Jacktdi99 Opublikowano 5 Września 2014 Opublikowano 5 Września 2014 Witam serdecznie jestem tutaj nowy wiec proszę o wyrozumiałość Jestem na etapie kupna do swojego tdi 110ps 99rok wtrysków 230 oraz turbo awx 130, oraz program moje pytanko czy wtryski 230 będę dobrze pracowały na mojej pompie 10?? ciśnienie jakie będzie na wtryskach to 220/300 chodzi mi o nadmierne dymienie, jest się w ogole czym martwic? proszę o wszelkie podpowiedzi w tym temacie, http://allegro.pl/komplet-wtryskow-0-230-mm-na-moce-210-220-km-nowe-i4538667431.html wtryski sa juz w drodze wiec 216 nie wchodza w gre Cytuj zaznaczone Odpowiedz Cytuj Edytuj
audkic Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 (edytowane) rozumiem ze ślinik w nienagnanej kondycji?? kolego wtryski będą procowały tak jak pompa pozwoli, na pewno nie wykorzystasz ich możliwości na tej pompie. Szykuj się od razu na zew dolot bo ten nie wystarczy będzie cięło, można także pokusić się o zew chłodnice oleju. I przede wszystkim dobry program który to ogarnie, zadymienie będzie zależało od programu, ale w tej konfiguracji pompa będzie tutaj najsłabszym ogniwem chyba ze celujesz do około 140 -150 ps. Poleciłbym ci jeszcze bandaże termiczne na ukł. wydechowy aby obniżyć temp w komorze silnika. Edytowane 6 Września 2014 przez audkic
Kowi87 Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 duze wtryski, mała pompa i kiepskie turbo gdybyś zmienił turbo na BRD, były by szanse na 170+
Jacktdi99 Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 duze wtryski, mała pompa i kiepskie turbo gdybyś zmienił turbo na BRD, były by szanse na 170+ Silnik jest w bdb kondycji , obenie jest program wiec ma ok 130ps, z IC na koniec, chwilowo sam nie wiem w ile celowac , pewnie w ok 170 ale czas pokaze, co sadzicie właśnie o tych wtryskach kolega ponoc z seat club czy sama wymiana wtryskow ( turbo i program to w kolejnych dniach ) bedzie szkodziła całości ? tzn chodzi mi o te dymienie, spalanie? wyrzucenie starych i wsadzenie nowych , chce tak pojezdzic ze 3 dni aby je sprawdzić , czy to jest dobry pomysł ? turbo BRD?
audkic Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Kolego jak wsadzisz 0.230 do seryjnego auta to będą one chodzić jak seryjne wtryski, pomimo tego ze to 0.230:) Spalanie i dymienie będzie zależeć od tego co ci będzie robił program jak to podleje. Turbo z silnika o oznaczeniu BRD. Jeśli wsadzisz 0.230 i turbo AWX czy BRD i nie zrobisz programu będzie to chodzić jak seryjne ustawienia. Nie zrobisz 170 ps na zwykłej pompie, zapomnij kolego:) po prostu pompa nie obsłuży takiej wydajności. Poza tym kolego to nie jest tak ze wsadzisz wtryski, turbo zrobisz program a IC zostawisz na koniec:) jak nie dostarczysz tlenu nie pojedziesz pamiętaj ze do spalania jest potrzebny tlen. Każde zwiększenie mocy powoduje wzrostu spalania ON i wzrost zużycia tlenu:) Poza tym podnosząc moc o około 50% będzie gorąco:) także pomyśl nad zew chłodnica oleju:)
Magicbattle Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 pozatym bez sensu robic program i dawac kase jak IC tego nie ogarnie. zakladaj fimc pozniej wtryski i turbo i wtedy program. jesli chcesz wiecej kucy to mysl nad pompa 11 bo w brew pozorom myslisz ze silnik w dobrej kondycji a na strojeniu wyjda niezle jaja. narazie porob logi
