Lutek19 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Witam. Jestem nowym urzytkownikiem i posiadaczem od niedawna audi a4 b5. Moją usterką której nie dojrzałem przy kupnie jest brak świateł drogowych. Nie reaguje włącznik jak go przyciągam ani gdy popycham, kontrolka nie pali sie na tablicy. Sprawdzilem bezpieczniki i są dobre od prawej i lewej strony. Dodam że kierunki mi chcodzą. Audi z 1995 r 1.8 ADR.
jacek70 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Jeżeli bezpieczniki dobre to może przekaźnik. Może być też uszkodzony pająk.
Lutek19 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 przekaźnik gdzie sie znajduje ? tam dalej za bezpiecznikami takie kostki ?
jacek70 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Tak,ale który to nie pamiętam. Jak nie znajdziesz to poszukamy.
Lutek19 Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 nie mogę nic znaleść która to kostka ;/ ktoś pomorze jakie mniej wiecej oznaczenie ? a wgl w moim modelu audi jest przekaźnik od długich świateł ? czy bezpśrednio od włącznika ?
Bartollo Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/11352-all-b5-regeneracja-przelacznika-swiatel-drogowych/ Ja miałem to samo (częsta przypadłość b5'iątek) po regeneracji chodzi juz 2 lata
damian444 Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 (edytowane) Który przekażnik z jakim numerem jest od świteł drogowych ? ja mam ten sam problem wczoraj mi sie to stało ale myśle że to przkeżnik bo bezpiecziki są dobre a jak jechałem wczoraj to czułem jak coś sie przepaliło Edytowane 11 Października 2014 przez damian444
Tomek76 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Witam. Jestem tutaj nowy i się przykleję do tematu. Mam ten sam problem i nie wiem gdzie znajduje się przekaźnik świateł drogowych. Jeżeli ktoś może pomóc to bardzo dziękuję.
Bartollo Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Na początek sprawdź manetkę od świateł co i jak jest w linku który podesłałem wyżej. Typowy problem w b5. Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
soulmaster3m Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 W A4 B5 światła idą bezpośrednio z manetki, bez przekaźników.
k232 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Czyli co panowie, bawić się w lutowanie i czyszczenie styków czy wymieniać od razu całą manetkę?
soulmaster3m Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Pierw szukaj przyczyny. Miernik w rękę i jazda. Nic nie masz do lutowania. Wymienić zawsze zdążysz a wyczyścić możesz od ręki. Osobiście polecam przebudować instalację na przekaźniki. Przerost formy zrobiłem, ale chociaż awaria jednego wyłącza jedną żarówkę a nie wszystkie.
k232 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Możemy się zgadać soul to mi przerobisz, ja nie elektryk, po prostu pytam co lepiej zrobić
prezesik18 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Zmień manetkę na inną, to są groszowe sprawy i 30minut roboty. Aby samemu ogarnąć przeczyszczenie styku od świateł drogowych w manetce trzeba mieć nieco zdolności manualnych i cierpliwości, także jeśli nie czujesz się na siłach to wydaj te 30-50zł na drugą manetkę. Jak naprawić manetkę znajdziesz temat w dziale "warsztat a4 b5".
soulmaster3m Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) To zapraszam do siebie, ostrzegam też, że nie jestem elektrykiem, elektronikiem, monterem, mechanikiem, akrobatą czy żonglerem, ale nie pi3rd0lę się w tańcu, zaciskam zęby i jadę z tematem. Jeśli sprawdzenie miernikiem napięcia to wiedza porównywalna z rozczepieniem atomu to i lepiej niech się nie bierze za wymianę manetki, możliwe, że mechanikiem też nie jest. Fakt, że przy czyszczeniu manetki to trzeba być zegarmistrzem a przynajmniej monterem mechanizmów precyzyjnych ze stażem w chińskiej fabryce. Ale podejrzewam, że jest konsumentem, więc niech lepiej kupi nowy samochód. Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez soulmaster3m
k232 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Soul co mnie tak cisniesz? Nic Ci nie zawinilem, to jest nie wazne czy jestem elektrykiem czy mechanikiem, zadalem jasno pytanie co lepiej zrobic, przeczytaj uwaznie i odpowiedz a jak nie odpowiadasz na pytania to sie nie udzielaj. Przyczyna w moim aucie jest nastepujaca: Gdy zmieniam na swiatla dlugie to swiatla z przodu gasna, jak chce komus mrugnac dlugimi to nie ma zadnej reakcji.
soulmaster3m Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 No akurat nie masz takiej mocy aby mi cokolwiek zakazać. Takie mam zboczenie zawodowe za co nie zamierzam nawet sorknąć. Taką mam pracę, jak nie cisnę innych to nie ma efektów. Tak samo na forum, jak nie cisnę to się jeden z drugim nie weźmie i nie pomyśli. Mnie też cisną bo z leniucha też potrafię zadać głupie pytanie. Poza tym pytałeś czy: - Lutować - NIE! - Czyścić - TAK! - Wymieniać - Czemu nie. Tylko po co pytasz czy lutować skoro nie potrafisz no i nie trzeba, po co pytasz o czyszczenie skoro nie masz zdolności, a tu są potrzebne. Wymień i już, ale pamiętaj, że przecież za nówkę ze sklepu nie wymienisz i możesz kupić coś gorszego oby nie. Dobra, jeszcze głupie pytanie, ale nic o tym nie wspomniałeś. Bezpieczniki sprawdziłeś? 18 10 A Światło drogowe prawe 19 10 A Światło drogowe lewe 20 15 A Światło mijania prawe, regulacja zasięgu 21 15 A Światło mijania lewe, regulacja zasięgu Mam tylko nadzieję, że jesteś świadom, że wyjęcie manetki to nie takie hip-hop. Pierwsze i najważniejsze. ODŁĄCZ AKUMULATOR bo zaraz usłyszymy, że komuś łeb poduszka powietrzna urwała. Resztę instrukcji co do demontażu i zakładania maneti znajdziesz w temacie o zakładaniu tempomatu.
k232 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Co za gość xDD Nie napisałem Ci, że to ja będę robił typie Dalej nie rozumiesz mojego pytania, które zadałem wczoraj? Bezpieczniki wszystkie sprawdzałem i wszystko jest tak jak ma być. To, że się udzielam na forum czy coś pytam nie oznacza w cale, że ja sobie to sam będę robił, przed zrobieniem wole skonsultować z ludźmi którzy się znają niż jeździć po mechanikach co pojęcia nie mają Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez k232
soulmaster3m Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 (edytowane) Czyli co panowie, bawić się w lutowanie i czyszczenie styków czy wymieniać od razu całą manetkę? Poza tym pytałeś czy: - Lutować - NIE! - Czyścić - TAK! - Wymieniać - Czemu nie. Wsio. Faktycznie nie rozumiem. Nie napisałeś, że będzie to robić ktoś inny. To po co pytasz skoro się nie znasz i dajesz komuś. To skąd będziesz wiedzieć, że ten ktoś się zna. Co za typ. Co za gość. Pyta coby mu instrukcję napisać? Coby wiedział jak krok po kroku śledzić jakiegoś fachurę? Może sam nie wiesz co chcesz. Jedź do speca, zrobi, skasuje i po krzyku. Edytowane 17 Sierpnia 2016 przez soulmaster3m
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się