Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 1.8T 150KM zwiększenie mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wtryski są z BEXa turbo to hybryda od kolegi DEV, i DP .. reszta seria.

Na wiosnę fmic i finalna korekta (nie wykluczam troche wiekszych wtrysków od PB żeby był zapas )

W miedzy czasie auto dostało nowy zawór DV, N75, byc może będzie reduktor KME Gold do LPG

Opublikowano

wiadome ze chyba kazdemu zalezy zeby było dobrze a tanio :decayed:

Tak to nie ma... Jak ma byc z glowa zrobione i bezawaryjne to nie mozna oszczedzac.

Opublikowano

Wtryski są z BEXa turbo to hybryda od kolegi DEV, i DP .. reszta seria.

Na wiosnę fmic i finalna korekta (nie wykluczam troche wiekszych wtrysków od PB żeby był zapas )

W miedzy czasie auto dostało nowy zawór DV, N75, byc może będzie reduktor KME Gold do LPG

aha, no bo własnie nie dojrzałem nigdzie zeby to było napisane w tamtym poście :)

choociaż Ty masz AEB więc możesz kombinować z większymi wtryskami od Saaba czy Volvo.. będą one w ciut mniejszych pieniądzach i lepszej wydajności

chodziło mi o to :)

że jesli pasują jak kolega mówi od saba czy volvo i sa one troche tansze to lepiej zastosować takie niż drozsze a tak samo wydajne itp

Opublikowano

Mam do was pytanie bo mam dylemat. Lepiej ladowac kase w moje a4 b5 1.8t aby uzyskac te ok 250 km. Czy sprzedac je dolożyc to co mam przeznaczone na poprawe osiagów i kupic samochod ktory seryjnie ma czym jechac i pare koni w zapasie np. Kolega ma do sprzedania s6 c5 w gazie i jak dla mnie w dobrych pieniadzach.

Opublikowano

Koszta utrzymania v8 a r4 to dwie zupelnie rozne historie. To juz nawet nie chodzi o samo spalanie ;)

Opublikowano (edytowane)

Marcin powiedział Ci świętą racje :)

a to już zalezy tylko i wyłącznie od Twojej kieszeni :P



epiej ladowac kase w moje a4 b5 1.8t aby uzyskac te ok 250 km. Czy sprzedac je dolożyc to co mam przeznaczone na poprawe osiagów i kupic samochod ktory seryjnie ma czym jechac

różnica między wartością a4 b5 a s6 c5 jest napewno dużo większa niż co to włożysz w 1.8T aby wyciągnąć z niej ładną moc ;)

Edytowane przez przemek11
Opublikowano

Zrobienie 250KM to w zasadzie zaden problem. W codziennym uzytkowaniu rowniez bedzie to lagodniejsze dla kieszeni

Opublikowano

To ile moga kosztowac takie przeróbki ? Moze ktos z was ma jakies graty do sprzedania ? I co warto sprawdzic w aucie przed modyfikacjami zeby troszke sie wieksza moca nacieszyc a nie zaraz w warsztacie stac

Opublikowano

Mam turbo & wtryski

Opublikowano

To ile moga kosztowac takie przeróbki ? Moze ktos z was ma jakies graty do sprzedania ? I co warto sprawdzic w aucie przed modyfikacjami zeby troszke sie wieksza moca nacieszyc a nie zaraz w warsztacie stac

Wypadaloby ustalic w jakim stanie jest silnik - kompresja, cisnienie oleju itd. Wypadaloby zadbac o podstawowa higiene typu dobre filtry i olej, stopien zimniejsze swiece.
Opublikowano (edytowane)

stopien zimniejsze swiece.

czyli?

Mam turbo & wtryski

tak z ciekawości, ile? za to i za to

To ile moga kosztowac takie przeróbki ? Moze ktos z was ma jakies graty do sprzedania ? I co warto sprawdzic w aucie przed modyfikacjami zeby troszke sie wieksza moca nacieszyc a nie zaraz w warsztacie stac

jesli masz swoje graty dobre, to myśle że 2500zł i stukniesz 230KM no moze do 3000zł

Edytowane przez przemek11
Opublikowano

Dzieki wielkie marcindlug za odpowiedz, jutro jade do zaufanego znajomego mechanika i na spokojnie sprawdzamy kondycje mojej maszyny

Opublikowano

Nie zapomnij tez o mocniejszym sprzegle i hamulcach ;)

Opublikowano

W automacie ?

Opublikowano

Aaa widzisz ;) przeoczylem ten fakt :D w automacie chyb studzenie oleju w skrzyni jest wazne nie?

Tak czy inaczej - heble sa rownie wazne jak turbo czy inne elementy podnoszace moc :)

Opublikowano

No ważne, ale na ori heblach też pojeździ :)


Nie zapomnij tez o mocniejszym sprzegle i hamulcach ;)

jak juz ruszyłeś temat sprzęgła.

Na ile seryjne sprzegło wytrzyma?

Tak jak w moim przypadku przy AEB ?

nie wiem czy jest inne sprzęgło niż w innych modelach silnika 1.8T czy nie

Opublikowano

Pojezdzi owszem ale czy zahamuje ?

w to akurat wątpię

seryjne hamulce w AEB przestaja działać przy 80km/h gdy zaczniesz hamowac ze 150

A Ty chyba chcesz moc po to aby zap...ć a nie mulić po wiejskich druzkach co ?

Opublikowano

dev ile byś chciał za turbo i wtryski i o ile może wzrosnąć moc na tych częściach

Opublikowano

Turbo i wtryski to nie wszystko.

musisz miec jeszcze metalowego TIPa, DP, lepszy kolektor wydechowy i duzego ICka inaczej nie ma sensu sie bawic w jakies konkretne moce

Opublikowano

kurcze graty ,programy, hamulce od czego tak na prawde zacząć żeby wszysko miało ręce i nogi. moglibyście mi przedsawić co mam kupić i co wymienić, gdzie w ogole mogę odstać takie części do modyfikacji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...