stempel72 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Proponuję darmowe woskowanie megłejersem A czy będzie dzięki temu szybsza ?? :decayed: :decayed: naturalnie powietrze bedzie berdziej opływało sliske auto a najlepiej to go całego plakem nasmaruj to dopiero będzie opływowe A kto potem zdechłe muchy poodrywa Poziek, ja czytam twoje posty jak mi wpadną na blat, ale sieczke to czasem piszesz.
Flyer Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Czym Ty chłopie tera jeździć będziesz, przecież beemki to chu...ja se nie kupisz Z tego co wiem to juz szuka B6 2.5 V6 TDI, ale tym razem QUATTRO
poziek Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Poziek, ja czytam twoje posty jak mi wpadną na blat, ale sie czke to czasem piszesz. Jak byś czytał uważniej to wiedziałbyś, że za jakiś czas, jak już będę starszym pierdzielem z brzuszkiem to kupie sobie 3.0tdi zrobie czip u Rogala i będę sobie pyrkał po szosach jak król A na razie sieczka :kox: Czym Ty chłopie tera jeździć będziesz, przecież beemki to chu...ja se nie kupisz Z tego co wiem to juz szuka B6 2.5 V6 TDI, ale tym razem QUATTRO Stary pierdziel w dizlu :kox:
stempel72 Opublikowano 6 Listopada 2009 Opublikowano 6 Listopada 2009 Buba - pisze się ch...j a nie h...j !! Do szkoły chłopie nie chodziłeś Poziek, z tym 3.0 TDI to niezły pomysł, a 4.2 TDI to już nieżle zapie...a. Ale narazie takie auta mnie nie rajcują A z 2.5 TDI to chyba nie najlepszy pomysł jest, oby utrzymanie tego gnojowoza nie kosztowało więcej niż eSki.
AndyN Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 (...) A z 2.5 TDI to chyba nie najlepszy pomysł jest, oby utrzymanie tego gnojowoza nie kosztowało więcej niż eSki. Na pewno będzie drożej, na pewno.
gregory Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 do nexii wsiądzie Wróbel eeee nie wierze ,hyhyhy bryki z USA tez niby nie skręcają , a ostatnio wróbel wymiatał mustangiem i jak pamiętam był mocno zdziwiony, pozytywnie. To był Shelby GT500 :gwizdanie: swoją drogą do czego ma prowadzić ta dyskusja jak ziomy piszą, że E9 ma turbodziurę kiedy to najszybciej wkręcająca się benzyna może jechałeś jakimś padniętym ? Dual Scroll też robi swoją robotę, jakby nie było :gwizdanie: Apropo Wróbla to nie jest on zawsze najlepszy :gwizdanie: Czasem go ktoś objedzie. Jak już OT to OT. Poziek mamy na spotach SG- CZARNE B6Q 1.8T na pełnym GT28RS i programem by Compsport Jak na razie na 1Bar zapitala na prostej podobnie do mojego, ale będzie 1.3Bar :gwizdanie: Czyżby nowy następca siwka. Pewnie coś słyszałeś o tym B6 :gwizdanie:
miron78 Opublikowano 7 Listopada 2009 Opublikowano 7 Listopada 2009 Jak już OT to OT. Poziek mamy na spotach SG- CZARNE B6Q 1.8T na pełnym GT28RS i programem by Compsport Jak na razie na 1Bar zapitala na prostej podobnie do mojego, ale będzie 1.3Bar :gwizdanie: Czyżby nowy następca siwka. Pewnie coś słyszałeś o tym B6 potwierdzam
poziek Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 pewnie jakieś padło niech jedzie na jakiś oficjalny czas zobaczymy, co to potrafi :kox:
miron78 Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 pewnie jakieś padło niech jedzie na jakiś oficjalny czas zobaczymy, co to potrafi :kox: skończy projekt to pewnie pojedzie
poziek Opublikowano 8 Listopada 2009 Opublikowano 8 Listopada 2009 skończy projekt to pewnie pojedzie czekam cierpliwie, dziwnie spokojny
gregory Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 pewnie jakieś padło niech jedzie na jakiś oficjalny czas zobaczymy, co to potrafi :kox: Myślisz, że pełne GT28RS z A/R ~0.87 będzie gorsze od twojego Eliminatorka :> Zobaczymy zresztą co pokaże samo auto, no i Compoty bo tam prawdopodobnie będzie ponowne strojenie na 1.3Bar.... .
Buba Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 pewnie jakieś padło niech jedzie na jakiś oficjalny czas zobaczymy, co to potrafi :kox: Myślisz, że pełne GT28RS z A/R ~0.87 będzie gorsze od twojego Eliminatorka :> Zobaczymy zresztą co pokaże samo auto, no i Compoty bo tam prawdopodobnie będzie ponowne strojenie na 1.3Bar.... . Czy one nie byla czasem kiedys na allegro do sprzedania??
poziek Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Myślisz, że pełne GT28RS z A/R ~0.87 będzie gorsze od twojego Eliminatorka :> http://www.mjbmotorsport.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/b6a4dragtimedatabase.htm rozejrzyj się i sobie odpowiedz sam :naughty: :naughty:
gregory Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Myślisz, że pełne GT28RS z A/R ~0.87 będzie gorsze od twojego Eliminatorka :> http://www.mjbmotorsport.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/b6a4dragtimedatabase.htm rozejrzyj się i sobie odpowiedz sam :naughty: :naughty: Z tego co wiem i widać też w tej tabeli to tam nie mają za bardzo softów pod konkretne turba, więc strojenia od podstaw nie ma tam może połowa aut, tylko wgrywają gotowce. GTRS, GT28RS, GT2871r jeździ na tym samym sofcie :gwizdanie: Revo BT, mimo iż to inne turbo o różnej wydajności. No ale widać, że na GT28RS można zrobić 12,7 ,a na GTRS-Eliminator 13,1 więc różnica jest. Poza tym to ubogie te dane w tabeli bo podane jest np. tylko GT28RS, a tych turbo jest kilka rodzajów z różnymi A/R. Tak więc jak sam widzisz ta tabelka jest poglądowa i nie jest jakąś wyrocznią :gwizdanie: GT2X-Eliminator robi 13,3 Nieźle. Biorąc pod uwagę, że to w B6 to w B5 będzie nieco lepiej bo jest lżejsze
poziek Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Nie wiem czy ty widzisz ale dwa najlepsze czasy są na eliminatorach
gregory Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Nie wiem czy ty widzisz ale dwa najlepsze czasy są na eliminatorach Nie rozumiesz o co mi chodzi. Chodzi o to, że pełne GT28RS ma nieco większą wydajność jednak niż GTRS-Eliminator, a jeśli oba jeżdżą na sofcie który był napisany pod GTRS-Eliminator to GT28RS nie osiągnie swojej max wydajności raczej bo soft może nie pozwolić. No i jak już napisałem nie ma podanych A/R tych turbin w tej tabeli. Poza tym to tak jak już napisałem GTRS-Eliminator ma A/R 0.64, a GT28RS powiedzmy 0.87 . Jasne jest więc że to z A/R 0.87 będzie miało większą wydajność i pozwoli na więcej. Zresztą co mu tu będziemy dużo gadać wszystko zależy od konkretnego motora w jakim jest stanie jak wystrojony i jak wysoko się go da zakręcić do tego. A życie pokaże co pokaże B6 z Świętochłowic :gwizdanie: Ja mam teraz wałki z ADR założone i silnik kręci się do 7k Rpm bardzo lekko, o wiele lżej niż na seryjnych wałkach Na seryjnych powyżej 6k Rpm czuć było że się już przypychał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się