Jacktdi99 Opublikowano 6 Września 2014 Autor Opublikowano 6 Września 2014 Kolego jak wsadzisz 0.230 do seryjnego auta to będą one chodzić jak seryjne wtryski, pomimo tego ze to 0.230:) Spalanie i dymienie będzie zależeć od tego co ci będzie robił program jak to podleje. Turbo z silnika o oznaczeniu BRD. Jeśli wsadzisz 0.230 i turbo AWX czy BRD i nie zrobisz programu będzie to chodzić jak seryjne ustawienia. Nie zrobisz 170 ps na zwykłej pompie, zapomnij kolego:) po prostu pompa nie obsłuży takiej wydajności. Poza tym kolego to nie jest tak ze wsadzisz wtryski, turbo zrobisz program a IC zostawisz na koniec:) jak nie dostarczysz tlenu nie pojedziesz pamiętaj ze do spalania jest potrzebny tlen. Każde zwiększenie mocy powoduje wzrostu spalania ON i wzrost zużycia tlenu:) Poza tym podnosząc moc o około 50% będzie gorąco:) także pomyśl nad zew chłodnica oleju:) Rozumiem, dzieki za zainteresowanie, wiec spokojnie moge sobie jezdzić ok, na chwile obecna wtryski turbo program tyle ile uzyskam na tyle bede jezdził, zdaje sobie sprawe z ta pompą jednak poczekam z nią do momentu checi pojscia wyżej , , natomiast co do wiekszego turbo dalej mam dylemat, jak,gdzie, od kogo, zadzwoniłem do pewnej firmy z zapytaniem o turbine rozmowca zaproponował mi abym podesłał im swoje turbo oni je rozbiora przetocza i chyba wstawia koras od 130 jest to po najmniejszej lini oporu ponoć bebechy sa takie same ?? obejdzie sie bez redukcji oraz wezy olejowych ciekawe rozwiazanie czy kiepski pmysł ? chce podjac decyzje na dniach poki mam kase wiec jakies propozycje ??
Magicbattle Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 zrobia z twojej hybryde, wstawia wiekszy wirnik. tez dobra opcja. z brd czasami dzieja sie cuda, trafiaja sie leniwe i pozniej wstaja. ja by pomyślał najpierw o chłodzeniu bo szkoda gratów grzac i przy wyższych temperaturach zewnętrznych będzie puchną.
Kowi87 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Nic nie bedzie jak seria, jesli masz obecnie program, a zapodasz do tego graty i nie wystroisz, wtryski beda sporo laly co za tym idzie auto straci moc z dolu powiekszy sie turbodziura i do tego miesiac, dwa takiej jazdy zlapiesz tryb awaryjny z powodu zasyfienia turbo przez nadmierne kopcenie. Jak chcesz bezstresowo jezdzic to wtryski zaloz pare dni przed strojeniem tak by tylko logi zdazyc zrobic. Jak zalozysz samo turbo czy fmic nic sie nie stanie, jedynie wstawanie turbo bedzie nieco pozniej niz seria, moze to irytowac ze niby jest cos nie tak. Z zalozonymi wtryskami na obecny soft bedzie mocniejsza gora zapomnialem dodac. Moge nagrac filmik co sie dzieje za mna na aucie z softem na awx/216 po zmianie na gtb/240 mimo programowych sporych parametrow robie za soba kociol
Jacktdi99 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 Dla ciekawskich koszt 580zł ( całkiem rozsądnie) no i bez przerobek przy montażu takiej turbiny , nie ukrywam ze mam obawy czy to będzie działać tak jak powinno, ehh bez ryzyka nie ma zabawy, może ktoż miał okazje przerabiac turbo w ten sposób? chętnie posłucham dobrych rad dziekuje za informacje wiec bezpiecznie Turbo IC Wtryski (pare dni przed programem) czy jakies dodatkowe zalecenia ? wiecie gdzie można wszystko dobrze zestroić w zachodniopomorskim?? jakie mogą być koszta z hamownią? co do IC razem z orurowaniem możecie polecić jakies sprawdzone firmy? Filmik jak najbardziej oczekuje z niecierpliwością , obym się nie wystraszył
bajant Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Witam Kolego też robiłem mody w a4...wszystko spoko tylko pamiętaj o sprzęgle...zakup pełnych gratów, montaż to raz,tylko jeszcze trzeba to skutecznie przenieść na kółka...albo wzmocnij docisk, wzuc kevlar, albo wciskaj kpl z dwumasem z awxa i będzie fruwac i odpowiednio przenosić:)później skrzynka 6... powodzenia w rezaniu...studnia bez dna, ale warto!!!
