Jump to content
12 12
A4_Dominik_WAW

Zmiana tunelu 1DIN na 2DIN A4 B6/B7

Recommended Posts

Jest instrukcja na forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba podciąć tunel wtedy wejdzie kosz 2 din

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest temat o tym oraz o docinaniu klimatronika poszukaj na forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie jak kolega wyżej napisał, jest temat jak przerobić 1din na 2 din i tam masz krok po kroku wytłumaczone wraz ze zdjęciami co gdzie podciąć. Jedynie kosza 2 din potrzebujesz koniecznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mogę znaleźć pomożesz kolego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wykręcasz tunel 1din i przykręcasz w jego miejsce 2DIN, większej filozofii tutaj nie ma. Roboty na pół godziny z przerwą na papierosa

konsola.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

własnie tego szukałem filozofi nie ma ale nie chciałem nic uszkodzić:)

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj masz bardzo dobry poradnik. Na początku jest pokazany demontaż tunelu, później w jakim miejscu ciachnąć tunel 1 din i jakie wymiary ma ucinany element. Miłej lektury :)

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/641544-DIY-RNS-E-retrofit-amp-double-DIN-conversion-(picture-heavy)

Edited by Damjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może prościej jest zamontować cały tunel, w którym już było oryginalnie duże radio ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mówisz o samym tunelu? Jeśli tak, to oczywiście że lepiej z 2din dać, bo nie musisz nic docinać i dopasowywać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy podcinanie elementu za popielniczką jest potrzebne?
Czemu to przeszkadza, kosz 2din się wtedy nie zmieści czy jak?


Audi A4 B6 1.9 TDI Q AVF 04' - in use; Audi A6 C5 2.5 TDI Q AKE 01' - sold; Audi A6 C5 1,9 TDI AVG 00' - sold; Audi A3 8L 1,8 AGN 96' -sold ;( ; Fiat 125p 1,3 74' - sold :( ; FSM Syrena 0,8 83' -rip

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 29.10.2016 o 16:57, Łukasz Szymkiewicz napisał:

Mam pytanie czy da się zmienić kosz 1 din na 2 din bez zmiany tunelu? aby wsadzić radio 2 din ?

tunel zostaje ten sam kosz musisz kupić a tunel przycąć i po sprawie u siebie tak zrobiłem i pasuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie - czy tunel od anglika jest identyczny jak w wersji europejskiej ? da się anglika bez problemu przełożyć do wersji europejskiej ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam pytanie odnosnie podłączenia elektrycznego radia 2din? Czy trzeba cos przerabiać w instalacji z radia 1din czy kostki beda pasowały?

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, kali2309 napisał:

A ja mam pytanie odnosnie podłączenia elektrycznego radia 2din? Czy trzeba cos przerabiać w instalacji z radia 1din czy kostki beda pasowały?

radia 2DIN mają inną wtyczkę, więc będzie trzeba poprzerabiać instalację lub zakupić przejściówkę gotową.


Moje AUDI
Zrobione: Tempomat, Czujniki PDC tył, Lusterko wewnętrzne fotochrom z czujnikiem światła i CLH, Bluetooth, Airbag Off, IsoFix na tylnej kanapie, Kierownica Multifunkcyjna z B8
Wszystkie modyfikacje robione bez lutowania i grama cyny.

Był Szczecin ---> Jest Gdańsk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich.

Możecie mi powiedzieć, czy w przypadku podcięcia tunelu 1 DIN pod kosz 2 DIN będę mógł w miejsce popielniczki 1 DIN wsadzić popielniczkę 2 DIN (czy będzie pasowała)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A masz klimatronik 1din docięty ,czy 2din ?

Edited by Exmi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wie ktoś czy kosz 2din z cabrio pasuje do avanta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

na szybko pierwsze lepsze foty i wygląda na to, że cabrio ma nad przyciskami dodatkową półkę - to już chyba burzy plan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ale te kosze do cabrio na zdjęciach czasami wcale nie mają wnęki na awaryjne i resztę tak jakby dopinalo się dodatkowe kieszonki czy normalny kosz np avant te z plastiku da się oddzielus ta kieszeń na klawisze czy to jeden odlew. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W avancie to jest jeden odlew w cabrio z rys w etce wynika ze ten schowek nad przyciskami/szufladkami jest osobno przykrecany ale tu 100% pewności nie mam.

Istotne jest to ze numer OE w cabrio zaczyna sie na 8H0 a sedan/avant ma 8E0 co sugeruje że nie są te same elementy.


Moje AUDI
Zrobione: Tempomat, Czujniki PDC tył, Lusterko wewnętrzne fotochrom z czujnikiem światła i CLH, Bluetooth, Airbag Off, IsoFix na tylnej kanapie, Kierownica Multifunkcyjna z B8
Wszystkie modyfikacje robione bez lutowania i grama cyny.

Był Szczecin ---> Jest Gdańsk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
12 12

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...