artek_bartek Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Witam. Po kupnie auta zauwazylem ze po dluzszym kreceniu w miejsciu kierownica chodzi coraz ciezej az do momentu kompletnego braku wspoagania. Wymienilem pompe wspomagania na uzywana z auta (po kolizji) ktore bylo sprawne bo odpalalo i wspomaganie dzialalo idealnie. Teraz jest taka objawa, ze jest o wiele lepiej. Ale dalej po dluzszym kreceniu w miejscu wspomaganie po chwili zaczyna chodzic coraz ciezej i tu pytanie? Dalej obstawiac na pompe czy wymienic maglownice? Prosze o jakies podpowiedzi.
Fenix90 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zalej środkiem Lucas power sterling no leak. Mi kiedyś pomogło w innym aucie (Mondeo Mk3) i na 2lata uratowało malownicze a tam awaria maila to normalka. Pozdrawiam i podziel się czy pomogło
jacek70 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Spróbować zawsze można jednak o ile pomoże to na jak długo? Bierz pod uwagę regenerację lub zakup magla.
artek_bartek Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Nie bede nic wlewal bo to co pisze kolega to jest srodek do uszczelniana ukladu a wszsytko jest suche. Jedno co jeszcze zauwazylem ze pompa zaczyna wyc i razem z tym zaczyna ciezko chodzic kierka a to sie dzieje przy dluzszym kreceniu np przy parkowaniu auta.
MatrixXXL Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Nie bede nic wlewal bo to co pisze kolega to jest srodek do uszczelniana ukladu a wszsytko jest suche. Jedno co jeszcze zauwazylem ze pompa zaczyna wyc i razem z tym zaczyna ciezko chodzic kierka a to sie dzieje przy dluzszym kreceniu np przy parkowaniu auta. Mam to samo u siebie i też zastanawiam sie czy to pompa czy magiel.
Fenix90 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Jak chcesz, nie lej. Zobacz filmy na yt jak testuja ten srodek. Ja kupilem swoje a4 z 2 miechy temu. Tez zaczęła lekko wibrowac pompa- zalalem i pomoglo. Jak masz duzo kasy.... Pozdr.
Burrows Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Ja bym rozpoczął od przeplukania całego układu, na początek zobacz jak wygląda płyn w zbiorniczku (strzykawka trochę wybierz). A pasek i rolki jak wyglądają? U mnie płukanie + nowy płyn oraz pasek wielorowkowy oraz rolka alternatora zlikwidowaly problem
artek_bartek Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 Napinacz i pasek ma rok plyn do wspomagania zalalem nowy przy wymianie pompy i dalej to samo.
Burrows Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Hmm, no to zostaje magiel, być może w samej przekładni jest uszkodzenie i dlatego ciężko się kręci. U mnie z maglem było tak że po dłuższym postoju nie można było skręcić w lewo, dopiero jak trochę powalczylem sterem to zaczynało chodzić normalnie. Podejdź może do warsztatu specjalizującego się w naprach przekładni, na pewno coś Ci doradzą.
djbasto Opublikowano 16 Września 2014 Opublikowano 16 Września 2014 Witam, u mnie także czasami ciężko chodzi podczas skręcania w lewo i w tym samym momencie słychać wycie pompy. Moje pytanie jaki płyn ma być w naszych autach? Trochę mnie dziwi kolor bo w A4 B5 miałem zielony płyn kumpel w B7 3.0 TDI ma też zielony a u mnie jest żółty.
mario1234321 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 podepne sie do tematu, czy wymiana rozrzadu ma jakis wplyw na gorsze dzialanie wspomagania bo zauwazylem jakos wlasnie jak po wymianie rozrzadu mi ciezej kiera skreca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się