MrTea Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Wtryski są z BEXa turbo to hybryda od kolegi DEV, i DP .. reszta seria. Na wiosnę fmic i finalna korekta (nie wykluczam troche wiekszych wtrysków od PB żeby był zapas ) W miedzy czasie auto dostało nowy zawór DV, N75, byc może będzie reduktor KME Gold do LPG
marcindlug Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 wiadome ze chyba kazdemu zalezy zeby było dobrze a tanio Tak to nie ma... Jak ma byc z glowa zrobione i bezawaryjne to nie mozna oszczedzac.
przemek11 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2014 Wtryski są z BEXa turbo to hybryda od kolegi DEV, i DP .. reszta seria. Na wiosnę fmic i finalna korekta (nie wykluczam troche wiekszych wtrysków od PB żeby był zapas ) W miedzy czasie auto dostało nowy zawór DV, N75, byc może będzie reduktor KME Gold do LPG aha, no bo własnie nie dojrzałem nigdzie zeby to było napisane w tamtym poście choociaż Ty masz AEB więc możesz kombinować z większymi wtryskami od Saaba czy Volvo.. będą one w ciut mniejszych pieniądzach i lepszej wydajności chodziło mi o to że jesli pasują jak kolega mówi od saba czy volvo i sa one troche tansze to lepiej zastosować takie niż drozsze a tak samo wydajne itp
pedro84111 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Mam do was pytanie bo mam dylemat. Lepiej ladowac kase w moje a4 b5 1.8t aby uzyskac te ok 250 km. Czy sprzedac je dolożyc to co mam przeznaczone na poprawe osiagów i kupic samochod ktory seryjnie ma czym jechac i pare koni w zapasie np. Kolega ma do sprzedania s6 c5 w gazie i jak dla mnie w dobrych pieniadzach.
marcindlug Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Koszta utrzymania v8 a r4 to dwie zupelnie rozne historie. To juz nawet nie chodzi o samo spalanie
przemek11 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Marcin powiedział Ci świętą racje a to już zalezy tylko i wyłącznie od Twojej kieszeni epiej ladowac kase w moje a4 b5 1.8t aby uzyskac te ok 250 km. Czy sprzedac je dolożyc to co mam przeznaczone na poprawe osiagów i kupic samochod ktory seryjnie ma czym jechac różnica między wartością a4 b5 a s6 c5 jest napewno dużo większa niż co to włożysz w 1.8T aby wyciągnąć z niej ładną moc Edytowane 29 Grudnia 2014 przez przemek11
marcindlug Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Zrobienie 250KM to w zasadzie zaden problem. W codziennym uzytkowaniu rowniez bedzie to lagodniejsze dla kieszeni
pedro84111 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 To ile moga kosztowac takie przeróbki ? Moze ktos z was ma jakies graty do sprzedania ? I co warto sprawdzic w aucie przed modyfikacjami zeby troszke sie wieksza moca nacieszyc a nie zaraz w warsztacie stac
marcindlug Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 To ile moga kosztowac takie przeróbki ? Moze ktos z was ma jakies graty do sprzedania ? I co warto sprawdzic w aucie przed modyfikacjami zeby troszke sie wieksza moca nacieszyc a nie zaraz w warsztacie stacWypadaloby ustalic w jakim stanie jest silnik - kompresja, cisnienie oleju itd. Wypadaloby zadbac o podstawowa higiene typu dobre filtry i olej, stopien zimniejsze swiece.
przemek11 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 (edytowane) stopien zimniejsze swiece. czyli? Mam turbo & wtryski tak z ciekawości, ile? za to i za to To ile moga kosztowac takie przeróbki ? Moze ktos z was ma jakies graty do sprzedania ? I co warto sprawdzic w aucie przed modyfikacjami zeby troszke sie wieksza moca nacieszyc a nie zaraz w warsztacie stac jesli masz swoje graty dobre, to myśle że 2500zł i stukniesz 230KM no moze do 3000zł Edytowane 29 Grudnia 2014 przez przemek11
pedro84111 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Dzieki wielkie marcindlug za odpowiedz, jutro jade do zaufanego znajomego mechanika i na spokojnie sprawdzamy kondycje mojej maszyny
marcindlug Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Nie zapomnij tez o mocniejszym sprzegle i hamulcach
marcindlug Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Aaa widzisz przeoczylem ten fakt w automacie chyb studzenie oleju w skrzyni jest wazne nie? Tak czy inaczej - heble sa rownie wazne jak turbo czy inne elementy podnoszace moc
przemek11 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2014 No ważne, ale na ori heblach też pojeździ Nie zapomnij tez o mocniejszym sprzegle i hamulcach jak juz ruszyłeś temat sprzęgła. Na ile seryjne sprzegło wytrzyma? Tak jak w moim przypadku przy AEB ? nie wiem czy jest inne sprzęgło niż w innych modelach silnika 1.8T czy nie
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Pojezdzi owszem ale czy zahamuje ? w to akurat wątpię seryjne hamulce w AEB przestaja działać przy 80km/h gdy zaczniesz hamowac ze 150 A Ty chyba chcesz moc po to aby zap...ć a nie mulić po wiejskich druzkach co ?
pedro84111 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 dev ile byś chciał za turbo i wtryski i o ile może wzrosnąć moc na tych częściach
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Turbo i wtryski to nie wszystko. musisz miec jeszcze metalowego TIPa, DP, lepszy kolektor wydechowy i duzego ICka inaczej nie ma sensu sie bawic w jakies konkretne moce
pedro84111 Opublikowano 29 Grudnia 2014 Opublikowano 29 Grudnia 2014 kurcze graty ,programy, hamulce od czego tak na prawde zacząć żeby wszysko miało ręce i nogi. moglibyście mi przedsawić co mam kupić i co wymienić, gdzie w ogole mogę odstać takie części do modyfikacji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się