air1234 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 a w przypadku uszkodzenia da się go jakoś wymienić? i jeszcze jedno... a może to też da się naprawić? Address 15: Airbags Labels: 8E0-959-655-94.lblControl Module Part Number: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G Component and/or Version: Airbag 9.41 H10 3230 Software Coding: 0033622 Work Shop Code: WSC 06325 000 00000 VCID: 3B75D1677A907BC6811-806E1 Fault Found:01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Reset counter: 99 Time Indication: 0 Date: 2064.00.00 Time: 00:00:00
airbob Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Rozbierz to w końcu. Porozpinaj wtyczki i pospinaj ponownie. Coś trzeba zrobić. Kompem tego nie naprawisz. Wszystko da się naprawić, kwestia czasu i ewentualnych kosztów.
air1234 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 hmm no tak, choć nie lubię czegoś rozkręcać dwa razy i chętnie bym kupił taki włącznik na podmianę, nawet jak się nie przyda dziś to by się przydał za jakiś czas, a myślę, że koszt takiego włącznika nie jest duży( mam nadzieję), jednak jaki to model i cena ?? wie ktoś?
airbob Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Ale tam masz rozbierania dwie śruby na imbusa trzymające poduszkę i to wszystko. Albo leń jesteś albo nie potrafisz kręcić wkrętakiem, w takim razie daj komuś to do zrobienia. Sama multifunkcja rzadko kiedy jest sprzedawana, kup całą kierownicę.
kdawid Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 jak będziesz potrzebował to mam przyciski multifunkcji z b7 do sprzedania. Jak będziesz zainteresowany to pisz na PW
air1234 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Dzięki Airbob za pogonienie Rzeczywiście odłączenie wtyczek pomogło, tera przycisk MODE działa jak ta lala, jednak praca nie została ukończona z pełnym sukcesem, a mianowicie świeci mi się na stałe kontrola trakcji, hmmm co się mogło stać? dodam tylko, że wykasowałem dwa błędy, jeden informujący o zwarciu przycisku mode a drugi w airbagu 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number. Jak teraz zrobić żeby kontrola trakcji działała?
airbob Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Chyba do prac przy kierownicy odpinałeś aku ? W takim przypadku skasowała się kalibracja ESP. Należy się przejechać kawałek (ok 20m) i pokręcić kierownicą, kontrolka zgaśnie. Oprócz tego skasowała się pamięć szyb. Należy przejechać nimi w górę i w dół do oporu i jak szyba jest w skrajnym położeniu to przytrzymać przycisk ok 3 sek. Szyby się się zaprogramują.
air1234 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Wielkie dzięki za pomoc, przycisk mode działa prawidłowo, a kontrolka ESP zgasła zanim dobrze ruszyłem samochodem
darek181289 Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 Witam Czy spotkał się ktoś z tym, żeby rolka od strony MODE działała odwrotnie??? Wszystkie rolki i przyciski działają mi poprawnie, ale kręcąc tą rolką w dół, stacje radiowe zmieniają się na wyższe. To samo z muzyką na cd, przesuwam rolkę do góry a piosenki do niższych numerów... o co kaman? mam a4 b7 usa
airbob Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 Z tego co piszesz to tak ma być. Kręcąc rolką w dół to przesuwasz się na wyświetlaczu w dół i na odwrót.
darek181289 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 airbobjesteś pewien? że np mając stację na 99 FM przesuwam rolkę w dół a na radiu znajduje stację 101 FM? i i dwrotnie? (stacje nie są w pamięci radia)
airbob Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 (edytowane) Hmmm, nie mam teraz w aucie rns-e, ale o ile pamiętam do kręcąc gałką nie dało się stroić tunera tylko przełączać pamięci. Stroiło się poprzez wciśnięcie gałki albo przyciskami na nawigacji. Z manualnego przeszukiwania częstotliwości nigdy nie korzystałem i nie wiem jak to się uruchamiało, zresztą rns-e sam wyszukuje stacje bez naszego udziału. Edytowane 2 Sierpnia 2015 przez airbob
darek181289 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Hmmm, nie mam teraz w aucie rns-e, ale o ile pamiętam do kręcąc gałką nie dało się stroić tunera tylko przełączać pamięci. Stroiło się poprzez wciśnięcie gałki albo przyciskami na nawigacji. Z manualnego przeszukiwania częstotliwości nigdy nie korzystałem i nie wiem jak to się uruchamiało, zresztą rns-e sam wyszukuje stacje bez naszego udziału. Kolego, chodziło mi o przyciski multifunkcyjne w kierownicy radio mam symphony II
szeryf Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Jak miałem Concert 2 to też mi się wydawało że lewa rolka powinna działać odwrotnie, i faktycznie w Symphony 3 działała już odwrotnie Więc to pewnie zależy od radia, musisz się przyzwyczaić.
airbob Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Z pewnością można poprzecinać ścieżki i przekrosować nogi impulsatora rolki ale myślę że nie o takim rozwiązaniu myślisz.
darek181289 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Z pewnością można poprzecinać ścieżki i przekrosować nogi impulsatora rolki ale myślę że nie o takim rozwiązaniu myślisz. no nie chciałbym się bawić w takie coś, dodatkowo ściągając airbaga... trzeba się przyzwyczaić
airbob Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Ściąganie airbaga to prosta sprawa. Niedawno zmieniałem przyciski na takie z b8. Więcej roboty ze ściągnięciem zaślepek śrub niż z samym airbagiem. Multifunkcję demontuje się bez rozpinania przewodów poduszki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się