to też kwestia interpretacji "hardcoru". no właśnie.. i to jest problem, mnie w autach typu C5 po prostu mdli o jeździe z tyłu nie ma co gadać. Ale z drugiej strony to rodzinny dupowóz z którego nie chce robić taczki. Edytowane 9 Stycznia 2016 przez marcin4x4
Perver Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Torsen ma się świetnie. Taką różnica to żadna różnica.
Booster Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 8mm różnicy na obwodzie do tego na szerszych felgach jest pewnie lekki naciąg i różnica będzie jeszcze mniejsza
Perver Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 That's right Taka różnica mieści się zakresie tolerancji napędu.
marcin4x4 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Opublikowano 9 Stycznia 2016 kumpel mieszał oponami i haldexa załatwił, z tym że tam różnica był większa. Kiedyś szukałem przyczyny tarcia / wibracji w napędzie i chyba na forum a6 nadziałem się na ciekawe wnioski, wszyscy piszczeli że koła muszą być identyczne i najlepiej co sezon zamieniać stronami bo niby jest tylko 10% tolerancji zużycia. Zapytałem a jak się ma do tego ciśnienie w oponach, geometria itd... nie ma znaczenia, a tarciem nie mam się martwić bo większość ludzi to ma i jest to normalne. Pojechałem, zrobiłem geometrie i mam spokój, żądnych drgań, tarć etc.
Grz3si3k Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Nie będzie. To dobry zestaw na nasze drogi. I mnie niestety czeka cięcie kosztów.. Będę zakładał tylko sprężyny -30mm. Bo mam wałek ze szklankami do wymiany, przy okazji rozrząd.. Także gwint nie tym razem
Perver Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Trze w Vagach prawe tylne koło. U mnie to samo. To standard. Kumple coś mi mówił, ze to wina faku, że w Vagach zbiornik paliwa jest po prawej stronie montowany. Ile w tym prawdy to nie wiem. Ja mam takie ET na tyle, że koło jest na styk, tak wystaje nawet moze z 5mm. Też na sezon musze jechać do tego speca z Sopotu żeby On to ustawił odpowiednio, bo nikt inny w 3city nie ogarnia profi geometrii. Pójdzie minimalnie wiekszy negatyw z tyłu to będzie ideanie. Wtedy będę mogł też gwint skrecić jeszcze bardziej, bo teraz auto na 19 stoi dosć wysoko mimo, że koło juz fajnie wypełnia nadkole ,ale jakbym trochę jeszcze opuścił to by było idealnie, bo jednak trochę koza
Misio Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Może i śmieszne pytanie ale czy do A4 są zawieszenia "miękkie" / "kanapowe"? :-)
marcin4x4 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Może i śmieszne pytanie ale czy do A4 są zawieszenia "miękkie" / "kanapowe"? są, raz takim wynalazkiem jechałem. Rozumiem że w domu masz nadmiar leków na chorobę lokomocyjną
Misio Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Przez ostatnie 7 lat jeździłem francuzami Poprzednie Hyundaie też raczej zaliczały się do miękkich autek...miękko nie znaczy że buja, a że auto płynie po nierównościach i co najwyżej słychać że coś pod kołami jest nie tak....
marcin4x4 Opublikowano 10 Stycznia 2016 Opublikowano 10 Stycznia 2016 (edytowane) W grudniu dużo latałem nową C5 i nie powiem żeby płynęło po nierównościach na 17'' (u mnie 18'') wszystko przenosi tak samo, duże dziury może trochę lepiej ale tu nie ważne co będzie i tak się poczuje. Prowadzanie raczej słabe, jazda na tylnej kanapie była dla mnie horrorem, koła w jedną stronę budą w drugą.. trochę ratował tryb "sport". Starsza C5 + moja żona za kółkiem = blada ma twarz i gacie full. Raz musiałem tym jechać i w zakręcie wybiegło mi dziecko prosto przed maskę, przy 50km/h myślałem że się wysypie, dobrze że całą droga była wolna. Znajomy latał w pługu na gwincie, teraz mają c4 i żona mu dała kasę za zawieche bo jak jedzie to się nie może umalować (na gwincie bez problemu) Edytowane 10 Stycznia 2016 przez marcin4x4
Misio Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 No nie wiem... Po za jazdą po łuku to scenic płynął dużo lepiej/bardziej komfortowo niż moja a4 :-( Na ostrych łukach to niestety scenic z racji "wzrostu" bardzo kiepsko sobie radzi... Ale to też może wina mojego zawieszenia w Audi...
marcin4x4 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) przyzwyczaiłeś się kolega w A6 miał 1BA wymienił na 1BE i stwierdził że komfort się poprawił. Znajomy miał golfa 4, nie wiem co tam było za zawieszenie ale dla mnie było optymalne. Dobrze się prowadzał, super trzymał w zakrętach przy czym był komfortowy. Jeździło się nim lepiej i szybciej niż audi (u mnie ~300ps) zawiecha na pewno nie była seryjna. Edytowane 14 Stycznia 2016 przez marcin4x4
Misio Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Może jeszcze w przyszłym tygodniu z Wami uda mi się o tym podyskutować
A4_Raf Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Cześć, Znacie jakąś tania lawete, Gdańska, Sopot? Immobilajzer poszedł w nissanie. trzeba do jakiegoś warsztatu postawić. Nie moje auto. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
A4_Raf Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Dzięki, wporzo facet Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się