Marynarz____ Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 A ja powiem Wam, że robiłem 2 auta u Zoltara Passata AFN i Leona I ASV i byłem zadowolony programy były pisane na miejscu pod konkretne auto, ale ostatnio słyszałem że Zoltar zaczyna w c**ja walić i telefonów nie odbierać jak coś skopie- słyszałem to od znajomych apropos usuwania DPF'ów. Natomiast z czystym sumieniem polecam Tune-Up.
Bieniek Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Compoty mają hamownię MAHA 4x4 w Żukczynie koło łęgowa Trójmiastoul.Gdańska 3 83-031 Żukczyn +48 510 058 825 [email protected] Słyszałem, że zawija interes.
Booster Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 w sumie to się nie dziwię, hamownia trochę na zadupiu i mało kto potrafi tam trafić, do tego obciążeniowa robi dużo hałasu, a w okolicy domki jednorodzinne
marcin4x4 Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) w sumie to się nie dziwię, hamownia trochę na zadupiu i mało kto potrafi tam trafić, do tego obciążeniowa robi dużo hałasu, a w okolicy domki jednorodzinne Bez przesady, środek mają fajnie zrobiony, głośno nie jest a GPS prowadzi bez problemu. Problem to pomiary, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. w 3miescie tylko v-tech ma hamownie 4x4z??? osobiście uważam ze każdy chip musi być dobrany indywidualnie do auta a po drugie długie strojenie na hamowni itp w końcu jako klient to ciebie spotkaja ewentualne konsekwencje pseudo tunera płacisz grube pieniądze i ryzykujesz auto a moze to co zostanie sprawne po chipie Jak ktoś jest obcykany w temacie to potrafi zrobić dobrze, szybko i za pierwszym podejściem, zwłaszcza w seryjnym i sprawnym aucie. Hamowania nie jest podstawą, bez niej tez można dobrze, mimo wszystko ułatwia pomiar (na drodze nie zawsze jest gdzie) i wiemy jakie osiągnęliśmy moce. Płacisz za widzę nie za poświęcony czas. Edytowane 22 Września 2014 przez marcin4x4
gregor10 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Płacisz za widzę nie za poświęcony czas. +1 Można robić coś cały dzień i będzie *******. Tak jak wcześniej chłopaki pisali - pojedziesz do znawcy tematu - ogarnie całość w przysłowiową godzinę i będzie ogarnięte TIP TOP - jakość to jakość, płacisz za wiedzę , nie za czas.Mowa oczywiście o autach seryjnych , sprawnych.
Wojtek Osowa Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Jest super warsztat w Pruszczu . Widziałem jak zrobili gościowi A 6 to po próbach wrócił z uśmiechnięta gębą AZ serwis czy jakoś tak podobnie
BEX4 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 to w 3miescie sa godni zaufania chiptunerzy którzy daja program indywidualny a nie zgrany a i z hamownią 4x4 nie wyobrażam sobie przeprowadzać chiptuningu i testować tylko na drodze najpierw hamownia strojenie w dopiero może być droga
Bieniek Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Bo sie nie znasz ) Sent from my iPhone using Tapatalk
adrian998998 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 Bo sie nie znasz ) Sent from my iPhone using Tapatalk Ale dogryzłeś :decayed: Prawdę mówisz
Booster Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 to w 3miescie sa godni zaufania chiptunerzy którzy daja program indywidualny a nie zgrany a i z hamownią 4x4 nie wyobrażam sobie przeprowadzać chiptuningu i testować tylko na drodze najpierw hamownia strojenie w dopiero może być droga hamownie stacjonarną 4x4 ma jedynie V-Tech, ale oni nie są godni polecenia, większość tunerów mierzy auta hamownią drogową "Dynomet"
marcin4x4 Opublikowano 29 Września 2014 Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) to w 3miescie sa godni zaufania chiptunerzy którzy daja program indywidualny a nie zgrany a i z hamownią 4x4 nie wyobrażam sobie przeprowadzać chiptuningu i testować tylko na drodze najpierw hamownia strojenie w dopiero może być droga moje wszystkie auta były strojne tylko na drodze, hamowania na samym końcu i to często po kilku miesiącach od programu, efekt zawsze ten sam... zadowalający Edytowane 29 Września 2014 przez marcin4x4
BEX4 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 tunerzy nie robią tego za darmo wiec jak coś robią niech robią to porzadnie a nie typu pojade na drogo zobacze a jak tak 5 razy bedzie jezdził na droge i sprawdzał auto to ja dziekuje tym bardziej ze trzeba je depnąć
marcin4x4 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Masz racje, jak ktoś idzie i kładzie te 800+ zł to kreski się należą, nie wyobrażam sobie by firmy testowały auta klientów na drodze. Miej jednak na uwadze że wiele osób robi w „garażu” i wychodzi im to lepiej niż nie jednej firmie, tu niestety pozostaje tylko droga. Bardziej mnie martwi fakt że nie ma gdzie jeździć... i już nie mówię tutaj o monitoringach tylko o ilości samych aut bo to one najbardziej hamują.
