Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spotkania w środkowej części Anglii-pogaduchy


domjenick

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

spoko Domjenick wierze...ale masz jeszcze troche czasu zeby to nadrobic,a jak nie to dam Ci sie karnac swoim-to powinno cie zmotywowac.Moze uda mi sie do tego czasu zalozyc DV forge Splitter i nowy N75 bo troche boostu mi brakuje :disgust:

Oooo nastepny chetny (koperek86) :good:

a na ile wykreciles silniczek u mnie bez chipa sam podrasowalem na 265 niuta,ale jak temperaturka podskoczyla,to ostatnio bylo 262 max

dlubniete cos tam jest,ale bez chipa,ale powiem Ci ,ze k**wa mysle o tym,zeby cos z tym zrobic,bo wyprzedzac to ja ,a nie mnie... :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna prosic o przedstawienie jakiegos planu spotkania z uwzglednieniem godzin?

spotkanie na miejscu o 16,potem prezentacja aut,reporterzy,telewizja etc,potem Ci ,co spia w hotelu ,jada tam zostawic rzeczy i powrot na grilla-reszta to sie zobaczy... :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na ile wykreciles silniczek u mnie bez chipa sam podrasowalem na 265 niuta,ale jak temperaturka podskoczyla,to ostatnio bylo 262 max

dlubniete cos tam jest,ale bez chipa,ale powiem Ci ,ze kurfa mysle o tym,zeby cos z tym zrobic,bo wyprzedzac to ja ,a nie mnie... naughty naughty

Domjenick ja mam remap APR,powinno byc tyle co mam w podpisie,ale na Dyno niebylem :wallbash: Szczerze to niewydaje mi sie zeby tyle bylo dlatego szponce dalej :>

Tutaj masz linka: http://www.awesome-gti.co.uk gdzie robilem ten remap,ogolnie maja troche gratow do audi.Firma jest z Manchesteru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400£ z groszami i zadnych gratow niewymienialem i o dziwo DV jeszcze zyje choc niedomaga a minal juz prawie rok.Cale info masz w linku ktory podalem,mam nadzieje ze przyda sie nietylko Tobie :wink4:

Wysłany przez: CWK_S_L_A_Y

Chłopaki - a jak się prezentuje odległość hotelu od miejsca grillowania ??

He,he dobrze kombinuje :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samym pogramem mozna zrobic lekko ponad 200 koni na seryjnych gratach,ale 375 niuta,na k03-niemozlwe...niestety,maksymalnie na k03 to 260/270 niuta choc slyszalem o 300...ale w Angli jest taki standard,jak napisalem wczesniej

moznaby i ponad dwiescie koni,ale to musi dmuchnac i jeszcze utrzymac,a k03 dmuchnie max w peaku 1,4 i bedzie spadac do 1,2 -jak jest zdrowy silnik,standardowo programem robi sie od 1 bara do 1,2

wiecej koni, to juz trzeba intercooler wiekszy,dolot,filter,kolektor wydechowy

jak chcesz to sprawdzic,to VAG-bloki pomiarowe,kanal 115 mierzy cisnienie doladowania i kanal 120 mierzy niutonometry-w przyblizeniu bedziesz wiedzial co i jak :wink4:

a'propos-jaki OT-tutaj gadamy o wszystkim :wink4:[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2009, 18:58_________________________________________________t masz linka porownania osiagow na roznych turbinach http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=179590

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi koledzy :)

Na tą chwilę z AKP lecą 3 A6-ki. Na razie ludziska myślą, może się namyślą i dołączą.

Co do przymiarek na kresce to z ciekawości można przymierzyć się i porównać namacalnie różnice pomiędzy różnymi modelami, np. 2,5 TDI standard vs. 1,9 TDI zRogalowany :wink4: itp.

