Patrox Opublikowano 20 Września 2014 Autor Opublikowano 20 Września 2014 Do pełni szczęscia chciałby body kit od RS4, szcególnie te wybrzuszone przednie błotniki. Choruje na to i gdybym trafił wszystko w kolorze to chyba bym sie zdecydował
dobry1 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Chcesz i masz http://allegro.pl/audi-a4-rs4-lift-8k-przod-maska-zderzak-lampy-lz3m-i4581822840.html
skrab Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 (edytowane) A czym ten przód sie rożni od przodu Patroxa? Według mnie niczym. Edytowane 20 Września 2014 przez skrab
black4 Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 Na tych kołach jest bajka Auto prezentuje się pięknie ! Zwłaszcza w tym dosyć rzadkim na A4 B 8,5 lakierze (to zdaje się Misano?) Jedyne co rozważyłbym na Twoim miejscu to polakierowanie tych felg RS4 B7 w tytanie tak jak poniżej: http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/audi-rs4-felge-9x19-et29-original-a4-s4-a6-s6-rs6-titan/233726219-223-6338 Na tym setupie było by perfect Pozdrawiam i gratuluje pięknej maszyny !
dobry1 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 A czym ten przód sie rożni od przodu Patroxa? Według mnie niczym. Kolego Rs 4
Patrox Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 A czym ten przód sie rożni od przodu Patroxa? Według mnie niczym. Główie RS4 ma poszerzone błotniki z ostrymi rysami . To w połaczeniu z tym kolorem wyglada super
kristof2009 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Mały update kół, ciągle nie było czasu wlepic zdjęc na tych kołach a mam już je kilka miesięcy, jeździły w srebrnej A4.Zdjęcia robione ze sr** phona :yr8tcdhc.jpg ladnie wyglada na tych axe ex 15 p.s. ty tez tak dlugo na nie czekales od zamowienia ??? Mały update kół, ciągle nie było czasu wlepic zdjęc na tych kołach a mam już je kilka miesięcy, jeździły w srebrnej A4. Zdjęcia robione ze sr** phona : http://s7.directupload.net/images/140920/yr8tcdhc.jpg http://s14.directupload.net/images/140920/9dthjbmk.jpg http://s14.directupload.net/images/140920/w8dirgo7.jpg http://s14.directupload.net/images/140920/outbezf8.jpg http://s14.directupload.net/images/140920/u33jciuw.jpg ladnie wyglada na tych axe ex 15 p.s. ty tez tak dlugo czekales od zamowienia ?
Patrox Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 Mały update kół, ciągle nie było czasu wlepic zdjęc na tych kołach a mam już je kilka miesięcy, jeździły w srebrnej A4. Zdjęcia robione ze sr** phona : yr8tcdhc.jpg ladnie wyglada na tych axe ex 15 p.s. ty tez tak dlugo na nie czekales od zamowienia ??? Mały update kół, ciągle nie było czasu wlepic zdjęc na tych kołach a mam już je kilka miesięcy, jeździły w srebrnej A4. Zdjęcia robione ze sr** phona : http://s7.directupload.net/images/140920/yr8tcdhc.jpg http://s14.directupload.net/images/140920/9dthjbmk.jpg http://s14.directupload.net/images/140920/w8dirgo7.jpg http://s14.directupload.net/images/140920/outbezf8.jpg http://s14.directupload.net/images/140920/u33jciuw.jpg ladnie wyglada na tych axe ex 15 p.s. ty tez tak dlugo czekales od zamowienia ? Tak, prawie 3 miesiące
turdzi Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Do pełni szczęscia chciałby body kit od RS4, szcególnie te wybrzuszone przednie błotniki. Choruje na to i gdybym trafił wszystko w kolorze to chyba bym sie zdecydował Fakt auto piękne szkoda tylko że jest zdyskwalifikowane przez silnik. Trochę lipa , auto za tyle kasy a na kretej drodze nie jest w stanie odjechać od 2.0 TFSI po koksie. Mam tylko nadzieję że sie opamietaja i B9 RS4 będzie V6 biturbo.
dziadek Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Turdzi ale A4 czy to 2.0 czy 3.0tdi nie jest stworzone do jazdy po krętej drodze i to i to ma klocek pod maska z przodu a 3.0tdi to silniczek na trasy Edytowane 21 Września 2014 przez dziadek
Gibons Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Jemu chodzilo chyba o porownanie 2.0TFSI VS RS4 b8
turdzi Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Dokładnie miałem 3 spotkania raz z RS4 B7 i dwa razy z B8 i w żadnym wypadku nie zostalem jakoś strasznie odjechany. Gonilem się po kretej drodze i na najdłuższych prostych nie odjedzaly mi na więcej niz dwie długości a same wyjścia z zakrętów ja miałem zdecydowanie szybsze. Dla mnie totalne nieporozumienie jak na 450 KM o ile wogle je maja. Zawieszeniwo nie miałem specjalnie problemu bo u mnie większość komponentów tez pochodzi z tego modelu.Dla mnie totalna porażka.
edraven Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 A co zrobisz z tylnymi błotnikami jak będziesz chciał wsadzić body z RSa? no chyba nie będziesz haratał dobrej blachy! Chyba że w B8 RS tył nie jest napompowany?