BEX4 Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 dokładnie i jak tu sprawdzić auto ja powoli myśle może nad zmianą turbiny i wówczas może jakiś wirusek bo tak do seri do BEX nie czytałem pochlebnych recenzji
Łepski Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 to w 3miescie sa godni zaufania chiptunerzy którzy daja program indywidualny a nie zgrany a i z hamownią 4x4 nie wyobrażam sobie przeprowadzać chiptuningu i testować tylko na drodze najpierw hamownia strojenie w dopiero może być droga Chcesz powiedzieć, że kreski z pomieszczenia o kontrolowanych warunkach są bardziej miarodajne Wyjaśnij mi jeszcze co tuner zrobi z przeładowaniem na wyższych biegach (4,5), skoro na hamowni stacjonarnej mierzy się (przeważnie) na trzecim biegu
marcin4x4 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 skoro na hamowni stacjonarnej mierzy się (przeważnie) na trzecim biegu Raczej na 4, Wyjaśnij mi jeszcze co tuner zrobi z przeładowaniem na wyższych biegach (4,5) Sprawdza na drodze łamiąc wszystkie możliwe przepisy ? Logowanie 5 gdy jest ostatnim biegiem średnio ma sens, w przypadku skrzyń 6 biegowych mówimy o prędkościach bliskich albo nawet powyżej 200km/h... a to raczej jakieś lotnisko a nie droga. Na hamowni pomierzysz wyższe biegi i przeładowania które mogą powstać w wyniku większej ilości spalin, żaden problem. Nie zmierzysz za to wpływu wdmuchiwanego powietrza na turbosprężarkę przy wyższych prędkościach (160 km/h +). Hamowania to syntetyczne środowisko, książki by pisać co jak musi być zrobione, ale jest najszybsza i najbezpieczniejsza, jak pisałem wyżej nie wyobrażam sobie by firamy autami klientów zasuwały po 180km/h by je sprawdzić. 1
BEX4 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 kolego nie chodi o to dobry chiptuner testuje na hamowni i na drodze jedno drugim jest nie odłączne co to a testy tylko na drodze lub tylko na hamowni???? na hamowni stroji i wprowadza poprawki jak jest ok wyrusza na droge i tam wówczas sprawdza ponownie ju pry rzeczywistych warunkach to jest tak jak byś kupił mleczną czekolade i tylko widział na opakowaniu e jest mleczna ,ale byś jej nie mógł spróbować t byś nie wiedział jak smakuje
marcin4x4 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Za dużo wymagasz po za tym przy fabrycznych autach szału nie ma i nadgorliwe sprawdzanie jest bezcelowe (o ile koleś wie co robi)
BEX4 Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 kolego nie uważam tego za nadgorliwe sprawdzanie ,płace i wymagam konkretów a nie rozwalonego silnika po miesiącu a jeeli tuner po chip tuningu nie podaje konkretów to co to a tuner???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się