Kowal ozo Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Na logikę jak masz pęknięty zbiorniczek to płyn wycieka jeśli penięcie jest nisko to płynu w zborniczku nie masz i wówczas pompa zaciągnie powietrze. płyn w zbiorniczku mam,to pęknięcie jest na wysokości max płynu,ale jak naciskam hamulec to z tego pęknięcia wydostaje się płyn
marson Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Zle wyczyszczone piastyPisałem, że piasty i tarcze czyściłem szczotką drucianą zrobiłem to bardzo dokładnie, sugerujesz że szczotką nieda się tego zrobić poprawnie? Edytowane 21 Lutego 2015 przez marson
Dev Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 piasty czysci sie tylko i wyłacznie szczotą czołową na szlifierce katowej
rosjano Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Siema tez mam taki problem w Małyszu jak są zimna tarcza to działa poprawnie po około trzech hamowaniach bije lewa strona ja obstawiam zatarty zacisk jutro się wezmę za to i dam znac
marson Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 piasty czysci sie tylko i wyłacznie szczotą czołową na szlifierce katowej No tak to jasne ja zrobiłem to ręczną napewno dobrze. To delikatne bicie pojawiło się wcześniej dlatego postanowiłem liznąć tarcze i zapodać nowe klocki. Efekt jest taki jak przed robotą, dlatego zapytałem co może to powodować. Po dłuższych przemyśleniach wydaje mi sie że to będzie luz na łożysku tak jak pisałeś wyżej, teraz pytanie czy można go skasować poprzez dokręcenie czy szukać odrazu nowe? Na logikę jak masz pęknięty zbiorniczek to płyn wycieka jeśli penięcie jest nisko to płynu w zborniczku nie masz i wówczas pompa zaciągnie powietrze. płyn w zbiorniczku mam,to pęknięcie jest na wysokości max płynu,ale jak naciskam hamulec to z tego pęknięcia wydostaje się płyn Jeśli masz płyn w zbiorniczku to nie ma możliwości tędy zapowietrzyć problem leży gdzieś indziej
Dev Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 piasty masz zasrane, nawet jakbys je tydzien nap...ł druciakiem to i tak nic z tego nie bedzie po czyszczeniu trzeba sprawdzic bicie, jezeli przekroczy 0.02 mm piasty kwalifikuja sie do przetoczenia Tomek, zadzwon do mnie jutro w temacie bijących tarcz, cos mi chodzi po głowie
marson Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Dlaczego upierasz się przy zle wyczyszczonych piastach skoro problem powstał wcześniej? Autem jeżdze cztery lata było ok zaczeło lekko bić więc przetoczyłem tarcze, nic wspólnego z zasranymi piastami, czy można dokręcić łożysko czy nie?
Dev Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 łozysko masz osadzone w piascie i samo dokrecenie nic nie zmieni
Robero321 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Dev a to możliwe że przez porządne doje*nie śrub przy kołach można skrzywić piastę ?
marson Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 łozysko masz osadzone w piascie i samo dokrecenie nic nie zmieni OK o to mi chodziło. A może masz jakieś sugestie?
Robero321 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 To zostaje mi szukać warsztatu gdzie będą mieli możliwość porządnego pomierzenia wszystkiego. Piastę można pomierzyć na samochodzie tak żeby pomiary były rzetelne ?
Dev Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 jak najbardziej, ale dokładniejszy pomiar jest po zdjeciu i wyprasowaniu z łożyska
POWER-KRIS Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Hm.Ja zacząłem mieć takie jakby puszczanie i łapanie po 3 miechach od założenia całych zestawów Ate. W sobotę założyłem stare tarcze ori po tokarce i tego nie ma. Pora chyba na zmianę firmy bo chyba jest już historią jakości. Ale i tak nie kapuje dlaczego tak się dzieje na Ate.
Dev Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Od 20lat obserwuje ten problem. nigdy nie mialem tyle kłopotów co z Ate
tomekhxc Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 piasty masz zasrane, nawet jakbys je tydzien nap...ł druciakiem to i tak nic z tego nie bedzie po czyszczeniu trzeba sprawdzic bicie, jezeli przekroczy 0.02 mm piasty kwalifikuja sie do przetoczenia Tomek, zadzwon do mnie jutro w temacie bijących tarcz, cos mi chodzi po głowie sorki qrde nie doczytałem ale rozebrałem wszystko w mak jeszcze raz i przepatrzyłem , poskładane , tarcze leciutko liznięte , sprawdzam jeszcze raz bo możliwe że znalazłem przyczyne , testuje na razie
Robero321 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) i jak testy znalazłeś przyczynę ? Edytowane 5 Marca 2015 przez Robero321
tomekhxc Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Opublikowano 7 Marca 2015 na razie spokój zobaczymy na ile i czy pomogło , dam znać
Małgośka Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Chyba nie jestem osamotniona z problemem walenia przy hamowaniu po wymianie tarcz i klockow na nowe!! hurraa!!! Dobra Panowie, ale tak na powaznie to w listopadzie 2014 zmieniłam caly komplet (tarcze przod i tyl + klocki, wszystko z Brembo) i cyrki zaczely sie w styczniu... (przez ostatnie 2 miesiace auto stalo w naprawie tyłu, bo jakis gosc zachciał sie ze mna stukac ..:/ , takze zaczynam dzialania na celu znalezienia magika, który mi pomoze:) Na tą chwilę nawet przy delikatnym hamowaniu z przodu wydobywa sie głośny dzwiek tarcia i trzeszczenia jakby tarcze sie zkrzywiły plus trzesie budą przy hamowaniu. Na pedale hamulca nie czuje żadnych drgań, ale za to podczas normalnej jazdy mam wrazenie, że coś bez przerwy trze o tarcze (a może już tak fiksuje, bo mnie temat wnerwia niemiłosiernie ?... ) Mechanicy, którzy mi montowali części umywają od problemu ręce twierdząc, że nie wiedzą co z tym zrobić... Oczywiscie wciaz sluchalam ze wszystko dobrze zrobili, wyczyscili i dokrecili.... Teraz mam założone nowe klocki ATE, bo jestem jeleń i dałam sie namówić na ich wymianę przez wspomnianym mechaników.... :facepalm: co oczywiście nie pomogło.. Problem oczywiście nadal jest. Macie może jakieś pomysły albo sugestie jakie mogłabym podsunac mechanikowi w szukaniu przyczyny? (tylko poprosze o wersje łopatologiczną o ile to mozliwe;) I oczywiście zwracam sie z prośbą o namiary na kogoś myslacego, kto moglby mi to naprawić (Trójmiasto i okolice)... ehh... HELP... Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez Małgośka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się