Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Synhronizacja rozrządu a spalanie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ustawiłem rozrząd z -3,9 na 0 i spalanie wzrosło prawie o 1L. Czy to normalne?

Pozdrawiam

Opublikowano

Jasne ze mozliwe.pyknij walek aby bylo -1,5

Opublikowano

Ale chyba powinno być ustawione na "0"??

Opublikowano

Niekoniecznie 8V raczej zalecane jest od 0 do -1,5

Opublikowano

Ale chyba powinno być ustawione na "0"??

teoria swoje, praktyka swoje

...-1 bedzie najlepszym wyjsciem

Opublikowano

Jak sprawdzić synchro, bo nie mogę znaleść? ;)

Opublikowano

Meas block - 004 , 4 okno.

Opublikowano

Dzięki wielkie! U mnie jest -1,5!

Opublikowano

No to ok...nie ruszaj.

Opublikowano (edytowane)

Mi w BPW zawsze ustawiali rozrzad na 0.0 i ostatnio zrobilem sobie logi to przy wyzszych obrotach wskakiwal na 0.5 - 1.0.

Zauwazylem tez wieksze spalanie. Co mowicie? Ustawic go na -1.0 czy moze na -1.5m

Dodam ze rozrzad robilem jakies 5 tys temu....

Edytowane przez niestandardowy
Opublikowano

To jest normalne zjawisko że na obrotach jest inny kąt.poprostu czujniki nie nadanżają liczyć.

Opublikowano

Czujniki podaja dobrze, rolka napinajaca pracuje.

Opublikowano

Zmien

Opublikowano

Trzeba sprawdzic czy wskaźnik na napinaczu jest we wlasciwym miejscu. Wyglada na zbyt małe napięcie napinacza.

Opublikowano

Ori owszem ale napięcie paska ustawia człowiek

Opublikowano

Czy w BRE też ustawia się wałek, bo mi chyba nigdy nie robili przy wymianie rozrządu?

Opublikowano (edytowane)

w kazdym PD i CR sie ustawia

Edytowane przez Dev

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...