Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap AJM-a na ARL-a. Pilne!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema

Mam pytanie czy wkładał ktoś słupek asz/arl do A4 B5, z tego co wiem to oba silniki występowały tylko w poprzeczniakach więc tu rodzi się pytanie czy jest dużo rzeźby żeby upchnąć go poprzecznie w B5,

Przy okazji może ktoś ma do sprzedania ;)

Pozdro;D

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Poprzecznie go nie upchniesz, ale czytałem gdzieś ze słupki są zamienne w poprzeczniaku i podluzniaku, tyle ze asz/arl to zasadniczo awx :) swoją drogą to ja nie wiem co ty chcesz tym osiągnąć

Opublikowano

no co Ty nie powiesz, że poprzecznie nie upchnę :banan:

chodzi mi o to czy po przełożeniu łap silnika i całego osprzętu wejdzię bez jakiś ingerencji w np. blok (dorabianie dodatkowych otworów) itp.

co chcę osiągnąc? ajm nie wytrzymał przyrostu mocy ;/


i nie jest to zasadniczo awx, ponieważ z informacji od wujka google asz i arl ma najmocniejsze korby i ogólnie jest najwytrzymalszy awx/avf trochę mniej a ajm/atj najsłabszy

Opublikowano

Jakbyś to jakoś sensownie napisał odrazu to by było łatwiej... To powiedZ w jakie moce celujesz ze nie chcesz bloku awx/avf?

Opublikowano

czy to ważne w jakie moce? powiedzmy 200+, głównie chodzi oto, że za podobne pieniądze mogę mieć asz zamiast awx

Opublikowano

Pewnie, ze ważne. Nie słyszałem jeszcze o takiej operacji, więc możesz zostać pionierem, powodzenia:hi:

Opublikowano

Co Wy Gadacie że się nie da upchać silnika. Ja sam wsadzałem do swojej AJM słupek od ASZ. Zero problemów.


Czy ASZ, ARL, AWX, AVF jedna chwała...

Opublikowano

zmieniacie miche i smok i pasi p&p

Opublikowano

Co Wy Gadacie że się nie da upchać silnika. Ja sam wsadzałem do swojej AJM słupek od ASZ. Zero problemów.

Czy ASZ, ARL, AWX, AVF jedna chwała...

ja nie twierdziłem, ze sie nie da, poprostu chciałem sie upewnić że jest p&p po zmiaanie kilkiu elementów

takiej odpowiedzi potrzebowałem ;) Dzięki;D

Jeszcze jedno co ze sprzęgłem? sztywne z 1z czy zostawić ajm?

Opublikowano

jak sprzęgło, to AWX obity kevlarem, nie baw sie w żadne jednomasy, bo nie ma do nich dobrego sprzęgła, od poprzeczniaka nie pasują

Opublikowano

czuli dwumas ze sprzęglęm z asz poprzecznego nie podejdzie?

Opublikowano

Nie

Opublikowano

jak sprzęgło, to AWX obity kevlarem, nie baw sie w żadne jednomasy, bo nie ma do nich dobrego sprzęgła, od poprzeczniaka nie pasują

a kolega ostatnio wrzucal tarcze 240mm obita kevlarem i docisk z 2.5TDI do sztywnego kola, wiec chyba jest dobre sprzeglo do jednomasu ;)

Opublikowano

no ale to zmiana skrzyni

Opublikowano

a dlaczego nie pasuje do skrzyni 5g?

Opublikowano

bo sprzęgło jest 228

Opublikowano

No jak jak ja na jednomasie wsadziłem 240mm tylko wymaga przeróbki

Opublikowano

no to chcesz powiedzieć że ja do swojej wstawie 240mm na dwumasie skoro jednomas wchodzi i taką wielkosć obsługuje? co trzeba przerobić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...