Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknie benzyna z filtra węglowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A u mnie juz 3 razy filtr wymieniłem i ciagle to samo po kilku tygodniach auto gaslo a paliwo leciało z filtra węglowego ;(( czy to możliwe 3 filtry wadliwe ?? Czy jest inna opcja ??

Opublikowano

mało prawdopodobne aby 3 sztuki były wadliwe

Opublikowano

Nom wadliwe w ten sposób to wątpie :) hyba że tej samej firmy z tego samego sklepu ;)

Opublikowano

Te same i z tego samego sklepu . A moze być inna przyczyna ?? Jakieś pomysły ??

Opublikowano

a jakiej firmy filtr założyłeś?

Opublikowano

COOPERS FIAAM filters Ft6038 .to sie dzieje w Anglii wiec taki tylko mieli w sklepie , a teraz kupiłem na necie orginalny i czekam ........ Jak sie znów spie........ To wyminie na ten ;( a czy moze być za duże ciśnienie z pompy ???

Opublikowano

COOPERS FIAAM filters Ft6038 .to sie dzieje w Anglii wiec taki tylko mieli w sklepie , a teraz kupiłem na necie orginalny i czekam ........ Jak sie znów spie........ To wyminie na ten ;( a czy moze być za duże ciśnienie z pompy ???

Panowie czy filtr paliwa w bfb jest taki sam jak avj quattro ?

Opublikowano

dysponuje ktoś schematem połączeń jeśli chodzi o krućce filtra paliwa?

sahar, Twoj filtr paliwa ma po dwa krućce z każdej strony ? Czy dwa z jednej strony, a jeden z drugiej strony ?

Opublikowano

Slo a ty masz u siebie 2 krućce z jednej i 2 z drugiej strony ?

Opublikowano

właśnie nie pamiętam. Ja jestem po swapie napędu i zastanawiam się czy pompy paliwa nie muszę wymienić na taką pod Q. W poniedziałek będę robił heble to powiem chłopakom żeby zobaczyli jaki mam filtr paliwa i od razu wymienie sobie. Tylko Właśnie nie wiem czym może się różnić ośkowy od Q

Opublikowano

Myślisz że pompa paliwa różni się między ośką a q ciśnienie podobno i tak daję właśnie filtr

Opublikowano

Z tego co pamiętam wszystkie 1,8t maja filtr paliwa z 2 króćcami z jednej i drugiej strony - tak chyba nawet w książce "sam naprawiam samochód" jest napisane i tam też był zamieszczony rysunek podpięcia przewodów - ważne żeby filtr ustawić zgodnie ze znakami na filtrze i obejmie filtra.Filtr do ośki i Q raczej taki sam jest ale to trzeba sprawdzić.

Opublikowano

Oba mają po dwa wyjścia z każdej strony. W etce dla Q jest podany filtr inny, kwestia czym się różnią.

Opublikowano

Witam, u mnie od 2 tygodni pojawiło się to samo ale cieknie bardzo powoli, jak zostawie auto to plama na srednice 10cm tak po 2-3 dniach. Auto jeździ normalnie i nie czuć paliwa w aucie. Czy w tej sytuacji można jednoznacznie powiedzieć, że do wymiany jest sam ten filtr węglowy?

Opublikowano

A masz mokry prawy próg z przodu od spodu ?

Opublikowano

Nie, próg z przodu jest suchy.

Opublikowano

Witam, u mnie od 2 tygodni pojawiło się to samo ale cieknie bardzo powoli, jak zostawie auto to plama na srednice 10cm tak po 2-3 dniach. Auto jeździ normalnie i nie czuć paliwa w aucie. Czy w tej sytuacji można jednoznacznie powiedzieć, że do wymiany jest sam ten filtr węglowy?

i co znalazłeś rozwiązanie??

Opublikowano

panowie szukam schematu podpięcia filtra węglowego i filtra paliwa zrobiłem swap z disla na 1.8 t benzynę i mam z tymi filtrami mały problem,nie wiem jak je podpiąć.

Opublikowano (edytowane)

Pomocy. Dwa dni temu zmieniłem pompę paliwa bo poprzednia padła. Przez 1 dzień jeździłem, wszystko było ok (pompa działa). Dodam iż jeżdzę na LPG. Wczoraj jadąc na LPG samochód przy przyspieszaniu zaczął się czasem dławić, po przełączeniu na benzynę zgasł. Okazało się, iż mam wyciek paliwa. Po sprawdzeniu paliwo cieknie z wężyka który kończy się w okolicach przedniego prawego koła, wężyk biegnie z filtra węglowego (dodam ponownie że pompa paliwa pompuje). Samochód nie odpala, a paliwo leci ciurkiem. Co może być powodem ? Zapchany filtr paliwa tak jak wcześniej pisaliście?? Dla to mnie to dziwne bo filtr paliwa wymieniony był 6tys km wcześniej na filtr KNECHTA. Domyślam się, że zaślepienie tego wężyka nie wiele da. Pomocy (mile widziany schemat podłączenia filtra paliwa, może coś pomyliłem??)


Pomocy. Dwa dni temu zmieniłem pompę paliwa bo poprzednia padła. Przez 1 dzień jeździłem, wszystko było ok (pompa działa). Dodam iż jeżdzę na LPG. Wczoraj jadąc na LPG samochód przy przyspieszaniu zaczął się czasem dławić, po przełączeniu na benzynę zgasł. Okazało się, iż mam wyciek paliwa. Po sprawdzeniu paliwo cieknie z wężyka który kończy się w okolicach przedniego prawego koła, wężyk biegnie z filtra węglowego (dodam ponownie że pompa paliwa pompuje). Samochód nie odpala, a paliwo leci ciurkiem. Co może być powodem ? Zapchany filtr paliwa tak jak wcześniej pisaliście?? Dla to mnie to dziwne bo filtr paliwa wymieniony był 6tys km wcześniej na filtr KNECHTA. Domyślam się, że zaślepienie tego wężyka nie wiele da. Pomocy (mile widziany schemat podłączenia filtra paliwa, może coś pomyliłem??)


Dziś kolejny dzień walki z awarią. Pompka ponownie sprawdzona. Działa. Po podłączeniu pompki do filtra paliwa i odłączeniu wyjścia z drugiej strony filtra w stronę listwy wtryskowej, pompka pompuje paliwo przez filtr, wiec raczej nie jest całkiem zapchany, ale czy dobry? Sprawdzilem tez filtr węglowy, cały zalany paliwem, brak śladów pęknięć itp. Moze to zawór n80? Pomoocy Edytowane przez ew89cia
Opublikowano

Filtr pewnie uszkodzony, nie były czasem zamienione wężyki przy podłaczaniu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...