Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co sądzicie o tym napinaczu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Łańcuch też, bo mam już kupony swag, dev często wspomina o tym wyciskanie właśnie a ja nie wiem o co chodzi, jak bym robił to raczej bez pośpiechu i postal by kilka godzin

Opublikowano (edytowane)

Jak robisz sam nigdy się nie spiesz i sprawdzaj wszystko 2 razy. Jeśli chcesz możesz wycisnąć. Po prostu ściskasz czym masz pod ręką szklankę (tak żeby jej nie pokaleczyć czymś ostrym) i usuwasz z niej olej. Jeśli Ci się nie chce po złożeniu zostaw auta na kilka h i samo się ułoży. Jeśli wymieniasz też łańcuch to masz zabawę z dwoma wałkami. Połóż gdzieś z dala od auta (żebyś nie nadepną) jakąś płytę i układaj na niej mostki wałków w kolejności tak żeby wróciły na to samo miejsce (to bardzo ważne). Przy okazji wymień sobie uszczelniacze wałków (3 szt Erling ok 10zł szt). Prawy wałek ssący zdejmujesz całkiem bo z nim nie ma problemów a lewy to trochę trudniejsza sprawa. Jeśli przy okazji nie wymieniasz rozrządu to musisz zdjąć górną obudowę i spiąć pasek z kołem wałka jakimiś opaskami. Nastepnie odkręcasz wszystkie podpory wałka prócz pierwszej przy samym kole. Ją tylko luzujesz i unosisz wałek lekko do góry od strony napinacza tak aby tylko wyjąć łańcuch. Wsadzasz drugi i wykonujesz czynności w odwrotnej kolejności. Jak coś służę radą na priv ewentualnie gg.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Dzięki to mi było potrzebne

Opublikowano (edytowane)

Zanim odpalisz furmankę po robocie zakręć wałem ze 2-3 razy i sprawdź czy znaki koła pasowego wałka i znaki na wałkach przy napinaczu się zgadzają. Zawsze coś może przeskoczyć. Bodaj było chyba 16 ogniw łańcucha między strzałkami.

Fota:

http://www.directupload.net/file/d/3736/k83nz4pz_jpg.htm

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

A tak na oko dzień czas starczy to zrobić?

Opublikowano

To już zależy od Ciebie. Normalnie to ze 2-3 godz ale jak robisz to pierwszy raz zarezerwuj sobie jeden dzionek żeby się nie spieszyć.

Opublikowano

Ok, dzięki za pomoc teraz trzeba kupić część i się zebrać zrobić

Opublikowano

Który napinacz w końcu weźmiesz? Nie wsadź się na minę. Ten z linku który podałem wygląda ok. Dzwoniłeś do ASO? Wiem , że te napinacze z wtyczką do zmiennych faz rozrządu kosztują ok 2 tyś ale te nasze bez faz są dużo tańsze. Może warto popytać? Na pewno nie radzę brać używek bo będziesz dwa razy robił. Zadzwoń do ASO , potem napisz do kolesia z mojego linku. Na koniec zostaje jeszcze Febi. Komplet z łańcuchem ok 400-450zł. Na te niby nikt nie narzekał. Swaga faktycznie unikać jak ognia bo tematy z ich padaniem się powielają.

Opublikowano

Aso raczej odpada bo tam ceny z kosmosu, tak myślę ten z allegro za 400, a o co gościa spytać żeby się upewnić że to org?

W aso pytałem raz o zawias do drzwi, 250zł potem o rure przed przepuesnica też 250zł to napinacz pewnie ze 800

Opublikowano

Zadzwoń i się upewnij. Przygotuj sobie tylko nr vin auta i nr samego napinacza. A co do kolesia z allegro to po prostu zadzwoń i spytaj czy Ci zagwarantuję , że to oryginał i jak wygląda kwestia gwarancji. Jak będzie chciał Cię przekręcić to i tak to zrobi. Z drugiej strony obserwuję kolesia od ok 3 msc i miał parę rarytasów typu nowy oryginalny przepływomierz czy cała przepustnicę do naszego 1.8 (nowa tez oryginał). Może faktycznie ma gdzieś dojście.

Opublikowano

mejla do aso napisałem pewnie w poniedziałek ktoś odpisze

Opublikowano

Daj znać jak coś.

Opublikowano

no i jak tam u ciebie z hydro napinaczem bo u mnie lipa nie mogę auta rozgryzć stało dzisiaj u elektryka i u mechanika i sprawdzałem pompę olejową że może nie domaga ale wszystko jest git czekam jeszcze jutro na podmiankę cewki zapłonowej

Opublikowano

Uprzejmie informuję, iż cena części o nr 058 109 217 D wynosi 796,57zł brutto. Ale z ceną trafiłem Hehe

Z aso odpisali

Opublikowano

A widzisz jednak jest o 1400zł tańsza od wersji ze zmiennymi fazami rozrządu. Powiem Ci , że jak będę robił napinacz u siebie kupie ten z ASO. Przynajmniej będę wiedział , że wytrzyma te 200 parę tyś. tym bardziej , że po zajeżdżeniu tego motoru robię swap na 1.8t AEB a tam jest taki sam napinacz i taka sama cała głowica więc pobędzie u mnie dłuższy czas ten wynalazek za 800zł.


Aha daj znać co odpisał koleś od tego napinacza za 400zł. Jeśli koleś ma gdzieś wtyki to jest całkiem możliwe , że ma te napinacze oryginalne. Znając ceny w ASO te 400zł jest całkiem osiągalne w normalnym sklepie. Dla pewności napisz może do ASO jeszcze raz i ściemnij ich , ze jesteś chętny kupić u nich ten napinacz ale prosisz ich o real foto dla porównania. Może Ci podeślą a wtedy porównasz do tego z aukcji.

Opublikowano

W aso go nie mają bo czas oczekiwania to 5 dni, pewnie jeszcze muszą go zrobić gdzieś

Opublikowano

No i teraz zagadka skąd je biorą i czy to nie jest ten sam syf co na allegro. W tej chwili to już nic nie wiadomo. Myślałem , że mają na magazynie. Pewnie ściągają je gdzieś z Niemiec z większego magazynu. Jak dla mnie to bierz ten za 400zł tylko zadzwoń do chłopa. Mi przez maile nie odpisywał zbytnio.

Opublikowano

A mam pytanie trochę z innej beczki, ile czasu auto ma pracować na ssaniu przy temp. około 20 stopni w garażu bo u mnie jakoś długo chodzi, nie mierzyłem ale może i ze 3 min będzie

Opublikowano

U mnie to samo będzie może nawet i ze 4

Opublikowano

sklep.gawex.com.pl ja kupiłem napinacz z tego sklepu.Rozmawiałem ze sprzedawcą i zdecydowałem się tam kupić.Jest to turecki zamiennik, niby jeszcze reklamacji nei bylo. Sam mam na nim przejechane 10 tys km

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...