marcindlug Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) garrett gt2x, frankenturbo bez zmiany wiekszosci elementow ktore masz jzu zrobione, rzezba na td04, ewentualnie absolutnie gorna granica dla k03s (chyba ) rowniez przy seryjnych gratach wtryski 380cc, 440cc beda z zapasem Edytowane 12 Października 2014 przez marcindlug
pedro84111 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Również chciałbym podnieść moc tak do ok.220km ale posiadam skrzynie automatyczna, czy jest to możliwe z taka skrzynia ? Jesli tak to trzeba cos przy niej zrobic lub ustawić. I co trzeba wymienic w aucie aby uzyskac taka moc ?
Dev Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Wymienic musisz turbo wtryski IC oraz soft Skrzynia powinna wytrzymac bez problemu
przemek11 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 Dev a tak przy okazji, wtryski do LPG jakie mam czyli hana niebieskie to juz zaliczaja sie jako "większe wtryski" ?
MrTea Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 niebieskie hany to większe wtryski... do 260ps powinny dać rade jaki masz reduktor?
przemek11 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 czyli np na ori turbo do niego jakis FIMC, te wtryski co mam i soft to ile powinno dać się z tego wyciągnąć? reduktor KME CHYBA, nie jestem pewien
marcindlug Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Dev a tak przy okazji, wtryski do LPG jakie mam czyli hana niebieskie to juz zaliczaja sie jako "większe wtryski" ? nie wiem dlaczego ale wydaje mi sie ze chodzi o wieksze wtryski benzyny nie znam sie na gazie ale chyba auto musi poprawnie pracowac w pelnym zakresie obrotow na benzynie zanim zacznie sie zabawa z lpg
przemek11 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 no ja też ne wiem, dlatego własnie pytam o to czy wystarcza juz wtryski na lpg jakie mam i czy to juz jest jako "wieksze wtryski" czy benzyne tez msuze zmieniać u mnie PB słuzy tylko do odpalania i jechania kawałek zanim sie zagrzeje odpowiednio do gazu. wiec nie wiem jak to jest
marcindlug Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 moim zdaniem musisz wymienic rowniez wtryski benzynowe i wystroic na nich auto. co zrobisz jak gdzies zabraknie ci lpg? bedziesz jechal do 2tys obrotow?
przemek11 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 nie wiem, nie powiem Ci niech wypowiedzą się Ci którzy wiedzą co i jak
Dev Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Najpierw robisz porządek z Pb potem z LPG, inaczej będą problemy
MrTea Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Dokładnie, po mimo że będziesz miał LPG wydajne np. na 250ps a układ paliwowy na 200ps to nie zrobisz po programie tych 250ps bo wtryski LPG mapują prace wtrysków PB. Więc takie minimalne minimum to wtryski od 1.8T BEX z teoretyczną wydajnością na 230-240ps
przemek11 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 aha, myslałem ze wtryski lpg wystarcza i pb nie trzeba koniecznie ruszac. a ile takie wtryski od BEXa +- ??
MrTea Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 150-200zł choociaż Ty masz AEB więc możesz kombinować z większymi wtryskami od Saaba czy Volvo.. będą one w ciut mniejszych pieniądzach i lepszej wydajności
pedro84111 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Kurcze jestem poczatkujacy w temacie wzrostu mocy. Mozecie mi podpowiedziec co dokladnie i gdzie kupic aby uzyskac te ok 250 km
przemek11 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 bede myslał jak sie uporam z innymi rzeczami w niej a pasuja P&P ze tak powiem? wiadome ze chyba kazdemu zalezy zeby było dobrze a tanio Kurcze jestem poczatkujacy w temacie wzrostu mocy. Mozecie mi podpowiedziec co dokladnie i gdzie kupic aby uzyskac te ok 250 km odezwij sie do gregor10 On Ci ładnie autko podpicuje
MrTea Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Grześka polecam .. sam u niego auto zrobilem
przemek11 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) No Ty własnie widze ze łądny wynik masz. 211KM 320Nm to wynik jaki chciałbym widzieć u siebie bo sądze ze róznica jest przeogromna A powiedz, co u Ciebie było robione ze z serii 150KM masz 211KM ? i ile ten mod Cię kosztował takie info napewno niejednemu sie przyda zeby mniej wiecej mniec wyobrażenie co i jak i ile to kosztuje aby taką moc osiągnąć Edytowane 28 Grudnia 2014 przez przemek11
MrTea Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Tu masz wszsytko opisane co robilem .. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/261083-18t-anb-210ps-i-320nm-k03s-wtryski-bex-dp-by-gregor10/ Generalnie na wiosnę jeszcze fmic wleci i parę drobnych pierdół co by pękło 230-240ps ..
przemek11 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Co masz na mysli pare drobnych pierdół ? Czyli co chcesz powiedzieć, że w serii został tylko dołożony DP i soft zrobiony i to Ci dało 210KM? nie zmieniałes choćby własnie wtrysków iIC też seria? Edytowane 28 Grudnia 2014 przez przemek11
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się