klejo 0 Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 (edytowane) Witam wszystkich, może ktoś coś ciekawego podpowie w sprawie mojej A4, ponieważ tracę nadzieję. A mianowicie falujące obroty i szarpanie całym autem, poniżej zamieściłem filmik obrazujący problem: https://www.youtube.com/watch?v=8mncuRWmHD4 Na filmiku samochód jst na gazie, dopiero pod koniec przełączam go na benzynę, różnica jest taka że na benzynie obroty szybciej się stabilizują ale i tak na bardzo wysokim poziomie bo ok. 1400, przy gazie nawet na jałowym samochód ciągle faluje Parametry samochodu: Audi A4 B5 2.6 V6 2.6 (1995 r.) Quattro z instalacją LPG (wtryski Hana Green, komp Agis – 2014r.) Naprawy przeprowadzone w celu usunięcia problemu: - wyciągnięcie całego kolektora ssącego wraz z przepustnicą, czyszczenie i uszczelnienie - dwukrotna wymiana silniczka krokowego - sprawdzenie napięć sond - sprawdzenie pod kątem lewego powietrza - sprawdzenie przewodów podciśnieniowych - czujniki temperatur w normie - podmiana komputera centralnego samochodu - wielokrotne sprawdzanie vagiem, brak blędów - wymiana instalacji gazowej (wcześniej Zenit i Valtec) - regeneracja parownika Głównie myślałem że problem leży w LPG, jednak zmieniłem prawie wszystko w gazowni. Samochód potrafił się uspokoić na parę dni, jeśli jeździło się tylko i wyłącznie na benzynie chociaż praca silnika dalej nie była idealna pod względem obrotów. Wg was dalej brnąć w temat LPG i szukać problemu w podpięciu instalacji? Wczoraj zaobserwowałem jeszcze inny objaw, a mianowicie ostatnio auto jeździło w miarę równo jednak po chwilowym postoju, przy próbie zapalania zablokowało się immo (wcześniej w bardzo gorące dni zdarzało mu się zblokować), po 5-6 próbach zapalania zapłonu (dodatkowo posiadam 'pstryczek elektryczek' odłączający zapłon) odblokował się, tylko już z oszalałymi obrotami. Może to co może sugerować? jak na razie samochód oprócz własnych prób naprawy odwiedził 6 białostocki mechaników Edytowane 3 Października 2014 przez klejo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 4 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 Mialem problem z blokujacym sie immo i uzywam zapasowego kluczyka i wszystko dziala problem zniknał .A co do obrotow zobacz czy map sensor gazowy masz ponizej reduktora lpg . u mnie jak daje go ponizej reduktora dziala dobrze jesli jest nad nim to szaleje dziwne troche i nie wiem czemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klejo 0 Opublikowano 4 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2014 tak też sobie radzę z tym immo że mam zawsze dwa kluczyki przy sobie, problem leży zapewne w samej stacyjce ale brakuję czasu na jej rozebranie, z map sensorem spróbuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar 1 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) A przy puszczaniu gazu jedzie jeszcze przez chwilę i dopiero odpuszcza z szarpnięciem?Czym uszczelniałeś kolektor? Ja przez to że chciałem zaoszczędzić i uszczelniłem czarnym k2, narobiłem sobie tak na prawdę podwójnej roboty. K2 nadaje się do.... tak powiem Victor reinz uszczelka w płynie jednak jest niezastąpiona. I do tego nowe podkładki (posmarowane uszczelką w płynie) między kolektor i głowice też victora. Ktoś miał też problem z obrotami (czy szarpaniem) i winna okazała się cewka Edytowane 8 Października 2014 przez peacenotwar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klejo 0 Opublikowano 13 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Dokładnie tak, jedzie jakby na ssaniu - nie zdusi się. Uszczelnienie robiłem właśnie na victor reinz. Za cewkę się nie brałem z uwagi na koszty ale może będzie trzeba spróbować, po względem przebić itp była sprawdzana i okazała się ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 cewka odpada powaznie mam nowa i dalej mam problem ale dlatego ze mam inny silnik. silniczek krokowy musisz dokladnie zobaczyc . ale peacenotwar ma racje kolektor ma duzo do gadania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klejo 0 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 silniczek zmieniany 3 razy, robiłem też próby na silniczkach z innych 2.6, bez zmian. Co do kolektora robiłem to bardzo uważnie z doświadczoną osobą, kolektor i przepustnica były poza tym wręcz czyściutkie w środku po wyjęciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 15 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2014 Sprawdż jeszcze raz sondę .U mnie za podobne objawy to ona była winna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klejo 0 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 sondy sprawdzane były dokładnie ostatnio gdy zmianiałem kompa gazowego i również było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 a tps??? podcisnienia i ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maju91 0 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 a czy sondy mają wogóle wpływ na pracę silnika na lpg?? czy może jest to zależne od instalacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 nie maja bynajmniej u mnie nie mialy. mialem zj**.. i tak chyba pol roku wymienilem i zero roznicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 klejo a ten pstryczek elektryczek to czasami nie odcina zasilania ECU PB ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar 1 Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) W sensie włącznik LPG? Bo jak tak to nie. Najprostszy przykład: ASR jest w ecu Pb i działa na gazie A co do obrotów. Włącz pb(bo wtedy się trzymają na 1400rpm), naciśnij hamulec i popuszczając sprzęgło zduś go do 700-800 obrotów. Wraca z powrotem na 1400 czy zostają poniżej 1000? Bo jak zostają to masz lewe powietrze na 90%. Edytowane 23 Października 2014 przez peacenotwar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klejo 0 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 podciśnienia sprawdzane, zmieniane wszystkie lekko zajechane przewody, ecu wymienione na drugie pstryczek odcina zasilanie zapłonu a co do obrotów to po zduszeniu wracają i tak do 1400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 nie no obstawiam kolektor ssacy w nim przyczyne waskivw tlumaczyl kiedys itd i naprawde rozumiem ze go uszczelniales itd ale czuje ze wina lezy w nim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar 1 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 ewentualnie odpiąć wtyczkę krokowca i sprawdzić czy samochód będzie się tak samo zachowywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek995 0 Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) A niby 2.6 prosty silnik a tu juz wszyscy wymienili wszystko. A po nagrzaniu tez tak trzyma obroty? Nie ważne czy zimny czy ciepły? Edytowane 27 Października 2014 przez darek995 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DefSquad 0 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 No właśnie ja tez mam pytanie czy 1400 na zimnym to dobre obroty? Potem powoli schodzi do 1000....900...800...i nawet niżej. Też mam LPG i zauważyłem, że jak mam mało paliwa to dusi go czasami na starcie na PB...dochodzi do 1500 obrotów i przez chwilę nie chce dalej ciągnąć mimo, że pedał gazu do końca wciśnięty...ale jak mam pół baku lub więcej to już takie objawy nie występują. Nie wiem dlaczego więc nie powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 teraz mam a6 c4 2.6 v6 objawy takie jakty i standart w niemieckim kraju jak sie spotkalem z tymi silnikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się