trytyt Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Siemano Czy wasze maszynki z silnikami 1.8T (nie podrasowanymi) podczas przyspieszania z wolnych obrotów na 3 biegu (bez pomagania sprzęgłem), po prostu jak załącza się turbina, to czy potrafią zamielić kołami na mokrym asflacie?
Hugo Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Wszystko zależy od tego jakie masz koła. A turbina się nie załącza bo ona pracuje cały czas
rafal9119 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 jak masz 15 i 185/65 to jest duze prawdopodobienstwo.
Łukasz13 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Hehe chcialbym to zobaczyc, moze na dojazdowce
KALAMAT Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Może kolega ma slicki :-P Wysłane z patelni przez Tapatalk. Możliwe buendy z braku teflonu ;-)
YOGI3000 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 To co się dzieje przy hamowaniu?
trytyt Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Wszystko zależy od tego jakie masz koła. A turbina się nie załącza bo ona pracuje cały czas Racja racja i wiem o tym... tylko jest ten moment kiedy turbo zaczyna mocniej dmuchać Pora kupić nowe opony Fakt.. oponki mam do zajeżdzenia i do wyrzucenia. Są to zimówki 195/65/15 z 4mm bieżnikiem, co sprawia, że traktuje je jako letnie Niestety z tym seryjnym silnikiem to mi tylko dwa razy udało się załapać chwilowy poślizg na 3 biegu (na max 2 sekundy), bo na dwójce to nie ma problemu
Hugo Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 To co się dzieje przy hamowaniu? Raczej nic ciekawego
krzysiekml Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 (edytowane) Fakt.. oponki mam do zajeżdzenia i do wyrzucenia. Są to zimówki 195/65/15 z 4mm bieżnikiem, co sprawia, że traktuje je jako letnie Niestety z tym seryjnym silnikiem to mi tylko dwa razy udało się załapać chwilowy poślizg na 3 biegu (na max 2 sekundy), bo na dwójce to nie ma problemu to dobrze że się wczoraj nie spotkaliśmy na jakimś skrzyżowaniu w B-stoku jak byłem u Zaprzala Edytowane 26 Sierpnia 2014 przez krzysiekml
trytyt Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Bez lipy.. Staram się jeździć spokojnie póki co, więc nie masz czego się obawiać Jak skończę swoją furkę, tzn wymienię jeszcze kilka elementów (i w tym koniecznie opony!) to wtedy będzie można nieco przydusić maszynę
misiek95 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Mój klekot w 115km na trochu zmęczonych continentalach 205 szerokich też zrywał na mokrym z 3 biegu na nowych rainsportach już się to nie zdarza
trytyt Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Na to ogólnie wpływa dużo czynników.. stan gum to chyba jako pierwszy i najważniejszy, rodzaj nawierzchni itd można wymieniać..To skoro tak to jakie gumy polecacie? Najlepiej propozycje poparte własnymi doświaczeniami
misiek95 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Na to ogólnie wpływa dużo czynników.. stan gum to chyba jako pierwszy i najważniejszy, rodzaj nawierzchni itd można wymieniać.. To skoro tak to jakie gumy polecacie? Najlepiej propozycje poparte własnymi doświaczeniami Ale chodzi Ci o opony dobre na deszcz czy ogólnie? Rainsport 3 polecam. Kupiłem komplet nówek i nie robi mi różnicy czy lece po suchym czy po kałużach. Odprowadzają wszystko momentalnie
krzysiekvtec Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Mi nawet z 1 nie chce zamielać jakas padaka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się