Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 Lift 3.0 TDI QUATTRO S-Tronic by Patrox


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do pełni szczęscia chciałby body kit od RS4, szcególnie te wybrzuszone przednie błotniki. Choruje na to i gdybym trafił wszystko w kolorze to chyba bym sie zdecydował :P



l8kzwbzl.jpg


Opublikowano (edytowane)

A czym ten przód sie rożni od przodu Patroxa?

Według mnie niczym.

Edytowane przez skrab
Opublikowano

Na tych kołach jest bajka

Opublikowano

Na tych kołach jest bajka

Auto prezentuje się pięknie !

Zwłaszcza w tym dosyć rzadkim na A4 B 8,5 lakierze (to zdaje się Misano?)

Jedyne co rozważyłbym na Twoim miejscu to polakierowanie tych felg RS4 B7 w tytanie tak jak poniżej:

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/audi-rs4-felge-9x19-et29-original-a4-s4-a6-s6-rs6-titan/233726219-223-6338

Na tym setupie było by perfect :D

Pozdrawiam i gratuluje pięknej maszyny !

Opublikowano

A czym ten przód sie rożni od przodu Patroxa?

Według mnie niczym.

Kolego Rs 4 :facepalm:

Opublikowano

A czym ten przód sie rożni od przodu Patroxa?

Według mnie niczym.

Główie RS4 ma poszerzone błotniki z ostrymi rysami .

eqjfdssw.jpg

To w połaczeniu z tym kolorem wyglada super :)

Opublikowano

Mały update kół, ciągle nie było czasu wlepic zdjęc na tych kołach a mam już je kilka miesięcy, jeździły w srebrnej A4.





Zdjęcia robione ze sr** phona :P :

yr8tcdhc.jpg

ladnie wyglada na tych axe ex 15 :decayed:

p.s. ty tez tak dlugo na nie czekales od zamowienia ???


Mały update kół, ciągle nie było czasu wlepic zdjęc na tych kołach a mam już je kilka miesięcy, jeździły w srebrnej A4.

Zdjęcia robione ze sr** phona :P :

yr8tcdhc.jpg

http://s7.directupload.net/images/140920/yr8tcdhc.jpg

9dthjbmk.jpg

http://s14.directupload.net/images/140920/9dthjbmk.jpg

w8dirgo7.jpg

http://s14.directupload.net/images/140920/w8dirgo7.jpg

outbezf8.jpg

http://s14.directupload.net/images/140920/outbezf8.jpg

u33jciuw.jpg

http://s14.directupload.net/images/140920/u33jciuw.jpg

ladnie wyglada na tych axe ex 15 :)

p.s. ty tez tak dlugo czekales od zamowienia ?

Opublikowano

Mały update kół, ciągle nie było czasu wlepic zdjęc na tych kołach a mam już je kilka miesięcy, jeździły w srebrnej A4.

Zdjęcia robione ze sr** phona :P :

yr8tcdhc.jpg

ladnie wyglada na tych axe ex 15 :decayed:

p.s. ty tez tak dlugo na nie czekales od zamowienia ???

Mały update kół, ciągle nie było czasu wlepic zdjęc na tych kołach a mam już je kilka miesięcy, jeździły w srebrnej A4.

Zdjęcia robione ze sr** phona :P :

yr8tcdhc.jpg

http://s7.directupload.net/images/140920/yr8tcdhc.jpg

9dthjbmk.jpg

http://s14.directupload.net/images/140920/9dthjbmk.jpg

w8dirgo7.jpg

http://s14.directupload.net/images/140920/w8dirgo7.jpg

outbezf8.jpg

http://s14.directupload.net/images/140920/outbezf8.jpg

u33jciuw.jpg

http://s14.directupload.net/images/140920/u33jciuw.jpg

ladnie wyglada na tych axe ex 15 :)

p.s. ty tez tak dlugo czekales od zamowienia ?

Tak, prawie 3 miesiące

Opublikowano

Do pełni szczęscia chciałby body kit od RS4, szcególnie te wybrzuszone przednie błotniki. Choruje na to i gdybym trafił wszystko w kolorze to chyba bym sie zdecydował :P

l8kzwbzl.jpg

Fakt auto piękne szkoda tylko że jest zdyskwalifikowane przez silnik.

Trochę lipa , auto za tyle kasy a na kretej drodze nie jest w stanie odjechać od 2.0 TFSI po koksie.

Mam tylko nadzieję że sie opamietaja i B9 RS4 będzie V6 biturbo.

Opublikowano (edytowane)

Turdzi ale A4 czy to 2.0 czy 3.0tdi nie jest stworzone do jazdy po krętej drodze :P i to i to ma klocek pod maska z przodu a 3.0tdi to silniczek na trasy

Edytowane przez dziadek
Opublikowano

Jemu chodzilo chyba o porownanie 2.0TFSI VS RS4 b8

Opublikowano

Dokładnie miałem 3 spotkania raz z RS4 B7 i dwa razy z B8 i w żadnym wypadku nie zostalem jakoś strasznie odjechany.

