Karolek1992 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Witam.Panowie mam taki problem, od jakiegoś czasu jak pada deszcz zaczynają mi się cuda z samochodem. Najpierw zaczął wyć alarm i nie chciał się wyłączyć i wycieraczki fisiowały, po ich włączeniu nie szło ich wyłączyć albo nawet w czasie suchej pogody, potrafiły co jakiś czas same się włączyć. Rozebrałem tą skrzyneczke na podszybiu gdzie jest komputer, kilka przekaźników i bezpieczników bo wyglądało tak jakby tam gdzieś ciekło coś. Wyczyściłem wszystkie styki bo były pośniedziałe, uszczelniłem skrzyneczke, poskładałem, ponadto poczyściłem styki wszystkich przekaźników tam pod kierownicą, bezpieczniki posprawdzałem itd i wydawało się, że jest ok. Do wczoraj. Zaś była ulewa i zaś cyrk. Przestały działać wycieraczki, zaczął wyć klakson jak tylko włoży się kluczyć do stacyjki i w ogóle nie działają kierunkowskazy. Ktoś mial podobny problem? Z tego co czytałem gdzieś moduł komfortu tym nie steruje więc co jest odpowiedzialne za takie zachowanie? Pozdrawiam.
Michał139 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) masz problem z modułem BORDNETZ 8E0 907 279 ? pewnie jest zalany wodą, przyczyną zapchany odpływ wody z podszybia czyli tam gdzie jest akumulator, pompa hamulcowa. Moduł znajduje się pod kierownicą po lewej stronie oznaczenie będziesz miał jak napisałem wyżej, może różnić się tylko ostatnią literka, odkręć go i wyczyść może da się go jeszcze uratować. Powodzenia w pracy Edytowane 9 Września 2014 przez Michał139
PAWEL69 Opublikowano 9 Września 2014 Opublikowano 9 Września 2014 Witaj. Gdybyś go nie zreanimował to proszę http://a4-klub.pl/index.php?/topic/280858-mce-8e0-907-279-l-b7-150-pln/ Pzdr. Paweł.
Karolek1992 Opublikowano 10 Września 2014 Autor Opublikowano 10 Września 2014 Okej, dzięki chłopaki! W piątek jak wrócę z trasy to od razu zabieram się za robotę. Panowie to jest w kolumnie kierownicy czy tam po lewej gdzie są przekaźniki i elektryka obok bezpieczników?
Rabbi Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Jeśli chodzi Ci o MCE to jest po lewej,w słupku A
Karolek1992 Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 Panowie ta literka na końcu ma jakieś kluczowe znaczenie? Czy ważny jest numer? Znalazlem niedaleko mnie klienta co ma z literka D na koncu a ja mam literke C. Podejdzie?
OskiUK Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Tak, podejdzie. Masz na glownej podpiety temat
Karolek1992 Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 Panowie w razie gdyby ktoś się z tym zmagał to własnie ten moduł był odpowiedzialny za to. Jak odkręciłem BORDNETZ 8E0 907 279 wylała się z niego woda. Nie udało się go uratować, spalił się. Wymiana za 150zł, kupiony na allegro i wszystko działa.
