Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 2.0 TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od tamtego czasu mam juz drugie

Bo to choroba jakaś jest :facepalm: ja też klnę czasem że audi nie dało tego czy tamtego, a i tak pcham swoje graty i cieszę się jak murzyn blaszką :wink:

PO nowym roku chyba i ja się wybiorę do ASO na stage1 bo coś mi ostatnio buteleczkę oleju za szybko wrąbał :facepalm:

Kolego masz nowy silniczek, z gwarancją więc można powiedzieć że kupiłeś sobie spokój, aczkolwiek dość drogi ten spokój :wink:

No ale w końcu to Twoje kupiki więc i decyzja Twoja ja życzę bezawaryjnych i bezolejowych kilometrów :)

Opublikowano

8kk to 8mln xd tak wiem czepiam się xd

Audi, klasa premium a tu takie cyrki. ..

Od tamtego czasu mam juz drugie

Bo to choroba jakaś jest :facepalm: ja też klnę czasem że audi nie dało tego czy tamtego, a i tak pcham swoje graty i cieszę się jak murzyn blaszką :wink:

PO nowym roku chyba i ja się wybiorę do ASO na stage1 bo coś mi ostatnio buteleczkę oleju za szybko wrąbał :facepalm:

Kolego masz nowy silniczek, z gwarancją więc można powiedzieć że kupiłeś sobie spokój, aczkolwiek dość drogi ten spokój :wink:

No ale w końcu to Twoje kupiki więc i decyzja Twoja ja życzę bezawaryjnych i bezolejowych kilometrów :)

No jak twój 2012 bierze to już mnie zalamales ... xd

Opublikowano

Zawsze bral troszkę ale po ostatniej szybkiej trosce krzyknął mi na FIS ze mu mało, nie spodobalo mi sie to a ze mam jeszcze do marca gwarancję to skorzystam

Opublikowano

No pewnie. Jak gwarancja jest to n ie ma się co zastanawiać. Szybko zrobić stage1. Znając życie na stage 2 będzie się kwalifikowal po gwarancji xd

Opublikowano

Zrobię traskę do niemiec i będzie szybkie stage1 :grin:

Dobra idę stąd nie będę chłopakowi wątku paskudził swoimi problemami :)

Opublikowano

Zrobię traskę do niemiec i będzie szybkie stage1 :grin:

Dobra idę stąd nie będę chłopakowi wątku paskudził swoimi problemami :)

Żeby to był tylko Twój problem z tym olejem. :kwasny: Porażka Audi na całej linii z tymi silnikami, po takiej akcji "Przewaga dzięki technice" nabiera innego znaczenia. Przewagę mają ich serwisy bo stale mają co robić. :facepalm:

Co ze starym motorem?

Podobna kase wsadzilem w B7, a nawet wiecej bo ubezpieczyciel wplacil pn.5tys E po zapaleniu sie od DPF...

Po czym zaczela rdzewiec i sprzedalem za niewiele pn. 8kk E. Wtedy powiedzialem sobie ze nigdy wiecej nie kupie Audi... Od tamtego czasu mam juz drugie :facepalm:

Przez takich losi jak my, oni w zyciu nie beda lepszych aut produkowac. :kox:

Stary sinik został u nich, nie wszedł do bagażnika. :wink: Wiesz z rdzą w razie czego można jeździć, bez silnika już trochę gorzej. Ja zawsze japońcami jeździłem, to mój pierwszy niemiec, i żadne inne auto mi tak w kość nie dało jak ten germaniec, ale i tak go lubię, choć moja rodzina już na niego patrzeć nie może. :grin:

Opublikowano

Jednym słowem zrobiłeś najdrozszego moda na forum hehe :)

Opublikowano (edytowane)

Przejechałem obecnie 2 tyś km na nowym silniku, chyba już powinien być dotarty? Bagnetu nie mam, więc nie wiem czy coś wciągnął oleju czy nie. Na wyświetlaczu pokazuje cały czas maks, ale znając życie to pewnie zalali pod korek. W każdym razie na starym silniku na takim dystansie musiałbym już wlać do silnika jakieś 5 litrów oleju. W czasie dotarcia niby mówili, że coś tam może wciągać oleju, ale chyba za dużo nie wciągnął, że pokazuje nadal maksymalny poziom.

Tak wygląda silnik z przebiegiem 2 tyś km (osłona zdjęta, żeby było coś widać oprócz plastiku).

6b8e48997612fab4m.jpg

b01f7626089354e6m.jpg

Wycieków pod spodem nie ma, wszystko chodzi jak trzeba, chyba mogę odetchnąć. :)

Edytowane przez TomShrek
Opublikowano

No i oby tak dalej, w końcu wywalić tyle kasy to musi być OK :)

Opublikowano

Widze ze na filtrze oleju tez ta zielona kropka jak u mnie byla. Filtry kupione w ASO maja pomarańczową. Ciekawe po kiego grzyba to znaczą? Jakie masz oznaczenie silnika?(nalepka na rozrządzie) U mnie tam gdzie było CDNC jest teraz RR.

