Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciężko się z kolesiem dogadać, jakiś oporny jest. Mam nawet podejrzenia że gościu coś kręci bo nie chciał mi fotek dokładniejszych podesłać ;) aktualnie kolega z forum z W-wy leci po niego osobiście więc dzisiaj powinno się wszystko wyjaśnić...

Opublikowano

Ciekawe czy to nie kolejny wał z tablicy. Zdjęcia słabe jak cholera. No ale skoro zgodził się na odbiór osobisty to może być ok. Czekam na info.

Opublikowano

Gdyby nie doszło do zakupu rozgladaj sie za fk. Mialem u siebie i powiem ze nie był to wcale taki beton. tył nawet jeszcze pracował. regulacji duzo można bylo zejsć nisko. raz nawet urwałem Osłone bo było zbyt nisko. takze polecam. Mi sie udało wyrwac roczny gwint po bitej audi za uwaga 350 zł i to w nysie. Mieście Vagowców :) nakretki bez porblemów sie kreciły gruba laga dośc. ale problemów nie miałem z nim zadnych.

Opublikowano

No jasne , że Ci się opłacało ale nie można porównywać KW do FK :wink: Oby zawias gość miał dobry bo V1 po tak małym przebiegu to fajna sprawa.

Opublikowano

Gdyby nie doszło do zakupu rozgladaj sie za fk. Mialem u siebie i powiem ze nie był to wcale taki beton. tył nawet jeszcze pracował. regulacji duzo można bylo zejsć nisko

a efekt ping ponga miales?

Opublikowano

Ten gwint to wałek. Gościu się ze mną ugadał tak że już go prawie wysyłał ale zapytałem go czy mi podeśle więcej zdjęć... ani zdjęć nie dostałem ani już telefonu ode mnie nei odebrał. Zaangażowałem chłopaków ze stolicy żeby podjechali to też się niby umówił z gościem a potem zero kontaktu. Raz mówi że aktualne potem że sprzedane. Ewidentnie coś kręci dlatego ostrzeżcie znajomych żeby byli ostrożni bo można kupe kasy wtopić wysyłkowo..

A co do gwintów to raczej FK odpada. Będę szukał czegoś pokroju bil b16/ weitec jakiś/kw v1,v2 :) nie żeby jakaś burżuazja ale podpytałem wiele osób z tego forum i z innych i wszyscy mówią że aby na gwincie dało się przyzwoicie latać to musi kosztować ;) jak mam kupić zawias z niższej półki dlatego że jest za grosze to wole latać na 1be które jest kwintesencją komfortu :D

Opublikowano (edytowane)

Witam, jestem zmuszony zmienić amorki w mojej a4 b5 99r 1.9 afn sedan. Mam zawieszenie 1ba a obecny stan amorków przód 46% tył 29% więc już czas na nie. Przy okazji wymiany chcę również obniżyć auto bo teraz to troche koza ;p poniżej podam ogłoszenia które znalazłem i prosiłbym was o ocenę i poradę w wyborze:

http://olx.pl/oferta/kw-v1-oska-a-4-b-5-gwint-weitec-a4-b-6-b7-gwintowane-a4b5-CID5-ID4Ce3x.html#eb69c6f631

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-gwint-audi-a4-weitec-i5039134695.html

http://allegro.pl/audi-a4-b5-amortyzatory-sprezyn-sportowe-vogtland-i5044749596.html

Kwota jaką chcę przeznaczyć to 1200 zł. Może być gwint ale również jakiś zestaw amorków ze sprężynami obniżającymi. Zastanawiałem się nad nowym zestawem seryjnych amortyzatorów a do tego sprężyny eibach pro kit (znalazłem w okazyjnej cenie). Ale może niech się wypowie ktoś kompetentny w tej sprawie;)

Edytowane przez lukasz2014
Opublikowano

Panowie a jak zachowuje się zawias AP? twardy czy bardziej coś jak KW?

Opublikowano

Coś jak kw. W ogóle chodzą słuchy , że to kw v1 który nie przeszedł kontroli jakości (jakieś minimalne odchyły od normy) i opychają go pod logiem AP. Z wyglądu identiko.. Kumpel na tym lata. Wcześniej miał fakt , że dojechany ale miał V1 i nie czuje różnicy w komforcie.

