Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Zmiana ukladu hamulcowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy trzeba zmieniac zaciski do tarcz wentylowanych na przod ?

Bo u mnie sa zwykle nie wentylowane

Opublikowano

Tak.pod tarcze 288 ale lepiej zmień zacisk i wal w 312 :grin:

Opublikowano

312 to 16fela juz chyba musi byc

312 to audi A6 2.5tdi

Opublikowano

Tak. 312 to już r16.

Opublikowano

Albo oczywiście większa.

Opublikowano

1.8 d*py nie urywa a 17 toczyc :) jAk by musial to juz by sie pocil

16 jest ok :) i 312

Opublikowano (edytowane)

Toczy u mnie 235/40 r18 i tragedii wielkiej nie ma :kox: No ale swap na AEB w planach


I nie tylko u mnie. Fela poniżej 17 to kołpak

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

312 to min 16"

Jak już zmieniasz to szukaj takiego zestawu.

Nawet coś w dziale sprzedam bedzie :wink:

Opublikowano

Sam jestem przed swapem hebli. Jak wypada 288 vs 312?

Opublikowano

Mizerne, efekty sa od 320/30 w górę.

Opublikowano

Do 1.8 styknie miom zdaniem 312.

Opublikowano (edytowane)

Raczej do 1.6, Kolo chce uturbic grata a do tego potrzebne jest cos lepszego.

Edytowane przez Dev
Opublikowano

Dla założyciela tematu może i tak. Ja docelowo wyląduje z AEB i 200+ km. Do tego moje ciężkie koła i na 312 może być popelina. No ale to już mi DEV zasugerował w moim wątku.

Opublikowano

Wg mnie to lepiej tego sprzedać i kupić od razu 1.8T i jeszcze lepiej w q :wink:

Opublikowano

Zależy co i w jakim stanie się ma.

Opublikowano

Ja też miałem w super stanie i nie żałuję nic a nic że sprzedałem choć bardziej otoczenie - znajomi z forum aż jęczeli że sprzedaję


Jeździsz tym, rozglądaj się za takim docelowym, tego sprzedasz i po sprawie :wink:

Opublikowano

Wg mnie to lepiej tego sprzedać i kupić od razu 1.8T i jeszcze lepiej w q :wink:

To już inna kwestia :thumbup1:

Różnica w cenie jest już w samym zestawie tj heble tarcza klocki a do tego dochodzą koszta zwrotnic,półosi,warto byłoby dac do tego przewody w oplocie i mały ładną sumkę.

Dev wiele taki gotowy zestaw bez półosiek-w 2k zmieści się(bez urazy B) )

Opublikowano

Już raz niebitej szukałem. Teraz robić to drugi raz z mocniejszą wersją będzie jeszcze trudniej. ADR-AEB to prosty swap bez zmiany wiązki. Lubie się bawić :wink:

Opublikowano

Nie jest trudno znaleźć coś fajnego. Wszystko zależy od kasy. Wydaje mi się że przekładka nie będzie taka prosta, cały osprzęt jest jednak inny, wydaje mi się że najlepiej byłoby mieć jakiego dawcę np. anglika i wtedy wszystko przekładać, nawet te plastiki z przodu, kierownice powietrza, intercooler, mocowania itp itd. Jakbyś chciał to wszystko kupić osobno to spokojnie B6 kupisz. Kupno anglika i rozebranie na części byłoby jakimś wyjściem ale i tak mi się wydaje że to nieopłacalne.

Opublikowano

Zobaczymy co wyjdzie. Na tą chwile motor zdrowy (14 bar) więc żal się z nim rozstawać :wink: Druga sprawa , że całe auto jest wyklejone stp gold i prawie gotowe pod porządne audio. Sorry za OT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...