Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem przy odpalaniu ! pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie ,

Może ktoś mi pomoże >> mam problem z odpaleniem po dłuższym postoju .... tzn rano pali od strzała a gdy zajadę do pracy (10 godzin stoi ) to już trzeba dłuższa chwile kręcić zęby załapał .... później pali od strzała ...

bylem u mechanika podłączył pod komputer lecz błędów zero kat wtrysków ok

akumulator nowy ,nowe świece, zapowietrzać się tez nie może bo jest wstawiony zaworek

dodam też ze gdy dłużej kręcę z tylu pojawia się siwy dym (ale to chyba normalne )

Audi a4 b6 2.5 quattro 2002 rok

Proszę o jaka poradę co robić :) z góry dziękuje ! :)

Edytowane przez Giezo
Opublikowano

Gdybyś miał uzupełniony profil to byłoby łatwiej.2,5 ale diesel,benzyna. Jeśli benz.to czy jest gaz????

Opublikowano

zaraz to zrobię ;) 2.5 diesel

Opublikowano

Kąt wtrysku konkretnie jaki??

Pęcherzyków nie ma mimo zaworka w przezroczystym przewodzie??

Logi 004bs jak można prosić na forum :D

Opublikowano

Jacek, 2.5 benzyny nie ma w Audi to jak może o niej pisać?

Opublikowano

rozrusznik sprawdzales?

Opublikowano

co do konta wtrysków to parametrów nie mam ... (mechanik mówił ze są dobre )

a co do rozrusznika ... hmmm gdyby rozrusznik to by i rano raczej tak samo odpalała

Opublikowano (edytowane)

Trzeba go podpiąć i sprawdzić jaki jest :wink: blok 004 plus 004bs :)

Edytowane przez KrzysiekA4
Opublikowano

oki zrobię to w następnym tyg ... :)

Opublikowano

Mam to samo. Tzn. tak myślę. Wygląda to tak, że po nocy odpala na zimnie od razu. Jak postoi trochę i ostygnie dość mocno, ale nie tak, jak przez całą noc, to nie załączają się świece i w rezultacie troszkę dłużej kręci przy odpalaniu. Powodów takiego zachowania może być kilka, z umierającą pompą VP44 włącznie, ale u mnie pompa jest po regeneracji w serwisie Boscha, czujnik temperatury zew./płynu chłodzącego nowy, nowy wtrysk sterujący, kąt wtrysku poprawny i problem nadal występuje..

Myślę, że dobrym sposobem byłoby przeprogramowanie ECU tak, by przy wyższej temperaturze niż fabrycznie ustawiono, wysyłał sygnał do załączenia świec. Gdy świece się załączą nawet na krótką chwilę, pali od strzała. Oczywiście mówimy o zimie. latem czy przy takich temperaturach, jak teraz nie ma żadnych problemów.

Opublikowano

Stawiał bym na kont wtrysku w ciemno miałem podobny problem po wymianie rozrządu rano pali ok po 8 godzinach w pracy trzeba było kręcić jak bym odpalił ciągnik mechanik twierdził że ustawił kont wtrysku a tak naprawdę to na mazak tylko. kupiłem kabel sprawdziłem i co? oczywiście 3.0 ATDC stanowczo za późny poszukam info na forum i znalazłem ze niby powinno być na 2.0 ATDC przedstawiłem ale wiele nie pomogło aż w końcu ustawiłem jak najbliżej 0 obecnie mam 0.4 ATDC i żadko kiedy muszę troszkę dłużej zakręcić rozrusznikiem polecam najpierw sprawdzić ten kad a najwżyj później szukać dalej jeśli to nie pomoże

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...