Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dolna rozpórka pomaga ale w trochę mniejszym stopniu niż górna. Według mnie żeby to miało sens powinny być stosowane w duecie. Dziwne, że w sedanie v6 przód stoi Ci wyżej. Jakiś dziwny ten zawias kupiłeś. Ogólnie ja czegoś takiego bym nie przeżył i zawias wymienił.

No vogtland dedykowany do wszystkich wersji 6cylindrowych mam, wiec niewiem....

Opublikowano

A tak poza tym... jak audiczka sie utwardziła to zaczeła wydawać różne dzwięki, ciekawe czy dolna rozpórka cos pomoże? :huh:

jakie dziwne dźwięki masz na myśli ? deska trzeszczy ? w audi są dosyć dobrej jakość plastiki, przejechałem się na gwincie i nic nie trzeszczało :D
Opublikowano

jakie dziwne dźwięki masz na myśli ? deska trzeszczy ? w audi są dosyć dobrej jakość plastiki, przejechałem się na gwincie i nic nie trzeszczało

ze środkoej i tylnej części nadwozia/podwozia, a może to graty z bagażnika tak trzeszczą :decayed:

Opublikowano

mi bez gleby podłokietnik wydaje dźwięki głośniejsze niż silnik :D

Opublikowano

A ja jeżdżę na ok 70/60 i w aucie jest cisza. Mam dolną i górną rozpórkę. Jedynie przy najeżdżaniu na większą górkę lub krawężnik jednym kołem coś odezwie się przy słupkach w bagażniku. Podłokietnik fabryczny nie dokładany i tapicerka w aucie nigdy nie ruszana.

Opublikowano

Mi na gwincie nic nie trzeszczy i żadnej rozpórki jeszcze nie mam. Co do podłokietnika to trzeba dobrze przykręcić śrubke, która ukazuje nam sie po wyjęciu dna najwiekszej półeczki :) (Wystarczy podważyć czymś cienkim)

Opublikowano (edytowane)

Mi też nic przed założeniem nie trzeszczało ale po założeniu dwóch sztuk różnica w prowadzeniu auta jest duża. Czuć to od razu i nawet w ślepym teście byś to wyczuł w 5s. Ktoś tam nawet kiedyś sprawdzał na podnośniku czy innym ustrojstwie. Okazało się, że B5 bez rozpórek rozchodzi się gdzieś na dole przy sankach o ponad 1cm przy obciążeniu. Z rozpórkami 0.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano (edytowane)

No to trza pomyslec o rozpórkach, jaki tego koszt, na jakie marki celowac i gdzie dobrze by je kupic? :rolleyes:

Edytowane przez radek_siara
Opublikowano

Tylko używka ori audi. Góra z a6 c5 (do skrócenia) a dół z s4 b5 razem z uchwytami. Ok 100zł/szt

Opublikowano

Jeśli chodzi o gwintowane zawieszenie to co proponujecie ? Właśnie wrzuciłem koła 215x40x17 i zrobiła się koza :facepalm: . Zimówki 15 lepiej wypełniały nadkole nie wiem na co się zdecydować czy szukać jakiś gwint? , a może sprężynę obniżającą tylko szkoda mi zawieszenia przy samych sprężynach.

Opublikowano

Pakuj gwinta mtsa ja go mam mimo iż mówili że będzie twardo i wogole, a sami chyba w zyciu na nim nie jezdzili. Jestem zaskoczony super się jeździ, mam by siebie 18" 215/40

naskrobane z sratatapalka

Opublikowano

Kto Ci mówił, że mts jest twardy? To jeden z najmiększych gwintów. Wielu właśnie przez to na niego narzeka.

Opublikowano

Osoby które ponoć jeździły, osobiście powiem ze jak go skrewcilem w dół dość sporo to było twardo ale jeździć się nie dało więc poszło w górę i od razu inna jazda

naskrobane z sratatapalka

Opublikowano

On czy nisko czy wysoko jest podobnie miękki. No chyba, ze opuściłeś tyle, że siadł na odbojach. Wtedy jest beton.

Opublikowano

Coś muszę z zawiechą zrobić bo strasznie to wygląda . Dlaczego akurat mtsa ? a jak cena/jakość ?

Opublikowano (edytowane)

No myślę, że cena/jakość u MTS jest nie do pobicia :grin: Wydaje mi się, że dostajesz więcej niż płacisz. Z giwntów low end MTS rządzi. FK (nie ten prawdziwy FK za 2.5 tyś na wkładach koni), TA czy nawet SS (nie wiem za co oni się tyle cenią bo to jeden wielki syf i na domiar złego nie przyjmują 90% reklamacji) jest według mnie gorszy. To samo z amorami sportowymi. Niby żaden wypas i często zdarza się, że jedna czy dwie sztuki z kompletu szybko wyleją (zależy jak się trafi) ale są przypadki kiedy te amory wytrzymują 3-4 lata przy normalnych przebiegach (nie wokół komina) oraz mają 2 lata bezproblemowej gwarancji (polecam zakupy u mapeta).

MTS kosztuje ok 1100zł za komplet a jeden wkład al-ko do kw v1 ok 220 eur. Wiem, że to nie ta liga ale bez jaj. KW często też wylewają na naszych drogach i 50% z gwintów tej firmy ma wżery na tłoczyskach.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Jak w zimie z gwintem bo słyszałem że nie powinno się jeździć a w zasadzie auto używam cały rok . Nie ma jakiś problemów ?

Opublikowano

Jak w zimie z gwintem bo słyszałem że nie powinno się jeździć a w zasadzie auto używam cały rok . Nie ma jakiś problemów ?

Zależy od gwintu. Jak ma tendencje do zapiekania sie nakrętek to trzeba go dobrze zabezpieczyć. A jak to nierdzewka albo ma duży skok gwintu i nie ma obawy o zapieczenie to nic tylko jeździć :wink:

Matyss z Jeleniej ujeżdża chyba 5 lat KW v1 i nic sie nie dzieje czy to lato czy zima

Opublikowano

Nie ma reguły. Ja ostatnio kułem młotem pierścienie z KW V1. Gwint 3 letni. Laga inox (nierdzewka) i skok gwintu 2.0. Pierścienie się utleniły i stanęły na maksa. Ja proponuje od razu po kupnie wymianę alu pierścieni na stalowe i dobre zabezpieczenie tego. Wtedy można latać zimą.

Opublikowano

MTS jest dobrą alternatywą jeśli chcesz mieć nowy gwint a masz ograniczony budżet. Mamy u siebie zestawy MTSa od ręki. Pisz, dzwoń, na pewno pomożemy ;)

--> http://mts-technik.pl/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...