KoJ@K Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Opublikowano 18 Lutego 2015 Boomel - sam wiesz, ze troche zeszlo. nie ma problema, przyjezdzaj i mierzymy. grzes283 - chyba cos nie teges kolega przeczytal.
Buffon Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Jak chcesz to moge Ci pstryknac zdjecie. Poproszę a jeszcze lepiej byłoby gdybyś cyknął fotkę na 18-stkach
KoJ@K Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Mialy byc fotki, wiec są - prosz Edytowane 19 Lutego 2015 przez KoJ@K
Buffon Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Jeszcze kilka pytań 1.Jakie masz opony przód i tył? 2.Ile miałeś paliwa w momencie cykania fotek? 3.Ten zestaw teraz to 1BE + H&R -35mm ,tak? Ogólnie ładnie siedzi i coś takiego chce u siebie
KoJ@K Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Tak jak juz pisalem wczesniej narazie H&Ry są tylko na przodzie zalozone, tyl seria 1BE. Opony to 225/40, paliwa ponad polowa baku. Mi osobiscie tez efekt sie podoba i mysle, ze do takiego auta na codzien, ktorym jezdzi też kobieta z Dzidzią "spas i wysokosc" są wystarczające.
Tomi_81 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Jest git swoje felgi oddałem w tym tygodniu do malowania jeszcze nowe oponki w marcu kupić i też będzie Dekielków ci tu jeszcze brakuje
KoJ@K Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Sa dekielki, ale ktos je zeszpecil jakim klejo sylikonem i wygladaja slabo. :/ ile za takie dekielki trzeba dac, bo nawet nie zerkalem jeszcze?
Tomi_81 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Zależy czy ori czy nie ale tak po 60 za podróby a ori 140 komplecik
Buffon Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Też myślałem żeby tylko na przód wrzucić takie springi bo tył mi pasuje masz nr seryjne tych H&R'ów?
KoJ@K Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 Na pierwszej stronie jest zdjecie sprezyn, gdzie widac ich numery.
Buffon Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Są nr tylko były dwa rodzaje tych H&R 29369-1 i 29369-2 ,jedne są dedykowane do benzyny a drugie do tdi tylko nie pamiętam który nr do którego silnika.Podobno jak wrzuci się te z benzyny do tdi to trochę niżej siada.Dzięki za fotki i info
KoJ@K Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 Raczej odwrotnie - jak zalozysz springi z klekota do beny to Ci przod tak sie siadzie, jak powinien. W tych sa jakies kategorie wagowe chyba, jedne do lzejszych, a drugie do ciezszych klekotow.
Adasko19 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Jak juz mówiłem, jest efekt ;-) Wysłane z Xperii
grzes283 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Boomel - sam wiesz, ze troche zeszlo. nie ma problema, przyjezdzaj i mierzymy. grzes283 - chyba cos nie teges kolega przeczytal. Miałeś 16 tak? Wrzuciłeś RSy,na przód,tak? I napisałeś, że nie odczułeś różnicy względem 16. Ja odpisałem Tobie, że różnica jest, tylko nowe fele, nowy wyglad etc....i na niektóre rzeczy przymykamy oko. Więc chyba ten teges dobrze zrozumiałem? ;-)
KoJ@K Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 No wlasnie chyba ten teges nie do konca. a czytales Pan jednego posta wyzej nad tamtym zapytaniem?
grzes283 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 było od razu, że chodzi o springi......sorry mordeczko. Mój błąd, tzw wybiórcze czytanie
KoJ@K Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 Luzik, zrozumiales co chciales. to ze bedzie roznica to doskonale sobie zdaje sprawe, ale jak dla mnie niski profil to akurat zaleta i +, bo nie przepadam jakos za miekka tapczanowata jazda.
grzes283 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Jak dla mnie optymalny wybór 225/40/18 ale przy gwincie już się robi kiszka szczególnie zimą gdy wszystko trzeszczy i skrzypi. Przynajmniej u mnie. Nie wiem jak na springach, pewnie lepiej.....
KoJ@K Opublikowano 21 Lutego 2015 Autor Opublikowano 21 Lutego 2015 (edytowane) Tez mi sie wydaje wlasnie, ze 18' do tego zawiasu/auta i jego przeznaczenia beda optymalne - stad ich wybor. gdyby to nie byl rodzinniak to do gwintu zalozylbym po calu wiecej, niz jest w golfie - 9'/9' 19' albo 9'/10' 19' . W B6 na gwincie i dobrym obnizeniu to 18' wydaje mi sie byc za mala. Edytowane 21 Lutego 2015 przez KoJ@K
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się