karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Czy trzeba zmieniac zaciski do tarcz wentylowanych na przod ? Bo u mnie sa zwykle nie wentylowane
wesz82 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Tak.pod tarcze 288 ale lepiej zmień zacisk i wal w 312
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 312 to 16fela juz chyba musi byc 312 to audi A6 2.5tdi
karollllllll Opublikowano 25 Września 2014 Autor Opublikowano 25 Września 2014 1.8 d*py nie urywa a 17 toczyc jAk by musial to juz by sie pocil 16 jest ok i 312
Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Toczy u mnie 235/40 r18 i tragedii wielkiej nie ma No ale swap na AEB w planach I nie tylko u mnie. Fela poniżej 17 to kołpak Edytowane 25 Września 2014 przez Mesiah
wesz82 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 312 to min 16" Jak już zmieniasz to szukaj takiego zestawu. Nawet coś w dziale sprzedam bedzie
Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Sam jestem przed swapem hebli. Jak wypada 288 vs 312?
Dev Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 (edytowane) Raczej do 1.6, Kolo chce uturbic grata a do tego potrzebne jest cos lepszego. Edytowane 25 Września 2014 przez Dev
Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Dla założyciela tematu może i tak. Ja docelowo wyląduje z AEB i 200+ km. Do tego moje ciężkie koła i na 312 może być popelina. No ale to już mi DEV zasugerował w moim wątku.
tomaszstn Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Wg mnie to lepiej tego sprzedać i kupić od razu 1.8T i jeszcze lepiej w q
Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Zależy co i w jakim stanie się ma.
tomaszstn Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Ja też miałem w super stanie i nie żałuję nic a nic że sprzedałem choć bardziej otoczenie - znajomi z forum aż jęczeli że sprzedaję Jeździsz tym, rozglądaj się za takim docelowym, tego sprzedasz i po sprawie
wesz82 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Wg mnie to lepiej tego sprzedać i kupić od razu 1.8T i jeszcze lepiej w q To już inna kwestia Różnica w cenie jest już w samym zestawie tj heble tarcza klocki a do tego dochodzą koszta zwrotnic,półosi,warto byłoby dac do tego przewody w oplocie i mały ładną sumkę. Dev wiele taki gotowy zestaw bez półosiek-w 2k zmieści się(bez urazy )
Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Już raz niebitej szukałem. Teraz robić to drugi raz z mocniejszą wersją będzie jeszcze trudniej. ADR-AEB to prosty swap bez zmiany wiązki. Lubie się bawić
tomaszstn Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Nie jest trudno znaleźć coś fajnego. Wszystko zależy od kasy. Wydaje mi się że przekładka nie będzie taka prosta, cały osprzęt jest jednak inny, wydaje mi się że najlepiej byłoby mieć jakiego dawcę np. anglika i wtedy wszystko przekładać, nawet te plastiki z przodu, kierownice powietrza, intercooler, mocowania itp itd. Jakbyś chciał to wszystko kupić osobno to spokojnie B6 kupisz. Kupno anglika i rozebranie na części byłoby jakimś wyjściem ale i tak mi się wydaje że to nieopłacalne.
Mesiah Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Zobaczymy co wyjdzie. Na tą chwile motor zdrowy (14 bar) więc żal się z nim rozstawać Druga sprawa , że całe auto jest wyklejone stp gold i prawie gotowe pod porządne audio. Sorry za OT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się