Opublikowano

Posiadam fk street i powiem Ci ze jest bardzommiękki chętnie bym się zamienił na coś bardziej twardego

Opublikowano (edytowane)

Albo komfort albo gwint innej możliwości nie ma.

Firma LOWTEC znalazła na to rozwiązanie. Seria podstawowa H9.1 jest składana na amortyzatorach z serii COMP - jest to zamiennik seryjnego amortyzatora umieszczony w gwincie. Producent zdecydował się na wprowadzenie tej serii aby wypełnić niszę wśród klientów którzy chcą mieć możliwość dowolnej regulacji wysokości i chcą jednocześnie zachować komfort seryjnego zawieszenia!

Co do gwintu AP to jeśli szukasz czegoś nowego jest bezkonkurencyjny.

Polemizowałbym, niestety na AP schodzi coraz więcej reklamacji. VOGTLAND zdecydowanie lepszy jeżeli chodzi o charakterystykę pracy (czyt. komfort) i wytrzymałość (czyt. dłuższa bezawaryjna praca).

Edytowane przez Bluebird
Opublikowano

Jeżeli chcesz przeznaczyć 1200zł to kup zestaw obniżający (amortyzator+sprężyny) koniecznie nowe. W tej cenie wybierzesz już coś sensownego. Nie kupuj używanego zawieszenia bo jest duże ryzyko że utopisz pieniądze (nie jesteś w stanie ocenić jak bardzo zużyte jest zawieszenie po zdjęciach lub nawet trzymając je w rękach) no i nie masz gwarancji! Wybierając zestaw obniżający zapewnisz sobie lepszą wydajność zawieszenia bez utraty komfortu - bo autem pewnie poruszasz się na co dzień.

Opublikowano

Firma LOWTEC znalazła na to rozwiązanie. Seria podstawowa H9.1 jest składana na amortyzatorach z serii COMP - jest to zamiennik seryjnego amortyzatora umieszczony w gwincie. Producent zdecydował się na wprowadzenie tej serii aby wypełnić niszę wśród klientów którzy chcą mieć możliwość dowolnej regulacji wysokości i chcą jednocześnie zachować komfort seryjnego zawieszenia!

ciekawe rozwiązanie, a jak wyglada to cenowo?

Opublikowano

Firma LOWTEC znalazła na to rozwiązanie. Seria podstawowa H9.1 jest składana na amortyzatorach z serii COMP - jest to zamiennik seryjnego amortyzatora umieszczony w gwincie. Producent zdecydował się na wprowadzenie tej serii aby wypełnić niszę wśród klientów którzy chcą mieć możliwość dowolnej regulacji wysokości i chcą jednocześnie zachować komfort seryjnego zawieszenia!

ciekawe rozwiązanie, a jak wygląda to cenowo?

Cena sugerowana przez producenta to 2170zł/komplet (Audi A4 B5 94-99 FWD) - dla użytkowników tego forum zawsze przewidujemy rabat - cenę po rabacie wysłałem na Twoją skrzynkę.

Dodatkowym atutem tego zawieszenia jest bardzo duży zakres regulacji oraz możliwość ustawienia auta na seryjnej wysokości !

Zakres obniżenia: 00-80mm(przód) / 00-105mm (tył).

Opublikowano

a to "00" to od jakiego zawieszenie liczycie ? 1BA, 1BE, 1BV ?

Opublikowano (edytowane)

A czy to ważne? Większość firmowych gwintów zaczyna się od -20 do -30 a to absolutne minimum żeby auto wyglądało. Po co komu stan 00 1BA skoro to porażka z wyglądu. Poza tym wielu ludzi którzy handlują gwintami (mapet itp) twierdzą , że gwint który nie jest skręcony w dolne rejony szybciej wylewa itp. W złote środki nie wierze.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

a to "00" to od jakiego zawieszenie liczycie ? 1BA, 1BE, 1BV ?

od 1BA

Opublikowano

t98ht5uz.jpg

Opublikowano

To na bank nie gwint tylko air. Taka gleba to chyba tylko na postoju. Rzeźnia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...