przemek11 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 olej wiem, podobno powinno się lać ful syntetyk podobno bardzo motula polecają. miałem zmieniać na syntetyk ale jak teraz ciagnie mi tyle to syntetyka pewnie 2x wiecej... Miałem wymieniac uszczelaniacze ale jak mi powiedzieli 400zł za wymiane tego to troche zwątpiłem no i przy okazji uszczelnic miske olejowa bo pewnie sie poci i jeszcze gdzies zajrzec co i jak:) Turbo chyba ok, bo jak odkrecałem węże od turbo te dolne które wchodza w tą metalową belke to sa suchutkie. tzn delikatny osad olejowy jest ale baaardzo znikomy. głowicy i perscieni nie sprawdze. jedynie patrzyłem cisnienie to wykazało po 12 na kazdym. i własnie teraz przydałby sie jakis kumaty mechanik zeby mi to ogarnac tzn zoabczyc co jest grane
Shiftback Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 moge Ci dać namiar do mojego kolegi w Radomiu. Jestem zadowolony ale musiałem 2 koła w silnik włożyć. Elegancko się wszystko uspokoiło, tyle, że w takich przypadkach niestety pieniądze odgrywają rolę. Też miałem niby dobre ciśnienie, a pierscienie były zajechane... Nie sądze żebyś coś ugrał w inny sposób. Kolo Cie nie skasuje nie wiadomo ile, i zrobi dobrze.
iglako Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Nie sugerujac ci niczego bo powodow moze byc milion ale na przykladzie mojego AEB-a za brak mocy odpowiedzialny byl padniety N75 a za zuzycie oleju nieszczelna miska olejowa
Dev Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Nie sugerujac ci niczego bo powodow moze byc milion ale na przykladzie mojego AEB-a za brak mocy odpowiedzialny byl padniety N75 a za zuzycie oleju nieszczelna miska olejowa nie tylko N75, wiele innych rzeczy moze byc uwalonych
przemek11 Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 Dlatego w najblizszym czasie ebde starał się kupic VAGa i będe sprawdzał jakoś za pomocą forum co i jak Iglako, ale mój ma moc wydaje mi się że odpowiednią jak na te 150KM wiadomo młody slnik nie jest to moze jakieś tam ubytki ma w mocy. ale tow szystko mniej wiecej sie sprawdzi jak ebdzie gotówka na zakupy a tez nie sadze zeby mi uciekało az tyle oleju miską olejową bo miałbym jakieś plamki w garazu a jest sucho
Dev Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Czesto leci z nad chlodnicy oleju. stwardnialy oring. Koszt ok 9zł
przemek11 Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 ale to wtedy chyba byłyby jakieś slady pod nim jak stoi? a nie ma śladów. Bede miał jakiś zastrzyk gotówki to musze gdzieś jechac na kanał zeby obejrzał mi to ktoś czy nie ma wycieków. rozumiem jaby brał mi tego oleju 0.5l od wymiany do wymiany, albo chociaż od max na miarce do minimum od wymiany do wymiany te 10 czy 12tys km to wtedy by mnie to nie martwiło bo by sie jeździło bez dolewki
bialy986 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 Jak pod autem sucho i nie leci to zobacz czy Ci nie kopci-jak odpalasz,jedziesz. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
przemek11 Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 Przy odpalaniu jak stoi zimny np po całej nocy i odpale go to pusci delikatnego niebieskiego dymka. a później już nie. nic nie zauwazyłem zeby podczas jazdy kopcił na jakis specyficzny kolor typu niebieski czarny itp
przemek11 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 tak własnie myslałem ze uszczelniacze sa powodem dymka. zdechły? to nie jest bardzo duzy dymek tylko taki mały taki se
przemek11 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 no ubytek fakt spory. myslisz ze to uszczelniaczami moze ciagnac tyle?
Dev Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Masz 20 zaworów wiec jest gdzie spierd....ć.
Magicbattle Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 napewno uszczelniacze. przy wymanie odrazu zrob, miche wyczyscic smok i oczywiscie olej odpowiedni 5w40 motul na przyklad. sprawdz sobie doladowanie albo poprzez logi albo podlacz manometr badz tez wskaznik na stale fajna i przydatna rzecz
przemek11 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 no ale tak jak pisałem wymiana takich uszczelniaczy to granica 300paru zł :/ troche sporo tymbardziej ze rozrząd mam do wymiany. a podobno zeby wymienic uszczelniacze mechanik mi powiedział ze trzeba rozrzad rozbierać wiec troche głupota byłoby nie zmienic od razu rozrzadu i nie płacic po 10razy za rozbiórke no ale wymiana uszczenaczy rorzadu łacznie z nim to podejrzewam koszt w granicach 1000zł jak tak mniej wiecej dodaje sumy. Wiadomo że przydatna przynajmniej wiadomo kiedy turbo zaczyna siadać. jakbym miał kogos kto ogarnia i takie uszczelniacze wymieni w miare sprawnie bez wiekszej rozbiórki silnika i nie powie z racji tego duzej kwoty to bym wymienił nawet i teraz, ale ciezko o kogos takiego
Dev Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Inaczej nie wymienisz uszczelniaczy jak poprzez zdjecie wałków.
przemek11 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 No własnie wiem dlatego głupota z mojej strony byłoby nie wymienic od razu rozrzadu który zasługuje na wymiane ale z racji tej ze kwoty tego się sumują musze niestety czekać cierpliwie i olej dolewac ale zawsze tak jest jak czesc kosztuje mało to wymiana drogo. za 20 uszczelniaczy zapłaciłem 65zł a wymiana pracochłonna
przemek11 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 tak myślałem bo słysze że już się wyciągnął bo grzechocze o pokrywe zaworów no albo gdzieś tam a łańcuch chyba nie jest drogą rzeczą, a i tak trzeba go wyjac zdejmując wałki, chyba dobrze mówie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się