vvalker Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Witam Przy okazji ogarniania nowego nabytku natrafiłem na problem z adaptacją przepustnicy. Rozwiązaniem okazało się rozkręcenie aktuatora i podgięcie blaszki która naciska na mikrowyłącznik IDLE. Po tym zabiegu adaptacja wykonała się prawidłowo i po problemie. Dodam jeszcze, że jeden suwak można przesuwać i jest on odpowiedzialny za zakres regulacji pętli wolnych obrotów, u mnie był przestawiony i obroty na chwilę zawieszały się na ok 1500. Mam nadzieje, że ta informacja uchroni kogoś od niepotrzebnych wydatków "nową" przepustnicę. Pozdrawiam Kornel 1
szybki34 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Witam Przy okazji ogarniania nowego nabytku natrafiłem na problem z adaptacją przepustnicy. Rozwiązaniem okazało się rozkręcenie aktuatora i podgięcie blaszki która naciska na mikrowyłącznik IDLE. Po tym zabiegu adaptacja wykonała się prawidłowo i po problemie. Dodam jeszcze, że jeden suwak można przesuwać i jest on odpowiedzialny za zakres regulacji pętli wolnych obrotów, u mnie był przestawiony i obroty na chwilę zawieszały się na ok 1500. Mam nadzieje, że ta informacja uchroni kogoś od niepotrzebnych wydatków "nową" przepustnicę. Pozdrawiam Kornel Dzięki za info, na szczęście u mnie (zdjęta klema do czyszczenia) adaptacja przebiegła bez problemu.
j4s2c2vr Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 możesz to na jakimś foto zaznaczyć ?mam problem z obrotami na biegu jałowym, tzn. są za wysokie i mnie to strasznie wnerwia
vvalker Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 możesz to na jakimś foto zaznaczyć ? mam problem z obrotami na biegu jałowym, tzn. są za wysokie i mnie to strasznie wnerwia Witam ! Przepraszam że tak późno odpowiadam. Niestety niemam zdjęcia. W środku przepustnicy są dwie szczotki od potencjometru. Jedna jest zaspawana na sztywno z wałkiem, a drugą można przesunąć. Przestaw delikatnie tą ruchomą szczotkę o 1mm w lewo jeśli mnie pamięć nie myli. Potem adaptacja przepustnicy i już. W razie niepowodzenia operację powtórz. Ta przepustnica jest obrzydliwie prosta i do puki nic nie jest urwane/wytarte/pęknięte to musi działać i dać się zaadaptować. Pozdrawiam Kornel
j4s2c2vr Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 ok, dzięki za wskazówki, przy okazji obejrzę to z bliska...
SowaBezOka Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 możesz to na jakimś foto zaznaczyć ? mam problem z obrotami na biegu jałowym, tzn. są za wysokie i mnie to strasznie wnerwia Witam ! Przepraszam że tak późno odpowiadam. Niestety niemam zdjęcia. W środku przepustnicy są dwie szczotki od potencjometru. Jedna jest zaspawana na sztywno z wałkiem, a drugą można przesunąć. Przestaw delikatnie tą ruchomą szczotkę o 1mm w lewo jeśli mnie pamięć nie myli. Potem adaptacja przepustnicy i już. W razie niepowodzenia operację powtórz. Ta przepustnica jest obrzydliwie prosta i do puki nic nie jest urwane/wytarte/pęknięte to musi działać i dać się zaadaptować. Pozdrawiam Kornel Potwierdzam informacje. Sam mialem podobny problem. Nie moglem zaadoptowac przepustnicy, w ecu siedzialy dwa bledy ktorych nie dalo sie usunac. Kilka dni temu wykrecilem przepustnice i okazala sie byc czysciutka, wiec odkrecilem deczko od elektroniki przepustnicy podlaczylem to wszystko pod auto i probowalem zaadoptowac. Mechanizm probowal sie ruszac i wpadlem na pomysl, by przesunac jedna ze szczotek ktora jezdzi po sciezce. Rowniez przesunalem o 1mm w lewo i przepustnica zostala naprawiona
lapa9 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 co trzeba przesunąć? http://www.directupload.net/file/d/4085/a9t83raj_jpg.htm http://www.directupload.net/file/d/4085/xo6ouost_jpg.htm
SowaBezOka Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 u siebie ta dzwignie przesunalem (albo taka podobna co jezdzi po drugiej stronie). Podlacz na aucie przepustnice i sprawdz co sie chce ruszyc a nie moze. i testuj. U siebie po jakims czasie i tak wymienilem na inna bo problem powrocil.
lapa9 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Aha dzięki. ja ruszałem jedną i druga i obecnie samochód uziemiłem..... kupię dziś drugą i w niej jak się tez nie będzie chciała ustawić to pogrzebię jeszcze...