Gonilem się po kretej drodze i na najdłuższych prostych nie odjedzaly mi na więcej niz dwie długości a same wyjścia z zakrętów ja miałem zdecydowanie szybsze. Dla mnie totalne nieporozumienie jak na 450 KM o ile wogle je maja.

Zawieszeniwo nie miałem specjalnie problemu bo u mnie większość komponentów tez pochodzi z tego modelu.Dla mnie totalna porażka.

Opublikowano

A co zrobisz z tylnymi błotnikami jak będziesz chciał wsadzić body z RSa? no chyba nie będziesz haratał dobrej blachy! Chyba że w B8 RS tył nie jest napompowany?

Opublikowano

Dokładnie miałem 3 spotkania raz z RS4 B7 i dwa razy z B8 i w żadnym wypadku nie zostalem jakoś strasznie odjechany.

Gonilem się po kretej drodze i na najdłuższych prostych nie odjedzaly mi na więcej niz dwie długości a same wyjścia z zakrętów ja miałem zdecydowanie szybsze. Dla mnie totalne nieporozumienie jak na 450 KM o ile wogle je maja.

Zawieszeniwo nie miałem specjalnie problemu bo u mnie większość komponentów tez pochodzi z tego modelu.Dla mnie totalna porażka.

Może i tak było, ale zależy od tego kto tymi RS-ami kierował?

Opublikowano

Turdzi ale A4 czy to 2.0 czy 3.0tdi nie jest stworzone do jazdy po krętej drodze :P i to i to ma klocek pod maska z przodu a 3.0tdi to silniczek na trasy

Ja sie z tym nie zgodze, akurat u mnie nie ma aktywnego dyfru ale w poprzednim aucie miałem i niesamowicie sie jezdziło. w ogóle nie było czuc cięzaru z przodu

Opublikowano (edytowane)

Turdzi ale A4 czy to 2.0 czy 3.0tdi nie jest stworzone do jazdy po krętej drodze :P i to i to ma klocek pod maska z przodu a 3.0tdi to silniczek na trasy

Ja sie z tym nie zgodze, akurat u mnie nie ma aktywnego dyfru ale w poprzednim aucie miałem i niesamowicie sie jezdziło. w ogóle nie było czuc cięzaru z przodu
Ja nie mowię ze sie zle jeździ audi ...daleki jestem od krytyki ...ale dalej sa to samochody do jazdy na codzień i nikt raczej nie myśli o testach a4 dla zwykłego zjadacza chleba na nurburgringu zeby jak najlepiej ustawić zawieszenie do jazdy po zakrętach :P to auto ma byc jak najbardziej uniwersalne za co wlasnie ludzie je kochają Edytowane przez dziadek
Opublikowano

to auto ma byc jak najbardziej uniwersalne za co wlasnie ludzie je kochają

Dokładnie

Opublikowano

Dokładnie miałem 3 spotkania raz z RS4 B7 i dwa razy z B8 i w żadnym wypadku nie zostalem jakoś strasznie odjechany.

Gonilem się po kretej drodze i na najdłuższych prostych nie odjedzaly mi na więcej niz dwie długości a same wyjścia z zakrętów ja miałem zdecydowanie szybsze. Dla mnie totalne nieporozumienie jak na 450 KM o ile wogle je maja.

Zawieszeniwo nie miałem specjalnie problemu bo u mnie większość komponentów tez pochodzi z tego modelu.Dla mnie totalna porażka.

A może to tylko ty się z nimi goniłeś a oni z Tobą nie ? ;)

Opublikowano

Dokładnie miałem 3 spotkania raz z RS4 B7 i dwa razy z B8 i w żadnym wypadku nie zostalem jakoś strasznie odjechany.

Gonilem się po kretej drodze i na najdłuższych prostych nie odjedzaly mi na więcej niz dwie długości a same wyjścia z zakrętów ja miałem zdecydowanie szybsze. Dla mnie totalne nieporozumienie jak na 450 KM o ile wogle je maja.

Zawieszeniwo nie miałem specjalnie problemu bo u mnie większość komponentów tez pochodzi z tego modelu.Dla mnie totalna porażka.

Może i tak było, ale zależy od tego kto tymi RS-ami kierował?

Oczywiście kierowca ma znaczenie ale jak widzisz ze auto na wejściach z zakrętu i prostych nie ma mocy to wkładka mięsna tu i tak nic nie zmieni. Z jednym z właścicieli nawet rozmawiałem bo mieszka w sąsiedztwie i się chłopak załamał zwłaszcza jak usłyszał co jest przyczyna w aucie za tyle pieniędzy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...