Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7] S4 V8 Supercharger


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Są już oficjalne dane:

AWE_SC_S4_HP_TQ.jpg

496Hp / 434Nm

"AWE Car - Puts down about 376awhp and is running ~6psi of boost. The kit will be ~8k but is not ready to buy yet. They are still doing final touches but want everyone to know that the hardware is ready

ASP Car - Puts down 400awhp and runs great ~10psi on a twin screw type blower. The kit will be ~12k but includes the FMIC. "

Opublikowano

malik bierz :) będziesz rsy wciągał :> zamontujemy sami u pozia w garażu..poź wystawi gwarancje..

Opublikowano

Malik - jak już kupisz tą sprężarke i będziesz chciał poprawić hamulce to daj znać - mam kolesia który srzedaje porszaki i przy okazji handluje częściami do nich - przy 500 koniach przydałyby Ci się hantle od GT2 - jakieś ceramiki... - gwarantuje że zapłacisz za nie mniej niż za kompresor... - tak z ciekawostek - koleś w 2007r sprzedał więcej samochodów tej marki niż wszystkie salony Porscha w Polsce razem wzięte :gwizdanie:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzięki za sugestie. Myślę jednak, że na dzień dzisiejszy spasuję. 340Hp na razie powinno mi wystarczyć. Jak zacznie brakować mocy po kilku miesiącach to zacznę rozgląać się za rozbudową.

Opublikowano

Po przejsciu z 190ps w dizlu to 340 w benzynie to i tak bedzie dla Ciebie szok :wink4:

Opublikowano

módl sie o 300km

Opublikowano

módl sie o 300km

:decayed:
Opublikowano

Na rynek amerykański te silniki są wyżyłowane na 360ps. Zobaczymy ile z tego zostało :)

Opublikowano

Na rynek amerykański te silniki są wyżyłowane na 360ps. Zobaczymy ile z tego zostało :)

no i jak doliczysz naszą benzynke to wyjedzie z 375 :rolleyes:

Opublikowano

W S4 B6 były problemy z serią (grzanie), ale w B7 podobno już jest OK.

Opublikowano

No Malikusie jak zapodasz kompresor to bije czołem o podłoge :good:

Opublikowano

Malik hehe konkretna decyzja :naughty:

Ale z EVO 9 nie ma szans...ja na pewnym spocie na Cargo widziałem pojedynek EVO 9 GT340 z Audi RS4 B5 podkręconym na 460KM i EVO wygrało o długość RS'a :good:

EVO to EVO :cool1:[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 21:23_________________________________________________Wszystko pięknie ładnie tylko te 496KM są pod warunkiem że seria S4 ma te 344KM i trzyma moc.... :gwizdanie:

Opublikowano

No Malikusie jak zapodasz kompresor to bije czołem o podłoge :good:

będe odrazu za Toba :)

Opublikowano

Malik hehe konkretna decyzja :naughty:

Ale z EVO 9 nie ma szans...ja na pewnym spocie na Cargo widziałem pojedynek EVO 9 GT340 z Audi RS4 B5 podkręconym na 460KM i EVO wygrało o długość RS'a :good:

EVO to EVO :cool1:[br]Dopisany: 03 Październik 2008, 21:23_________________________________________________Wszystko pięknie ładnie tylko te 496KM są pod warunkiem że seria S4 ma te 344KM i trzyma moc.... :gwizdanie:

Te RS4 bylo na blachach WK?? kolor taki jak ten?? klik?? jeśli tak to ja się nie dziwie :P

Opublikowano

Nie nie, nie było na blachach WK, WK to Ursus a ja jestem z Ursusa i znam Jacka właściciela srebrnej RS4 na WK on ma seryjną moc jak na razie seryjną...idzie zima i idą mody...ale na spotach w tym roku była seria.

Wspomniane przez emnie RS4 jest na blachach WPI...również w srebrnym kolorze...

Opublikowano

hmm fajna sprawa..... :> ale czy to zda egzamin hmm

Opublikowano

Czerwona kreska (S4 z kompresorem), zielona (RS4 fabryczne), niebieska (S4 fabryczne)

S4_SC_v_RS4_v_stock2.jpg

Testy na benzynie 91 oktanów (niestety taką c**jnię tankują w USA jak sam miałem się okazję przekonać, a 93 oktany to najlepsza jaką znajdziecie)

Poniżej kilka filmików.

Auto jadące z kamerą to fabryczne RS4 B7 Sedan. Filmowane za oknem jest czarne S4 B7 Avant z kompresorem.

Video #1 (rolowany start, S4 daje sygnał do startu).

http://s426.photobucket.com/albums/pp348/Sean-VF/Audi%20A4/?action=view&current=MOV06339.flv

Video #2 (rolowany start, RS4 daje sygnał do startu).

http://s426.photobucket.com/albums/pp348/Sean-VF/Audi%20A4/?action=view&current=MOV06340.flv

Robi wrażenie :)

Opublikowano

91 to nie jest liczba oktanów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...