Kodzak33 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Dokładnie miałem 3 spotkania raz z RS4 B7 i dwa razy z B8 i w żadnym wypadku nie zostalem jakoś strasznie odjechany. Gonilem się po kretej drodze i na najdłuższych prostych nie odjedzaly mi na więcej niz dwie długości a same wyjścia z zakrętów ja miałem zdecydowanie szybsze. Dla mnie totalne nieporozumienie jak na 450 KM o ile wogle je maja. Zawieszeniwo nie miałem specjalnie problemu bo u mnie większość komponentów tez pochodzi z tego modelu.Dla mnie totalna porażka. Może i tak było, ale zależy od tego kto tymi RS-ami kierował?
Patrox Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 Turdzi ale A4 czy to 2.0 czy 3.0tdi nie jest stworzone do jazdy po krętej drodze i to i to ma klocek pod maska z przodu a 3.0tdi to silniczek na trasy Ja sie z tym nie zgodze, akurat u mnie nie ma aktywnego dyfru ale w poprzednim aucie miałem i niesamowicie sie jezdziło. w ogóle nie było czuc cięzaru z przodu
dziadek Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Turdzi ale A4 czy to 2.0 czy 3.0tdi nie jest stworzone do jazdy po krętej drodze i to i to ma klocek pod maska z przodu a 3.0tdi to silniczek na trasyJa sie z tym nie zgodze, akurat u mnie nie ma aktywnego dyfru ale w poprzednim aucie miałem i niesamowicie sie jezdziło. w ogóle nie było czuc cięzaru z przoduJa nie mowię ze sie zle jeździ audi ...daleki jestem od krytyki ...ale dalej sa to samochody do jazdy na codzień i nikt raczej nie myśli o testach a4 dla zwykłego zjadacza chleba na nurburgringu zeby jak najlepiej ustawić zawieszenie do jazdy po zakrętach to auto ma byc jak najbardziej uniwersalne za co wlasnie ludzie je kochają Edytowane 21 Września 2014 przez dziadek
Patrox Opublikowano 21 Września 2014 Autor Opublikowano 21 Września 2014 to auto ma byc jak najbardziej uniwersalne za co wlasnie ludzie je kochają Dokładnie
edraven Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Dokładnie miałem 3 spotkania raz z RS4 B7 i dwa razy z B8 i w żadnym wypadku nie zostalem jakoś strasznie odjechany. Gonilem się po kretej drodze i na najdłuższych prostych nie odjedzaly mi na więcej niz dwie długości a same wyjścia z zakrętów ja miałem zdecydowanie szybsze. Dla mnie totalne nieporozumienie jak na 450 KM o ile wogle je maja. Zawieszeniwo nie miałem specjalnie problemu bo u mnie większość komponentów tez pochodzi z tego modelu.Dla mnie totalna porażka. A może to tylko ty się z nimi goniłeś a oni z Tobą nie ?
turdzi Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Dokładnie miałem 3 spotkania raz z RS4 B7 i dwa razy z B8 i w żadnym wypadku nie zostalem jakoś strasznie odjechany. Gonilem się po kretej drodze i na najdłuższych prostych nie odjedzaly mi na więcej niz dwie długości a same wyjścia z zakrętów ja miałem zdecydowanie szybsze. Dla mnie totalne nieporozumienie jak na 450 KM o ile wogle je maja. Zawieszeniwo nie miałem specjalnie problemu bo u mnie większość komponentów tez pochodzi z tego modelu.Dla mnie totalna porażka. Może i tak było, ale zależy od tego kto tymi RS-ami kierował? Oczywiście kierowca ma znaczenie ale jak widzisz ze auto na wejściach z zakrętu i prostych nie ma mocy to wkładka mięsna tu i tak nic nie zmieni. Z jednym z właścicieli nawet rozmawiałem bo mieszka w sąsiedztwie i się chłopak załamał zwłaszcza jak usłyszał co jest przyczyna w aucie za tyle pieniędzy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się