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 To jak na vagu mam Adapt. OK to z przepustka wszystko oki i nie ma potrzeby do niej zerkac ???
lapa9 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 (edytowane) a jakie obroty na rozgrzanym samochodzie i biegu jałowym Ci pokazuje vag lub klimatronik? Edytowane 22 Sierpnia 2015 przez lapa9
Gość Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 VAG pokazuje mi 850 obr a licznik wacha sie pomedzy 800 a 900
lapa9 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 Opublikowano 22 Sierpnia 2015 VAG pokazuje mi 850 obr a licznik wacha sie pomedzy 800 a 900 to nie ma co grzebać mi pokazuje vag 850 a klimatronik nawet 780-850 (teraz po wymianie)
marokosa Opublikowano 3 Czerwca 2016 Opublikowano 3 Czerwca 2016 hej witam podczepie sie pod temat bo podejrzewam problem z przepustnica.silnik 1.8t 150 km auto z 2000 a4 wyskakuje blad epc i pisze ze na kompie ze potenzy oncjometr przepusticy(tak mniej wiecej )dokladnie co pisze to jak trzeba bedzie zajrze jeszcze raz.objawy to spadek mocy auto jezdzi jak bez turbo troche zamula obroty czasami faluja na jalowym biegu.zdarza sie ze po nocy auto przejedzie normalnie 3-4 km i znowu zapala sie epc i beka.bylem u znachora zawiozlem mu przepuystice uzywana ale rzekomo nie dzialala rozebral ja i zlozyl z tej starej i "nowej '' jedna dobra odebralem auto i po okolo 5 km sytuacja ta sama.stwierdzil ze trzeba nowa ale jakos mu nie ufam mysle ze nie poradzil sobie z adaptacja i teraz mu nowa trzeba obawiam sie ze po zakupie nowej tez nie da rady i dalej bedzie d*pa.macie moze jakies przypuszczenie gdzie popatrzec co ruszyc wyczyscic czy jeszcze jakies domowe sposoby ktore moge sam sprobowac a noz widelec pomoga i obejdzie sie bez zakupu a jesli nie da rady to ile takie nowe cacko kosztuje i czy znacie kogos w okolicach rzeszowa,debicy,mielca kogo moglibyscie polecic z czystym sumieniem do takich zadan i nie wylozy siue na 16letnim aucie?
Filip?ysy Opublikowano 24 Września 2016 Opublikowano 24 Września 2016 Mam problem ze swoją przepustnica, na pełnym gazie VAG pokazuje 78 stopni otwarcia mimo że klapka jest otwarta w pełni. Dociskanie jej ręką nie pomaga, linka nie jest wyciągnięta. Rozbieralem ale potencjometr jest ma swoim miejscu. Da się coś zrobić czy tylko wymiana na nową? Aha, nie da się jej z vaga zaadaptować. Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
romanzlasu Opublikowano 2 Marca 2017 Opublikowano 2 Marca 2017 witam mam problem z adaptacja przeprowadzalem adaptacje przez vaga i przez przetrzymanie wlaczonym zaplonem i cały czas jak odpalam auto to mi kilka razy zafaluje obrotami później sie normuje tak samo jak jade i wcisne sprzeglo kilka razy zafaluje i sie uspokoi silnik AEB
k232 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Panowie, czy ścieżka, która jest zaznaczona strzałką na zdjęciu jest wytarta czy od nowości są takie dodatkowe paski ? http://ifotos.pl/z/aanwprq
Faded97 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Witam, chciałbym zapytać czy do mojego 1.8t aeb podejdzie przepustnica od Ajl 180 km ??
Dev Opublikowano 5 Stycznia 2018 Opublikowano 5 Stycznia 2018 3 godziny temu, Faded97 napisał: Witam, chciałbym zapytać czy do mojego 1.8t aeb podejdzie przepustnica od Ajl 180 km ?? na ile wtyczek masz ECU ? jeżeli na 5 to nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się