MichalPoti Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 Ostatni zauważyłem, że poziom płynu od wspomagania jest poniżej minimum. Pytanie, czy można ten płyn poprsotu uzupełnić dowolnym płynem do tego celu? Czy tylko wymiana całości? Ten płyn w ogóle sie wymienia?
jacek70 Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Jaki kolor płynu.? Zielony to np.Febi M 6162 a żółty to Febi S 6161. Dolej taki sam. Zobacz czy gdzieś nie cieknie.
jospethe Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 Uzupełnij profil bo nie wiadomo o jaki samochód chodzi. Jeśli nie ma wycieków to ja bym wymienił na świeży. Na pewno to nie zaszkodzi dla auta, a płyn nie jest drogi.
MichalPoti Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Jaki kolor płynu.? Zielony to np.Febi M 6162 a żółty to Febi S 6161. Dolej taki sam. Zobacz czy gdzieś nie cieknie. Ciężko zobaczyć jaki kolor... Wycieków raczej nie widać. Poziom teraz jest delikatnie poniżej minimum. Myślę, że brakuje niewiele. Uzupełnij profil bo nie wiadomo o jaki samochód chodzi. Jeśli nie ma wycieków to ja bym wymienił na świeży. Na pewno to nie zaszkodzi dla auta, a płyn nie jest drogi. Profil uzupełniony. Hmmm a jak ten płyn się wymienia?
jospethe Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 Jest trochę info na forum jak wymienić płyn. Np tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/276814-wymiana-plynu-wspomagania-odzywajaca-sie-pompa/?hl=%2Bwymiana+%2Bp%B3ynu+%2Bwspomagania
jacek70 Opublikowano 24 Września 2014 Opublikowano 24 Września 2014 W zbiorniczku jest ciężko rozpoznać jako to kolor. Nabierz do strzykawki i zobaczysz.
MichalPoti Opublikowano 26 Września 2014 Autor Opublikowano 26 Września 2014 Kolo okazuje się... czerwony. Oznacza to, że nie jest to oryginał?
jospethe Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Czerwony to jest chyba syntetyczny a zielony to mineralny.
damian81Z Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 kolor niema znaczenia czy mineralny czy syntetyczny miałem orginalny minerał zielony (tak podejrzewam ), padła mi maglownica ,poszła do regenracji ,zalałem ori zielony syntetyk kupiony w aso , i jak narazie 20 miesiecy zero ubytku syntetycznego
POWER-KRIS Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 (edytowane) Tez mam zielony syntetyk, jest zamienny bo od mineralu podobno korodowal magiel. Np Febi w Zielonej butli to syntetyk, a w Białej minerał. Oba zielone. Audi obecnie stosuje syntetyk. Edytowane 26 Września 2014 przez POWER-KRIS
Dev Opublikowano 26 Września 2014 Opublikowano 26 Września 2014 Mówimy o aucie z 2002r. Kolego pozbądź sie plynu z ukladu, zbiorniczek wyplukaj benzyna ekstrakcyjna. Do ukladu wlej oryginalny LHM z ASO Citroena.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się