Przy okazji będę prosił VAG-owców o małą pomoc (potrzebuję tylko sprawdzić skrzynkę w grupach 10, 11 czy trzyma adaptację, sprawdzić, czy dalej V42 wrzeszczy (czujnik temp. wnętrza), uruchomić kilka malutkich ogólnie dostępnych tricków :wink4: itp. A jak by można było zalogować 004, 008 oraz 011 dynamicznie, by zobaczyć ile koksu dołożono to by było super. Auto jest serwisowane w Sserwis w PL i ostatnio dostałem grubą madyfikację skrzyni i softu silnika - chcę sprawdzić na czym polegają mody i czy faktycznie Stefan (Batory) został zakoksowany :wink4:

Co do spotu to planuję nockę w hotelu i nie wiem ile ludzisk myśli podobnie :)

pozdr.

ps. Jak by coś to mam interfejs USB OBD II wraz z VAG 409.1 na płytce. Kupiłem nówkę i dałem ciała bo laptop przecież Vistą gryzie i kabelek (tylko do Win. XP i VAG 311.2 lub 409.1)do odsprzedania (14 f) lub w zamian za browarków parę lub po paru głębszych w prezencie :afro: . Mogę dołożyć naklejkę klubową AKP z gekonem :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400£ z groszami i zadnych gratow niewymienialem i o dziwo DV jeszcze zyje choc niedomaga a minal juz prawie rok.Cale info masz w linku ktory podalem,mam nadzieje ze przyda sie nietylko Tobie :wink4:

fajnie, ze masz remap, ale za 400f mozna zrobic remap z testem na hamowni. nie bylo takiej firmy kolo Ciebie? pod Londkiem robia za 400f + test przed i po, wiec sa wykresy na porownanie (i dla potomnych) :wink4:

ja tez z checia zrobilbym remap (co prawda to tylko AVF) ale mam multitronic i boje sie troche o skrzynie :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

400£ z groszami i zadnych gratow niewymienialem i o dziwo DV jeszcze zyje choc niedomaga a minal juz prawie rok.Cale info masz w linku ktory podalem,mam nadzieje ze przyda sie nietylko Tobie :wink4:

fajnie, ze masz remap, ale za 400f mozna zrobic remap z testem na hamowni. nie bylo takiej firmy kolo Ciebie? pod Londkiem robia za 400f + test przed i po, wiec sa wykresy na porownanie (i dla potomnych) :wink4:

ja tez z checia zrobilbym remap (co prawda to tylko AVF) ale mam multitronic i boje sie troche o skrzynie :confused4:

Jak sie spotkamy to aż do znudzenia mogę rzeźbiźć tutoriały o multitroniku - jedyne co można zrobić to - zakładając doskonały stan twojej skrzyni - to poprawić charakterystykę momentu obrotowego i podnieść moc - masz AVF a więc ryzyko padaczki twojej skrzyni jest dużo mniejsze niż w V6 TDI, ale i tak lepiej nic nie robić - i tak prędzej czy później zaliczy pada, czego nikomu nie życzę. JA u siebie mam dokonane zmiany o których wspomniałem, ale robił to Sopa w Sserwisie po wcześniejszych zmianach w skrzyni, upewnieniu się co do jej stanu i możliwości a także silnika i całego układu przeniesienia napędu. Zresztą pokaże co i jak w Bradford.

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawel,jak masz kabel od 409-dam Ci instalki 303,lub 312 z generatorem kodow-dla diagnozy wystarczy :wink4: tez mam do 409,1 i na viscie hula,az milo... :naughty: :naughty: :naughty:[br]Dopisany: 21 Czerwiec 2009, 23:41_________________________________________________

Na tą chwilę z AKP lecą 3 A6-ki. Na razie ludziska myślą, może się namyślą i dołączą.

...no to jeszcze troche czasu jest do namyslu-kto zechce-wiadomo,ze mile widziany... :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc, tak sie napalilem, przeczytalem caly watek i jest maly problem... mosialbym zabrac moich synkow ,a nie widze zeby sie ktos z dziecmi wybieral :confused4:

no jak to nie-przecierz ja biore mojego 4-letniego syna :wink4:

dzieci-to nie problem-moj ze mna jezdzi caly czas... :cool1:[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2009, 08:13_________________________________________________jak cos,to dopisze Was do listy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...