wustyle Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 To lepiej sprzedaż i kupić 126 p ekzakli
Musashi Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 dobra koniec tego OT wrocimy do tematu gdy kolega sie zdeklaruje dlaczego chcialby dokonac downgrade`u
grippen Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 To lepiej sprzedaż i kupić 126 p szwagier mój ma na sprzedaż chętnie by się go pozbył bo trochę chlapie od środka jak się w kałuże wiedzie wystarczy mu poczciwy Espero sorry za OT
Wihajster Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 dobra koniec tego OT wrocimy do tematu gdy kolega sie zdeklaruje dlaczego chcialby dokonac downgrade`u ja uwazam,że on nic nie chce robic tylko sobie jaja z was robi :gwizdanie:
adams78 Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Jak to przeczytałem rano to uznałem, że wątek nie zasługuje na zabieranie głosu. No ale może istnieje jakiekolwiek uzasadnienie? Tylko czy kolega odważy się napisać...?
tomcio1600 Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Jak odłączyć turbinę ? (1,8T NA 1,8) A ja moze podejde inaczej do tematu... Jesli faktycznie jest wszystko ok z Twoim autkiem, masz wyposażenie nie gorsze niz u mnie... i tak zwyczajnie ze swojego widzi mi sie chcesz miec słabsze autko (czyt. bez turbo) to moze interesowałaby Cię zamiana na ADR - 1.8 bez słynnego T ?
moskal Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 Ja nawet dopłacę ja cie przebije :kox:
mtjk Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 "Panowie, panowie! Po co ta podjarka? Po co to wszystko?" Kolega zadał pytanie, (niecodzienne to trzeba mu przyznać) ale ma prawo do tego. W końcu po to jest to forum prawda? Smuci fakt, że odrazu posypała się lawina postów w ogóle nic nie wnoszących do tego tematu. Jedne wielkie za***iste OT - po co śmiecić forum? Kolega być może ma jakiś ważny powód, dla którego chce się dowiedzieć (co nie oznacza, że chce to zrobić) w jaki sposób można odłączyć turbinę. Może chce zrobić dowcip sąsiadowi Póki tego się nie dowiemy to nie widzę sensu pisania tylu postów nie na temat... ...a teraz pewno dostanę zje***
moskal Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 ...a teraz pewno dostanę zje*** zje*** to nie dostaniesz ,ale kropka mozesz przygarnąć czekamy na wypowiedz autora postu
Gość Daymoon Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 czekamy na wypowiedz autora postu Panowie....ewidentne robienie sobie jaj...jakby był naprawdę zmuszony do wyrzuceni turbinki to śledził by ten wątek a jego nawet na forum nie ma zamknijcie wątek bo i tak ten nowy serwer coś się muli
niun Opublikowano 19 Września 2008 Autor Opublikowano 19 Września 2008 chce odlaczyc turbine bo mysle ze jak bede mial 125 koni to bedzie mniej palil i cos mi chyba szwankuje [br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 21:00_________________________________________________kupilem audi od kolegi on mowi ze podkrecil ta pompke powietrza na turbinie zeby zwiekrzyc moc , ale mnial pekniety waz , ja wyminilem waz ale audi mi sie dusi jak dodam wiecej gazu,[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2008, 21:04_________________________________________________koledzy jestem nowy ale niemam za duzo czasu , wogole to mieszkam obecnie wirlandi a tu z mechanikami krucho wiec szukam pomocy tutaj...
tomcio1600 Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 chce odlaczyc turbine bo mysle ze jak bede mial 125 koni to bedzie mniej palil i cos mi chyba szwankuje Niestety nie bedzie mniej palil. (przy normlanej jezdzie turbo pali odrobine mniej od ADR (bez turbo) - no chyba ze jezdzisz z przyslowiowym butem... Wyłaczenie turbo wiaze sie ze zmiana mapy wtrysku (badz podmianka kompa)
domjenick Opublikowano 19 Września 2008 Opublikowano 19 Września 2008 jesli ci auto szwankuje,to nie odbieraj mu duszy jesli jest turbo-to je napraw,poszukaj jakiegos mechanika,na pewno znajdziesz jesli wykrecisz turbo,wiecej stracisz ,niz zyskasz-nawet na ubezpieczeniu,bo nikt nie uwierzy,ze nie masz turba,bo wszyscy chca je miec,wiec jesli chcesz sie go pozbyc,napraw i sprzedaj,lub zamien,ale nie wykrecaj
hornet Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 dobra koniec tego OT wrocimy do tematu gdy kolega sie zdeklaruje dlaczego chcialby dokonac downgrade`u Dokładnie - ja za jedną wypowiedź OT w technicznym przygarnąłem kropka a tu tyle OT i nic ?? Gdzie przestrzeganie 12pkt regulaminu ??? :bicz3: :baseball:
mroova81 Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Reasumując: AEB ma 9.5:1 a ADR 10.3:1 więc nie będzie 125koni tylko mniej i to może nawet sporo mniej. Dwa, tak jak wyżej pisali nowe mapki trzeba bedzie porobić, od ADRa ECU nie podpasuje niestety, a skoro z mechanikami kiepsko u Ciebie to nawet nie myśl o tym! ADR jest jedynie ekonomiczniejszy w trasie przy prędkościach powyżej 120km/h, więc to też wątpliwa przyjemność ta ekonomia. Z drugiej strony masę wiary wymieniłoby swojego ADRa na AEB, może się dogadaj, niech Ci pokryją koszty przekładki, to wtedy bedziemy mieć 2 szczęśliwszych userów! OT chciałbym mieć problem ze zbyt dużą mocą /EOT
gregory Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Z 1.8T zrobić 1.8 Toż to profanacja Ciekawe jak byś się czuł jakby cię wykastrowali Napraw sobie ten silnik który masz, a przy normalnej/spokojnej jeździe będzie ci palił tyle co 1.8 i dojdziesz do wniosku, że byłeś głupi chcąc go wykastrować.
xandmar Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 kolego ja mam propozycję-weź sobie dzień wolny poświęć go na szperanie po wątkach,chyba wiesz jakie masz objawy,następnie jak będziesz w Polsce to omów się z mechanikiem bo w Irlandii z tego co wiem to kasują,a z turbo nic nie kombinuj bo spalanie nie spadnie zwykłe 1.8 palą więcej jak 150 ps jeżeli już chcesz to tak jak koledzy pisali -zamiana
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się