adadur Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Padł bo odplywy z podszybia były zatkane - jak ich nie odetkałeś to będzie powtórka tego... albo poleje ci się na czujniki w pedałach w czasie jazdy
BartekWSH Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Witam, podepnę się pod temat, żeby nie zakładać nowego. U mnie problem wygląda tak: Zbiera mi się woda tylko pod dywanikiem pasażera. Sprawdziłem odpływ pod akumulatorem, był zapchany teraz jest udrożniony, lecz problem nie zniknął. Pojawiły się problemy z elektryką: brak klaksonu, lewy kierunkowskaz nie świeci za to boczny i tylki świecą szybciej, przycisk blokady tylkich szyb nie można wyłączyć. Co z tym zrobić ? Dołączam zdjęcie szyby i uszczelki po stronie pasażera, czy uszczelka tak ma wyglądać. http://oi57.tinypic.com/35ndo4w.jpg http://oi61.tinypic.com/308cmdc.jpg
salon Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Witam, szukałem troche i widzę że sporo osób ma problemy z wycieraczkami w Audi A4 B7 (jak i również b6). Jednak podobny objawów jak moje nigdzie nie znalazłem. Więc opiszę szybko problem może ktoś ma sugestie jego rozwiązania. Auto: Audi A4 B7 1.8T Avant S-line Problem wygląda następująco - gdy uruchomie wycieraczaki (zarówno jako "normalny tryb" jak i tylko spryskiwacz) zaczynają one pracować dość wolno i przez pewien (ok. 30 sek) nie chcą się wyłączyć. Zdarza się również że zatną sie w czasie pracy i nie reagują w żaden sposób na zmiane gałki. Również czestotliowść i szybkość nie mają zależności z gałką - zawsze działają tak samo (lub z bardzo minimalną różnicą). Czytałem że możę to być problem z modułem konfortu - chciałem się do niego dostać jednak nie moge nigdzie znaleźć opisu gdzie on sie dokładnie znajduje w mojej wersji i jak się do niego dostać. Próbowałem również dostać się do silnika wycieraczek jednak nie jest to takie proste jak myślałem i na chwile obecną dałem sobie spokoj. Z góry dzięki za jakiekolwiek pomysły i sugestie Tomasz
nitroo Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Moduł komfortu znajdziesz pod nogami kierowcy - musisz podgiąć wykładzinę. Moim zdaniem masz albo problem z manetką, albo z mechanizmem wycieraczek. Stawiam na za ieranie się mechanizmu wycieraczek. Trzeba by go wymienić lub przynajmniej tuleje przesmarować. 1
salon Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) Dzięki za odpowiedz. Co do manetki to nie wydaje mi się ze coś z nią jest nie tak - ale mimo wszystko (o ile to będzie możliwe) sprawdzę ją również. Zdarza się również tez wycieraczki "zaparkują" mi na srodku szyb. Edit: Nagrałem dzisiaj film jak wygląda praca tych wycieraczek: https://www.youtube.com/watch?v=cOyyAOr69RI https://www.youtube.com/watch?v=avK1DMJKqtI A tutaj jeszcze jak wygląda praca silniczka od wycieraczek - wygląda to dość opornie: https://www.youtube.com/watch?v=IgKDkOh8m54 Edytowane 5 Października 2014 przez salon
nitroo Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Obstawiam silniczek niestety. U mnie ostatnio kilka razy zdarzyło się tak, że nawet na najszybszym stopniu chodziły strasznie opornie... Chyba trzeba ogarnąć wymianę mechanizmu.
salon Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Problem idzie dużymi krokami ku rozwiązaniu. W moim przypadku uszkodzony okazał się mechanizm wycieraczek (nowy kupiony za 70 zł). Jednak pojawił się jeszcze właśnie mały problem. Właśnie skończyłem montować mechanizm w aucie jednak okazało się że źle ustawiłem cały mechanizm - tzn wycieraczki na samym początku chcą "iść" w dół ... a jak by sie poprawnie założyć to zaparkują na środku szyby. Pytanie moje jest takie czy jestem w jakiś sposób ustawić manualnie mechnizm i w jakiś sposób go zresetować (silniczek) ? Teraz jak ustawie ręcznie to po włączeniu i tak wraca na swoją niewłąściwą pozycję. Chciałbym uniknąć ponownego wykręcania całęgo mechanizmu bo do najprzyjemniejszych zajęć to to nie należy. Edytowane 14 Października 2014 przez salon
adadur Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 powiedz czy odkręcałeś dźwignie na silniku która napędza mechanizm? jak przestawiłeś ta dźwignię to będą cyrki
kdawid Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Informacja jak prawidłowo ustawić tą dźwignię jest w książce Sam Naprawiam Audi A4. Jest chyba gdzieś na forum watek z linkiem do tej pozycji.
salon Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Ustawiłem to "na czuja" czyli tak aby dzwignia była skierowana w lewą stronę + ok. 10 stopni w górę. Po podłączeniu wydaję się być ok. Aczkolwiek nie wiem czy aby nie mam krzywych ruchomych elementów które poruszają wymienionym mechanizem poniważ juz po zamontowaniu z każdym obrotem gdzieś tam w środku coś wadzi .... ale póki co chodzi .... a jesień już zawitała
adadur Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Jak by ci coś nie pasowało to pamiętaj, że wychył wycieraczek (skrajne położenia) korygujesz przez przestawienie dźwigni na silniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się