piogorski Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Panowie U mnie w BLB 2,0 16V mam 0,5 do +1 teraz ustawiać sobie na -1 czy zostawić
MichalPoti Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 A jak Wy to tak prosto sobie przestawiacie? Wystarczy zdjąć osłonę paska odkręcić te 3 śrubki i w ten sposób zmienia się kąt?
POWER-KRIS Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Tak, ale trzeba miniminiminimalnie kręcić bo to bardzo czułe jest. Mi za pierwszym razem z pół godziny zeszło na naukę.
szeryf Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 U mnie po wymianie rozrządu jest -0,5, wcześniej miałem 0,0, a czasami nawet 0,5. Wcześniej w bloku 015 miałem spalanie 0,4 l/h, teraz mam 0,6 l/h, FIS też pokazuje więcej, ale nie sprawdzałem jeszcze spalania z tankowania. Czy kręcenie drugim kołem ma też taki wpływ na spalanie?
jarfab0511 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 witam ja po wymianie rozrzadu mialem przestawione wlasnie te drugie koło auto z dołu było bardzo mulaste potrafilo zgasnac na skrzyzowaniu ale za to na trasie jak jechalem 140 mialem spalanie 4,3l/100km po przestawieniu tego koła spalanie sporotem wrociło do normy i moc wrociła:) w kanale 4 rubryka 3 pokazuje wlasnie parametry tego drugiego koła i ja mam 6.6-6,1 waha sie a wczesniej mialem 6,1-5,6 mniej palil ale mulasty był
SotoM Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 witam ja po wymianie rozrzadu mialem przestawione wlasnie te drugie koło auto z dołu było bardzo mulaste potrafilo zgasnac na skrzyzowaniu ale za to na trasie jak jechalem 140 mialem spalanie 4,3l/100km po przestawieniu tego koła spalanie sporotem wrociło do normy i moc wrociła:) w kanale 4 rubryka 3 pokazuje wlasnie parametry tego drugiego koła i ja mam 6.6-6,1 waha sie a wczesniej mialem 6,1-5,6 mniej palil ale mulasty był To i tak masz cos źle ustawione,bo w 3 powinno byc mniej- 3,7-4,2kW walek wydechowy ustamia się na blokade.
szeryf Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Kurde to ja chyba też mam coś źle, bo w grupie 004, w rubryce 3 (Injection Duration) mam 6,6. Ale zauważyłem jeszcze, że u mnie rubryki w bloku 004 inaczej się nazywają niż u Ciebie Grzesiek, to chyba nie zależy od wersji VCDS, bo robiłem ostatnio logi koledze z BPW i tam też jest inaczej.
jarfab0511 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 witam ja po wymianie rozrzadu mialem przestawione wlasnie te drugie koło auto z dołu było bardzo mulaste potrafilo zgasnac na skrzyzowaniu ale za to na trasie jak jechalem 140 mialem spalanie 4,3l/100km po przestawieniu tego koła spalanie sporotem wrociło do normy i moc wrociła:) w kanale 4 rubryka 3 pokazuje wlasnie parametry tego drugiego koła i ja mam 6.6-6,1 waha sie a wczesniej mialem 6,1-5,6 mniej palil ale mulasty był To i tak masz cos źle ustawione,bo w 3 powinno byc mniej- 3,7-4,2kW walek wydechowy ustamia się na blokade. Mam dobrze teraz mam na blokady właśnie ustawione! Ustawiali mi w servisie VW na Ndodrzańskiej w Szczecinie, Tam mi powiedziano ze ma być właśnie 6,6
piogorski Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) U mnie wygląda tak w 3 jest 7,1KW chyba sporo Edytowane 3 Października 2014 przez piogorski
Dev Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 masz 1 w plusie Gamoniu, czwarte okienko
szeryf Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Ale kolega pisał o 3 rubryce - Injection Duration
jarfab0511 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 4 okienko mowi o synchronizacji wałka rozrzadu a 3 okienko o wałku wydechowym ja w 3 mam 6,6 a w 4 okienku mam -1,0
kuba.goller Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Ja mam w BRE w 4 polu -2,94 ( waha się to w zależności od obrotów, np w okolicach 2000 obr/min mam -2,54 a na wyższych czasem wskoczy - 3,24), W polu nr 3 mam chyba ok 7. Dzwoniłem z tym do Master Tuning gdzie robiłem program i usłyszałem, że jest to w normie i żebym nie szukał cyt:"dziury w d*pie" Jak z samochodem jest wszystko ok to może lepiej nie ruszać... sam nie wiem, oby nie było tak jak z pompą oleju, po licznych postach na forum postanowiłem oddać zapobiegawczo do regeneracji ( przebieg 200 tyś km). Po wyjęciu całego oryginalnego modułu zero luzów, nie widać żadnego charakterystycznego zużycia. No ale jak już wyjęte pojechało do przerobienia...
Dev Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 3 to juz dużo. Ale to Twoje auto i Ty decydujesz.
bart1907 Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Kurcze rowniez zauwazylem ze srednie spalanie w moim AVFie przekracza 7 litrow z tego co pamietam bylo mniej ponizej siedmiu a jak zona jezdzila to nawet ponizej 6,5l czy vagiem idzie sprawdzic ile pali? Czy to normalny wynik? Wysłane z mojego Szajsunga
SotoM Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) W/g mnie to normalne...7L jak na silnik prawie 140to konny. Edytowane 8 Października 2014 przez SotoM
jarfab0511 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 U mnie wygląda tak w 3 jest 7,1KW chyba sporo dobrze masz kolego w 3 okienku a w 4 zmien by było 0 lub -1 poruszajac prawym kołem
kuebk Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 w kazdym PD i CR sie ustawia Moze nie do konca na temat ale spotkalem sie z opinia ze w silnikach CR ten parametr nie ma az tak duzego znaczenia jak w silnikach PD, prawda to?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się