Jacktdi99 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 (edytowane) W miarę checi i wrazeń bede dłubał i monitował na bieżąco dodatkowe pytanie czy kolektor wydechowy od AWX 130ps będzie pasował do mojego AFN110? wersja z anglika2003 o ile ma znaczenie?? chce wymienić razem z turbo żeby wszystko grało jak należy Edytowane 7 Września 2014 przez Jacktdi99
saj234 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Kolego ja u siebie przerabialem ten temat jakies 2 miesiace temu w A3 silnik ALH 90KM. Jesli chcesz bawic sie w podnoszenie mocy to lepiej to zrobic porzadnie i z glowa.Zacznij temat od fmica pozniej turbo wtryski,sprzeglo i program. Ja mam turbo z ARLa wtryski 0,240 dwumas mi sie konczyl wiec wlozylem jednomasa z vr6.Przed programem to w lusterkach nic nie bylo widac oprocz czarnej chmury. Udalo mi sie uzyskac 152KM i 352NM na wiecej pompa juz nie pozwolila.Zaluje ze odrazu nie wsadzilem 11ki.Napewno w najblizszym czasie musze zalozyc zewnetrzna chlodnice oleju bo po upalaniu jest naprawde goraco.Warto tez zainwestowac we wskazniki doladowania turbo i temp.oleju. Mozesz pomyslec nad zaslepieniem EGRa zeby nie zasyfial turbiny. Pozdro
Kowi87 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 miałes za duze wtryski co do reszty gratów, zalewało za bardzo paliwem Co do sprzęgieł, akurat w A4kach nie pasują zadne VRy i inne patenty z silników poprzecznych, tak wiec radze sie nie napalać
Jacktdi99 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 Oczywiście chce to zrobić pożądnie jednak nie wszystko na raz , jeżeli okaze się ze pompa nie daje rady to w końcu będzie 11 , siądzie dwumasa będę zmuszony wymienić na jednomas , na co dzień jezdze dosyć normalnie , lecz czasami lubie przydusić wtedy nie chce być zawiedziony, mam sentyment do tego autka, w srode będą wtryski , turbo +kolektor wydechowy od AWX od razu lece do mechanika i zmienia turbo oraz kolektor, chwile przed hamownia zostaną założone wtryski żeby nie było lipy, zdaje sobie sprawę że IC, pompa, jednomas sa nie uniknione ale wydaje mi się ze przy rozsądnej jeździe powinny troszkę pozyc , nadchodzą zimniejsze dni wiec IC może chwile poczekać, jakie sa w ogole koszta robocizny + kompletny IC? jeżeli zmienisz pompe na 11 będziesz mogł celować w większe przyrosty mocy? jakie koszta takiej pompy? ponoc można przerabiac obecna nie jestrem zbytnio obryty w tych sprawach dlatego wszelkie informacje sa bardzo cenne
Kowi87 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Przejrzyj mój wątek odnosnie podnoszenia mocy, on troche rozjaśni cenowo i mocowo
saj234 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Celuje w jakies 180KM koszt 11ki to okolo 1000zl chyba ze kupisz od kogos kto nie wie co sprzedaje Podobno mozna przerobic 10 ale ja u siebie nikogo takiego nie znam.Icka udalo mi sie wyrwac za 600zl z rurami i złączkami a koszt robocizny zalezy kto Tobie to zrobi.Jesli umiesz spawac to mozesz zrobic to sam Zabawa droga i uzaleznia
Jacktdi99 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 180 całkiem niezle, gratuluje wytrwałości, czy jest możliwość zobaczenia jak Twoje autko obecnie przyspiesza?? ten IC musi być nowy? czy mogę szukac jakas swieza uzywke? rozumiem ze allegro city, jeżeli ktoś ma na sprzedaż to zapraszam do rozmowy , możesz choć troszkę zdradzić jakie koszta poniosłeś do obecnego stanu oscyluje w około 5 już przeglądam teraz stało się to moja lekturą, Panowie co z Tym Kolektorem ktoś coś podpowie ?? będzie pasował>?
Kowi87 Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 kolektor ssący jak juz ze 130ki wzdłuznej, wydechowy jest ten sam
Jacktdi99 Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 ale ssącego nie ma potrzeby wymieniac ?? w niczym nie przeszkadza jak zostanie oryginalny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się