piotrek9055 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Siema Mam pytanie czy wkładał ktoś słupek asz/arl do A4 B5, z tego co wiem to oba silniki występowały tylko w poprzeczniakach więc tu rodzi się pytanie czy jest dużo rzeźby żeby upchnąć go poprzecznie w B5, Przy okazji może ktoś ma do sprzedania Pozdro;D 1
misiek95 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Poprzecznie go nie upchniesz, ale czytałem gdzieś ze słupki są zamienne w poprzeczniaku i podluzniaku, tyle ze asz/arl to zasadniczo awx swoją drogą to ja nie wiem co ty chcesz tym osiągnąć
piotrek9055 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 no co Ty nie powiesz, że poprzecznie nie upchnę chodzi mi o to czy po przełożeniu łap silnika i całego osprzętu wejdzię bez jakiś ingerencji w np. blok (dorabianie dodatkowych otworów) itp. co chcę osiągnąc? ajm nie wytrzymał przyrostu mocy ;/ i nie jest to zasadniczo awx, ponieważ z informacji od wujka google asz i arl ma najmocniejsze korby i ogólnie jest najwytrzymalszy awx/avf trochę mniej a ajm/atj najsłabszy
misiek95 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Jakbyś to jakoś sensownie napisał odrazu to by było łatwiej... To powiedZ w jakie moce celujesz ze nie chcesz bloku awx/avf?
piotrek9055 Opublikowano 8 Września 2014 Autor Opublikowano 8 Września 2014 czy to ważne w jakie moce? powiedzmy 200+, głównie chodzi oto, że za podobne pieniądze mogę mieć asz zamiast awx
misiek95 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Pewnie, ze ważne. Nie słyszałem jeszcze o takiej operacji, więc możesz zostać pionierem, powodzenia:hi:
adrian998998 Opublikowano 8 Września 2014 Opublikowano 8 Września 2014 Co Wy Gadacie że się nie da upchać silnika. Ja sam wsadzałem do swojej AJM słupek od ASZ. Zero problemów. Czy ASZ, ARL, AWX, AVF jedna chwała...
piotrek9055 Opublikowano 9 Września 2014 Autor Opublikowano 9 Września 2014 Co Wy Gadacie że się nie da upchać silnika. Ja sam wsadzałem do swojej AJM słupek od ASZ. Zero problemów. Czy ASZ, ARL, AWX, AVF jedna chwała... ja nie twierdziłem, ze sie nie da, poprostu chciałem sie upewnić że jest p&p po zmiaanie kilkiu elementów takiej odpowiedzi potrzebowałem Dzięki;D Jeszcze jedno co ze sprzęgłem? sztywne z 1z czy zostawić ajm?
Kowi87 Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 jak sprzęgło, to AWX obity kevlarem, nie baw sie w żadne jednomasy, bo nie ma do nich dobrego sprzęgła, od poprzeczniaka nie pasują
piotrek9055 Opublikowano 19 Września 2014 Autor Opublikowano 19 Września 2014 czuli dwumas ze sprzęglęm z asz poprzecznego nie podejdzie?
strus90 Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 jak sprzęgło, to AWX obity kevlarem, nie baw sie w żadne jednomasy, bo nie ma do nich dobrego sprzęgła, od poprzeczniaka nie pasują a kolega ostatnio wrzucal tarcze 240mm obita kevlarem i docisk z 2.5TDI do sztywnego kola, wiec chyba jest dobre sprzeglo do jednomasu
piotrek9055 Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 a dlaczego nie pasuje do skrzyni 5g?
adrian998998 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 No jak jak ja na jednomasie wsadziłem 240mm tylko wymaga przeróbki
Kowi87 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 no to chcesz powiedzieć że ja do swojej wstawie 240mm na dwumasie skoro jednomas wchodzi i taką wielkosć obsługuje? co trzeba przerobić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się