Opublikowano (edytowane)

No i oby tak dalej, w końcu wywalić tyle kasy to musi być OK :)

Widze ze na filtrze oleju tez ta zielona kropka jak u mnie byla. Filtry kupione w ASO maja pomarańczową. Ciekawe po kiego grzyba to znaczą? Jakie masz oznaczenie silnika?(nalepka na rozrządzie) U mnie tam gdzie było CDNC jest teraz RR.

Też mam RR. Co do filtra to nawet nie zwróciłem uwagi na te kropki. Musisz być jeszcze bardziej zakręcony ode mnie na punkcie samochodu, że na takie szczegóły zwróciłeś uwagę. :grin:

No i oby tak dalej, w końcu wywalić tyle kasy to musi być OK :)

Musi nie musi, już mnie nic nie zdziwi chyba jeżeli chodzi o to auto. Co jest fajne to wreszcie mam czyste końcówki wydechu, musiałem je wodnym papierem ściernym i pastą autosol do metalu wyczyścić bo tak były zawalone, że nie szło ich normalnie wyczyścić i już tylko się brudzą od syfu z drogi, a nie oleju. Teraz wystarczy szmatką przetrzeć kurz i błoto i gra gitara. Wcześniej to nawet zderzak i tablica rejestracyjna była okopcona. :facepalm:

Edytowane przez TomShrek
Opublikowano

WItam,

Mam również problem z poborem oleju, ale u mnie to już jakiś kosmos. Auto 5-letnie. Bierze mi litr oleju na 500 km :/ coś jest nie tak. Mam gwarancje na mechaniczne i elektryczne usterki na 3 lata. Zadzwoniłem do car shopu gdzie nabyłem auto i dostałem odpowiedz że się nie kwalifikuje na gwarancję i chcą jeszcze 65 F za sprawdzenie go :/ Nie wiem co robić.

Opublikowano

No jak Ci tyle oleju bierze to już raczej poza remontem niczego nie wymyślisz

Opublikowano

Nie wiem co robić.

:huh: 2L/1000km to już pewnie rura olej leci...? Zobacz co tutaj wściekły Anglik zrobił pod ASO Audi:

photo.JPG

A tak w ogóle to zapraszam kolegę tutaj do dyskusji:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/281311-panika-olejowa-bierze-olej-20-tfsi/page-10#entry4453471

Opublikowano

Te silniki to jakaś kpina ;/ czy jest ktoś w ogóle z tym silnikiem kto nie ma problemu z olejem ? czy w poliftach to jest wyeliminowane ?

Opublikowano

Wiadome ze "każdy żyd chwali swoje" ale ten silnik jeżeli nie bierze oleju jest naprawdę bezkonkurencyjny w swojej klasie.

Opublikowano

Te silniki to jakaś kpina ;/ czy jest ktoś w ogóle z tym silnikiem kto nie ma problemu z olejem ? czy w poliftach to jest wyeliminowane ?

Tak ja. Mi nie bierze. :)

( bo ma przejechane 5 tyś km) :grin:

Przy okazji auto dostało dystanse eibacha na przód 15 mm na koło bo na tyle już wcześniej dałem 20 mm na koło ale h&r, a z przodu mi czegoś brakowało.

1e842d8698efadf2m.jpg

bf8f46f0504edfa9m.jpg

Opublikowano

Te silniki to jakaś kpina ;/ czy jest ktoś w ogóle z tym silnikiem kto nie ma problemu z olejem ? czy w poliftach to jest wyeliminowane ?

Ja nie mam - MY2009. Nie bierze oleju, przejechałem dopiero niecałe 5 tys km i poziom cały czas MAX. Co prawda jest po gwarancyjnym Stage 2, ale problemu nie mam żadnego.

Z tego co piszą niektórzy, to po takim dystansie powinien łyknąć ponad 5l oleju. Trasa 1200km i nic nie ubyło. :) Wynika z tego, że jak bierze olej, to trzeba robić Stage 2, czyli wymienić wadliwe pierścienie z tłokami i po problemie. U mnie wymienili chyba też korbowody. Wg mnie za***isty silnik. :wink:

Opublikowano

Silnik jest ogolnie super jezdzilem q5 z tym motorem i podatny na soft tylko ten olej masakra taka wada a tu zero akcji serwisowej

Opublikowano

a tu zero akcji serwisowej

Akcje serwisowe robią z reguły na części związane z bezpieczeństwem. Oczywiście są odstępstwa takie jak pompki do BRD, czy sławetne walki(czy raczej łańcuch/kola). Ale naprawa tego babola porostu za dużo kosztowała by VW...

Gdzieś czytałem ze w Kalifornii i w Chinach robili cichaczem na ten problem akcje. Tylko nie udało mi się znaleźć potwierdzenia tej informacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...