bongod Opublikowano 6 Września 2014 Opublikowano 6 Września 2014 Witam . Co sądzicie o takim dziwnym mnożniku ? Korekty lambdy długoterminowe w omolicach 0.8 . Sam ten mnożnik ustawiałem i dziwna ta górka mi się wydaje . Ciśnienie na 1.2 bar . Ac czerwony , złote hanki około 190 kucy , kat out , benzynowe wtryski bex . http://www.directupload.net/file/d/3737/8imh8jn5_jpg.htm
Galetto Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Nic ponieważ nie jest dziwny. Normalny jak na tą moc, ciśnienie i hany złote.
bongod Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Dzięki A może da się go jakoś poprawić przez wymianę/przeróbkę czegoś. Ostatnio mapki się trochę rozjechały i po poprawie mnożnik ponad 1,4 a na końcu poniżej 0.8 może filtr ? Pytam też bo będę podnosił moc a co za tym idzie ciśnienie pewnie jeszcze spadnie. Edytowane 21 Września 2014 przez bongod
edekxp Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 (edytowane) Nic nie rób, jak podniesiesz moc to zobaczysz, może wystarczy tylko podnieść ciśnienie Mam podobnie moc około 180 koni Edytowane 24 Listopada 2014 przez edekxp
bongod Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 To gitarka . I tak naracie ac czerwony w naprawie bo się rozjezdzały mapy juz prawie codziennie :/ . Dziś testy reduktora po naprawie . Ciekawe czy wogóle coś robili przy nim . Po autokalibracji wyszło 1.19 przy połowie butli zobaczymy ile będzie pod koniec . Jest jakiś zakres dopuszczalny?
krzysiekml Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 u mnie dwa lub trzy razy był naprawiany i ..uj to dało,po każdej naprawie do miesiąca może dłużej i zaś to samo,więc firma AC chciała dać nowy reduktor,dopłaciłem do innego a z ac250 zrezygnowałem bo już ręce opadały po tych naprawach i mnie i gazownikowi,teraz są podobno poprawione ac250
bongod Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 A co Ci sie działo? Pływało ciśnienie ?
krzysiekml Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 po każdej naprawie trzymał równo 1.2 bara,jednak średnio po miesiącu lub po ok. 100 litrach wypalonego LPG przy butowaniu ciśnienie spadało do 0.6 bara,przeżucał na BP,sterownik wydłużał czasy wtrysków,mapy rozjechne co tydzień i tak w kółko,po zmianie na KME Golda od roku żadnych problemów.
bongod Opublikowano 2 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2014 A w goldzie nie ma temperaturowych jakichś dolegliwości? Mi ciśnienie się rozjezdzało w zależności od ilości gazu w butli a i po 2 dniach sie zmieniało niezależnie od tego :/ . Coś mi się wydaje że dalej tak jest :/ . Niby różnice rzędu 0.1 ale mapy rozjechane w .....
krzysiekml Opublikowano 2 Grudnia 2014 Opublikowano 2 Grudnia 2014 czyli dokładnie tak jak u mnie powiem tak,przy pełnym zbiorniku 35-38l na ac było znośnie ale po przejechaniu 100km i wypaleniu ok.12-14l to za każdym razem zwalał na BP,wymieniałem wszystkie zwężki,wielozawór i miedz z 6mm na 8mm,wywalony jeszcze jakiś zawór bezpieczeństwa i nic to nie dało,ogólnie ac red ma lepszą termikę od Golda ale Gold trzyma stabilnie ciśnienie i z remiką nic się nie dzieje
bongod Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2014 Na bene minjeszcze nigdy nie zwalił czyli wszystko przedemna Czerwona diodka na wskaźniku butli , ciśnienie 1.31 a robocze ustawione na 1.20 po autokalibracji . Chyba niedopuszczalne nie?? Dziś napełnie butle na maxa i zerkne na to ciśnienie bo kalibracje robiłem na połowie . Znalazłem coś takiego . https://forum.ac-sa.eu/viewtopic.php?t=4942&f=15 Na ostatnie pytanie o losowość już nie padła odpowiedź . Wniosek nasówa się sam .
Roboform550 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Przyjmuje się, ze wahania ciśnienia na biegu jałowym mogą być ok. 0.15 bara. Mogą być większe ale należy sprawdzić jak się zachowują korekty STF i ewentualnie skorygować to korektą ciśnieniową reduktora.
bongod Opublikowano 5 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2014 Dzięki za info . Muszę poczytać jak się korekty robi po ciśnieniu .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się